PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Epic postquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die zus van jou, dat is genieten.
quote:
Graag gedaan dat ik die heb gepostquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
Wie z'n zus is dit?
Lekkertje hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
Wie z'n zus is dit?
Lekkertje hoor.
[ afbeelding ]
Is dat jouw zus? Mooie auto hebben jullie ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Graag gedaan dat ik die heb gepost
Wij hebben helaasch een peugeot en een skodaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat jouw zus? Mooie auto hebben jullie ook.
Geen Mercedes hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben helaasch een peugeot en een skoda
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vandermar doet jou zus, hou 'm in de gaten.
Ik vond haar via zijn twittaaahquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vandermar post foto's van jouw zus, hou 'm in de gaten.
Clubs?quote:
Haha gekkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak nooit fouten en dat is ook te zien aan mijn posts
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om mijn post te kopiëren en nog een fout te maken?
dat lijkt me sterk, dan moet ie naar buiten en interactie hebben met mensen enzoquote:
Je moet jullie ook een keer een pleziertje gunnen hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Ajax voorstond in de kuip waren ze anders best stil
Ik heb gisteren anders wel terror gezaaid in het bosquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, dan moet ie naar buiten en interactie hebben met mensen enzoniet erg realistisch dus
quote:
Net zoals de Arbitrage jullie altijd penalty's gunt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet jullie ook een keer een pleziertje gunnen he
Ja of geen penalty's...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals de Arbitrage jullie altijd penalty's gunt?
Jij weet het hequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals de Arbitrage jullie altijd penalty's gunt?
Goede spelers bij Genk: De Cuellar, Buffel, etcetcquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom laten ze in vredesnaam deze wedstrijd zien
Ik kan ook nog wel 83 schwalbes opnoemen en onterechte kaarten die Ajax heeft gehad de laatste jaren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja of geen penalty's...
Ik kan er zo een stuk of 83 opnoemen.
Altijd maar excuusjes zoeken waarom Ajax zoveel beter is dan feijenoordquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij weet het he. De KNJB laat het zijn arbiters graag doen
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 14-02-2013 om 21:00:45Valentine's Day Happy Hour! 10pm-11pm UK. Prem Gold Jumbo packs, no 2x chance. Just make sure your significant other won't mind! reageer retweet
Suarez viel nogal vaak ja, dus je kan ongetwijfeld wel 83 schwalbes opnoemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel 83 schwalbes opnoemen en onterechte kaarten die Ajax heeft gehad de laatste jaren.
Jean Paul Boetius... En toen Suarez deed liepen alle 010 te janken en te gillen, hypocriete bende daarquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel 83 schwalbes opnoemen en onterechte kaarten die Ajax heeft gehad de laatste jaren.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Philos het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 14-02-2013 om 21:00:45Valentine's Day Happy Hour! 10pm-11pm UK. Prem Gold Jumbo packs, no 2x chance. Just make sure your significant other won't mind! reageer retweet
Bevestigd het maar weer eens ;')quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez viel nogal vaak ja, dus je kan ongetwijfeld wel 83 schwalbes opnoemen
Iedere Feyenoorder zei dat het geen penalty wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Jean Paul Boetius... En toen Suarez deed liepen alle 010 te janken en te gillen, hypocriete bende daar
En je doet nu zelf precies hetzelfde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Jean Paul Boetius... En toen Suarez deed liepen alle 010 te janken en te gillen, hypocriete bende daar
Guidetti die ging pas graag naar de grondquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez viel nogal vaak ja, dus je kan ongetwijfeld wel 83 schwalbes opnoemen
Nee hoor, ik vind het bij het spelletje horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En je doet nu zelf precies hetzelfde.
Dat klopt en dat ontken ik ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guidetti die ging pas graag naar de grond
Joquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ben op de xbox, als er clubs gedaan wordt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Altijd maar excuusjes zoeken waarom Ajax zoveel beter is dan feijenoord
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en dat ontken ik ook niet
Wel, je gaat wijzen naar Feyenoord. Hou je gewoon lekker met je eigen club bezig joh. Sowieso is jou mening niet rullevant omdat je een mister nobody bent op dit forum. Ga lekker ergens anders lopen shinen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het bij het spelletje horen
jouwquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel, je gaat wijzen naar Feyenoord. Hou je gewoon lekker met je eigen club bezig joh. Sowieso is jou mening niet rullevant omdat je een mister nobody bent op dit forum. Ga lekker ergens anders lopen shinen.
Een nobody op dit forum, iemand die hier nog geen reputatie heeft opgebouwd, wat een vreselijk dramaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel, je gaat wijzen naar Feyenoord. Hou je gewoon lekker met je eigen club bezig joh. Sowieso is jou mening niet rullevant omdat je een mister nobody bent op dit forum. Ga lekker ergens anders lopen shinen.
Denk je bij zaad meteen aan eten ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga zo wel even tosti's bakken, heb honger gekregen van die zaadpot van net.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je bij zaad meteen aan eten ja?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Een nobody op dit forum, iemand die hier nog geen reputatie heeft opgebouwd, wat een vreselijk drama![]()
En volg je eigen hypocriete advies eerst eens zelf op voordat ik het niet ga doen
Dat zou jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk je bij zaad meteen aan eten ja?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten![]()
bijna welquote:
Alleen het spitsenduo is koel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Widm SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Eto'o en Lacina lijkt me wel een mooie, die je zelf ook al noemde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie in de spits?
Geen BBVA
Wel pace
Isco IF op LM en IF Campagnaro CB moeten nog erin komen
Lekker goedkoop ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eto'o en Lacina lijkt me wel een mooie, die je zelf ook al noemde.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef quer het volgende:
Eten te lang in de magnetron gezet om op te warmen nu is die shit te heet, dus ff in de vriezer
DOe je dat ook als je Ijs te koud is? Stop je het dan in de magnetron?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef quer het volgende:
Eten te lang in de magnetron gezet om op te warmen nu is die shit te heet, dus ff in de vriezer
Leeuwarden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Morgen naar de lelijkste stad van Nederland
Rotterdam?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Morgen naar de lelijkste stad van Nederland
quote:
quote:
quote:
Winnendquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan je het beste spelen met een 3-5-2 formatie ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke post die bestaat uit alleen een quote en eenwas ik nu rijk
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke post die bestaat uit alleen een quote en eenwas ik nu rijk
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je mijn edit van net niet gelezen?
Sorry. En het heeft niks met Feyenoord te maken. Al moet ik het wel een beetje nuanceren. De lelijkste grote stad van Nederland. Ik heb niet alle steden bezocht namelijkquote:
Ik zei dit:quote:
Is Tilburg een grote stad? Dat is echt een spuuglelijke stadquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry. En het heeft niks met Feyenoord te maken. Al moet ik het wel een beetje nuanceren. De lelijkste grote stad van Nederland. Ik heb niet alle steden bezocht namelijk
Verslaafde Stefanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dit:
Was jij dat laatst die iemand op school achter de computer FUT zag doen? (diegene die FUT aan het doen was was ik zelf) Ik zat vorige week vrijdag namelijk school te doen en toen liep er iemand langs die misschien ook FUT speelt want hij kende het
Nee, ik ben vorige week niet op school geweestquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dit:
Was jij dat laatst die iemand op school achter de computer FUT zag doen? (diegene die FUT aan het doen was was ik zelf) Ik zat vorige week vrijdag namelijk school te doen en toen liep er iemand langs die misschien ook FUT speelt want hij kende het
De meesten wel als ik het zo een beetje in kan schattenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Djeetje het volgende:
Doet iemand hier wel eens dat Virgin Gaming ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meesten wel als ik het zo een beetje in kan schatten [ afbeelding ]
Ik vind Rotterdam ook geen mooie stad. En Tilburg is nog lelijker. In mijn ogen moet een mooie stad een oud centrum hebben, met een mooie ouderwetse markt in het centrum. Zoals Den Bosch, Maastricht, Utrecht en ...hey...Breda ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry. En het heeft niks met Feyenoord te maken. Al moet ik het wel een beetje nuanceren. De lelijkste grote stad van Nederland. Ik heb niet alle steden bezocht namelijk
True..misschien dat die het wel kan winnen van Roffa idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is Tilburg een grote stad? Dat is echt een spuuglelijke stad
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
serieus of trol je ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb hem nu als spits. Koning is het.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben hier Carlos Eduardo als spits gehad?
Hoe was dat?
Dus je bent gewoon op 3 dagen op school geweest. Niet zo stoer doen dan braquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef vandermar het volgende:
Maandags ben ik trouwens ook op school geweest
(vrijdags ook een uurtje)
Hoe weet jij hoe ik heetquote:
De 0e verdieping vlak bij die trap naar Fquote:
Dit was om 10 uur ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef vandermar het volgende:
Maandags ben ik trouwens ook op school geweest
(vrijdags ook een uurtje)
jawel, maar ik moest lachen en toen moest ik hem posten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kende je die serieus nog niet?
speelt 3-5-2 lekker om te skillen ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem nu als spits. Koning is het.
[ afbeelding ]
Goddelijk linkerpootje.
Skillen kan in elke formatie. 3-5-2 speelt gewoon altijd lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
speelt 3-5-2 lekker om te skillen ?
Ik denk dat bijna iedereen dat wel wist.quote:
Welke dag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik heet
[..]
De 0e verdieping vlak bij die trap naar F
[..]
Dit was om 10 uur ofzo
Van der Mar heet Stefan DSquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik heet
[..]
[..]
Dit was om 10 uur ofzo
Iedereen in Friesland heet Stefan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van der Mar heet Stefan DS
Maar jij dus ook
Nee, ik heetquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van der Mar heet Stefan DS
Maar jij dus ook
en Sietse, Hielke of Sybequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen in Friesland heet Stefan.
Waar eigenlijk?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen trouwens mijn potentiële kamertje bezichtigen en waarschijnlijk contract regelen.
Binnenkort FUT-meet bij Lindgren.!
Het was vrijdagochtend maar nee, dan was jij het dus niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke dag?
Ik ben trouwens alleen maandag middag daar langs gekomenDus nee, dat ben ik dan niet geweest.
Meerdere mensen uit mijn vriendengroep heten Stefanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen in Friesland heet Stefan.
zolderkamer dus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen trouwens mijn potentiële kamertje bezichtigen en waarschijnlijk contract regelen.
Stalk stalkquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe ik heet
[..]
[..]
Dit was om 10 uur ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet snel overtuigd.
Gaat moeilijk als de binnenstad van Rotterdam is plat gebombardeerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam ook geen mooie stad. En Tilburg is nog lelijker. In mijn ogen moet een mooie stad een oud centrum hebben, met een mooie ouderwetse markt in het centrum. Zoals Den Bosch, Maastricht, Utrecht en ...hey...Breda ook
Die kerk? Ben jij minderjarig dan?quote:
hahahahhaaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kerk? Ben jij minderjarig dan?
Harlemquote:
Globetrottersquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Door dit gelul over Stefan's moet ik weer aan Stefon denken van SNL, zo geniaal is dat
(if the video doesn't work switch to 240p)
[..]
Harlem
DUS DOE EEN HAARLEM SHAKE WUOBISHEFL:KJSFOWEUFSLKDFMSOIFnALSDFKJSOEIFJquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Door dit gelul over Stefan's moet ik weer aan Stefon denken van SNL, zo geniaal is dat
[..]
Harlem
Mensen die niet standaard in 240p kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Harlem
Prima, maar dan verwacht ik geen FUT maar bierquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Klopt. Ik blame ook niemand anders dan onze oosterburen. Een nieuwe binnenstad maak je niet meer historisch. Dit geldt voor Rotterdam dan; die Stilburgers hebben het volledig aan zichzelf te wijtenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als de binnenstad van Rotterdam is plat gebombardeerd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef quer het volgende:
[..]
Stalk stalkHij kwam niet bashen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan in Fryslân natuurlijk alleen. Daar wordt het filmpje ook per postkoets gebracht? Als flip-note?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen die niet standaard in 240p kijken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DUS DOE EEN HAARLEM SHAKE WUOBISHEFL:KJSFOWEUFSLKDFMSOIFnALSDFKJSOEIFJ
Nee, daar wordt een toneelstukje opgevoerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan in Fryslân natuurlijk alleen. Daar wordt het filmpje ook per post gebracht? Als flip-note?
Melk in je nek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Als je dit gewoon als still ziet dan is het nog enger dan met bewegende beelden
[ afbeelding ]
Ja, mijn ouders zien me al aankomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Het mooie is hoe hij zijn hele familie er bij betrekt![]()
![]()
dat is toch zijn broertje? z'n pa staat te dansen op de stoelquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zien me al aankomen.
"Hé pap! Kun je misschien even dit knuffelkonijn neuken terwijl ik een kleine 5-liter melk over me heengooi? Kthxbai."
50% rake hé, haha verliez gemaakd lololo Xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 2k.
[ afbeelding ]
Hart is vies goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef jackson het volgende:
Cech of Hart? Hart kost wel ruim 10K meer.
Speel nu met stekelenburg maar lees wisselende verhalen over bovenstaande mannen.
ROI van 10%. Daar heeft de gemiddelde bankdirecteur tegenwoordig natte dromen van hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 2k.
[ afbeelding ]
185c winst mofuckerrrrrrr.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
50% rake hé, haha verliez gemaakd lololo Xd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 2k.
[ afbeelding ]
Return on investmentquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ROI van 10%. Daar heeft de gemiddelde bankdirecteur tegenwoordig natte dromen van hoor
Vandaar ook de wat hoge prijs?!quote:
quote:
Pokertermquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Return on investment
#pokertermen
Nee, Hart is zo duur omdat het zo'n lekker ding isquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Vandaar ook de wat hoge prijs?!
Iddquote:
Ik doe geen economische studie, ik heb echter wel gepokerd.quote:
Dus toch!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, Hart is zo duur omdat het zo'n lekker ding is
Same herequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe geen economische studie, ik heb echter wel gepokerd.
Ik deed beide, de economische term was toch echt een jaar of 30 eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe geen economische studie, ik heb echter wel gepokerd.
Ik was minderjarig en economie vond ik toen maar kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik deed beide, de economische term was toch echt een jaar of 30 eerder.
geen flauw idee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar iedereen weet toch wel wat een ROI is..dat is gewoon algemene ontwikkeling.
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef jackson het volgende:
Dan ga ik toch maar voor die toffe lekker bink van een Hart.
quote:
Ook pas voor het eerst van gehoord op het hbo. Als je return on investment zegt zou iedereen het wel direct snappen. Als je fatsoenlijk Engels kan danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar iedereen weet toch wel wat een ROI is..dat is gewoon algemene ontwikkeling.
Lijkt me bij veel studies ook voorbij komen... En je komt het altijd ergens wel tegen, dus ja :pquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Tedje van de Pavertquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, en nu?
Demouge en Koevermans heb ik al in andere teams, rest MLS heb ik ook al in andere teams
Dank, ga ik hem proberen.quote:
Remy ST en Ramires CM.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, en nu?
Demouge en Koevermans heb ik al in andere teams, rest MLS heb ik ook al in andere teams
Ja, en hij staat linksbackquote:
Nice, verkoop ik hem weer even. Gebruik die teams toch nooitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oemtietie wordt nu wel gepricefixed dus het lijkt mij dat hij dan heeft gescoord. Jammer dat ik hem niet in mijn club heb
Je hebt geluk, ik kreeg geen BSoD door dailymotion terwijl ik dat soms wel krijgquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.101greatgoals.(...).UR1VFKcXNOQ.twitter
OEMTIETIE
Mathijsen - Schakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn leuke CB-LM/RM combinaties?
Kaboul - Bale.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nee beide moeten wel triple link zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kaboul - Bale.
Maar niet genoeg chem
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.101greatgoals.(...).UR1VFKcXNOQ.twitter
OEMTIETIE
Zuniga - Ogbonna en Chiellini - Pepe. Diakite centraal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dabbeljoetie-ef. Op PS3 is 'ie <2k.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
DarkSonic
Had ik toen gekocht voor 450 coins
[ afbeelding ]
Maar dan is het helemaal Serie A, plus Diakite en Ogbonna gebruik ik al in andere teams. Ik wil graag 2 triple links niet uit de Serie Aquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zuniga - Ogbonna en Chiellini - Pepe. Diakite centraal.
Er stonden er 4 op voor die prijs net...tussen 6.5 en 7k..nu nog een paar voor 7quote:
Die zijn allemaal meteen weg manquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er stonden er 4 op voor die prijs net...tussen 6.5 en 7k..nu nog een paar voor 7
Nee, stonden er al minimaal 5 minuten op, maar ik zie nu dat het aan een falende webapp ligt. Ik blijf 5 auctions in beeld krijgen met 6.5k tot 7k bins, maar als ik erop klik zijn ze al weg.quote:
Had ik ook even ja. Ach sowieso mooie winst tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, stonden er al minimaal 5 minuten op, maar ik zie nu dat het aan een falende webapp ligt. Ik blijf 5 auctions in beeld krijgen met 6.5k tot 7k bins, maar als ik erop klik zijn ze al weg.
Ja idd, 6k winst..heb hem vorige week toevallig gekocht als back-up en had er nog geen formatiekaartje voor gekocht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had ik ook even ja. Ach sowieso mooie winst toch
Ja er is ineens een hele pagina bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt wel echt geluk gehad met jouw 10, want zie er nu ook veel voor een stuk minder
Nee. De gemiddelde Nederlander weet niet wat ROI is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Maar iedereen weet toch wel wat een ROI is..dat is gewoon[b] algemene ontwikkeling.[/b]
De gemiddelde Nederlander die minimaal HAVO heeft gedaan wel denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee. De gemiddelde Nederlander weet niet wat ROI is.
Ik heb hem ook gehad, voor een bepaald tournament. Ik vond hem echt niet tegenvallen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jorge Henrique lijkt mij fucking slecht maar voor de rest heeft alleen de Hulk 4* skills
op PS3 zag ik ze staan voor 1,7k ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
DarkSonic
Had ik toen gekocht voor 450 coins
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Anonymous61 het volgende:
trolled cam>cf kaartje gekocht ipv cf>cam 1400 coins weg wie gunt me ..
Ik gun het je van hartequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Anonymous61 het volgende:
trolled cam>cf kaartje gekocht ipv cf>cam 1400 coins weg wie gunt me ..
Krijg je niet op school, dus moet je ergens anders hebben opgepikt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander die minimaal HAVO heeft gedaan wel denk ik.
Henrique is erg goed, die viel me in één van mijn eerste squads dit jaar echt 100% mee. Gewoon proberen, kost toch geen qut.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jorge Henrique lijkt mij fucking slecht maar voor de rest heeft alleen de Hulk 4* skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zeg ik ook dat het bij je algemene ontwikkeling hoor. Ik ga er, wellicht lichtelijk naïef, vanuit dat mensen die minimaal een HAVO opleiding hebben gevolgd enigszins weten wat er speelt in de (financiële) wereld, zeker in deze tijden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je niet op school, dus moet je ergens anders hebben opgepikt.
2 voor, 0 tegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Henrique is erg goed, die viel me in één van mijn eerste squads dit jaar echt 100% mee. Gewoon proberen, kost toch geen qut.
Stelen van de armen en geven aan de rijken toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het bij je algemene ontwikkeling hoor. Ik ga er, wellicht lichtelijk naïef, vanuit dat mensen die minimaal een HAVO opleiding hebben gevolgd enigszins weten wat er speelt in de (financiële) wereld, zeker in deze tijden.
En anders is er altijd nog een gerede kans dat ze poker spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het bij je algemene ontwikkeling hoor. Ik ga er, wellicht lichtelijk naïef, vanuit dat mensen die minimaal een HAVO opleiding hebben gevolgd enigszins weten wat er speelt in de (financiële) wereld, zeker in deze tijden.
Als het maar tatta's zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stelen van de armen en geven aan de rijken toch?
Ik kon uit de context wel de betekenis halen maar van ROI zelf had ik nog nooit gehoord. Ik kan van me zelf wel zeggen dat ik alles behoorlijk volg etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poker is een hype van 5 jaar geleden, tegenwoordig zitten koters met ipadsquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En anders is er altijd nog een gerede kans dat ze poker spelen
Jij hebt ook nog geen Havo of VWO-diplomaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kon uit de context wel de betekenis halen maar van ROI zelf had ik nog nooit gehoord. Ik kan van me zelf wel zeggen dat ik alles behoorlijk volg etc.
Zou je het in mijn klas vragen weet ik zeker dat 95% het minimaal niet weet.
Jullie zitten ook nog op de midddelbare school..ik had het met "HAVO hebben gedaan" wel over mensen die het ook hebben afgerond, maar misschien zit ik er ook wel naast..valt me dan tegen van die Menschheitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kon uit de context wel de betekenis halen maar van ROI zelf had ik nog nooit gehoord. Ik kan van me zelf wel zeggen dat ik alles behoorlijk volg etc.
Zou je het in mijn klas vragen weet ik zeker dat 95% het minimaal niet weet.
Ik denk dat het inderdaad wat kort door de bocht is. Vraag een aantal mensen die met het vliegtuig terugkomt van vakantie hun vakantiebestemming aan te wijzen op de kaart...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie zitten ook nog op de midddelbare school..ik had het met "HAVO hebben gedaan" wel over mensen die het ook hebben afgerond, maar misschien zit ik er ook wel naast..valt me dan tegen van die Menschheit
Zo'n Belgisch programma laat foto's zien van bijvoorbeeld hij vrijheidsbeeld aan mensen die in Spanje zijn geweest. Die gaan dan zeggen dat ze dat ook hebben bezichtigd op vakantiequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad wat kort door de bocht is. Vraag een aantal mensen die met het vliegtuig terugkomt van vakantie hun vakantiebestemming aan te wijzen op de kaart...
Niet illustratief voor de gemiddelde Belg denk ik, maar absoluut confronterend hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n Belgisch programma laat foto's zien van bijvoorbeeld hij vrijheidsbeeld aan mensen die in Spanje zijn geweest. Die gaan dan zeggen dat ze dat ook hebben bezichtigd op vakantie
Ik wilde je niet beledigenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet illustratief voor de gemiddelde Belg denk ik, maar absoluut confronterend hoor
Voel me niet beledigd, ben maar half Belgquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde je niet beledigen
Bij Nederlands zou het ook lukken
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Philos het volgende:
Ben ik de enigste die problemen heeft met PSN/FUT/EA?
half vijfquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
Eerst liet ik Ranje over mijn toetsenbord flikkeren en nu heeft iemand mijn koptelefoon gesloopt.
Godmiljaar
Omgquote:
is het waarschijnlijk om half negen ofzo afgelopen dus als je op tijd je bed uit bent kun je het vierde kwart nog meepakkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omg
fuck dan maar. 2 uur had ik nog wel gekeken maar dit
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een verschrikkelijke avond clubs. Cr00k en Thorb, jullie mogen het oplossen. Succes!
Zonder dé controleur spelen is ook vragen om problemen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een verschrikkelijke avond clubs. Cr00k en Thorb, jullie mogen het oplossen. Succes!
Ja waar was je dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonder dé controleur spelen is ook vragen om problemen.
Ik dacht dat ik veel teams maakte op een dag, maar jij overtref echt alles.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke ideeën?
Heel af en toe maar hoor dat ik van die dagen heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel teams maakte op een dag, maar jij overtref echt alles.
Je heb veel van die dagen nu ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heel af en toe maar hoor dat ik van die dagen heb.
Alleen vandaag jaquote:
http://www.futhead.com/squadsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog leuke ideeën?
Voetbal kijken.quote:
Ik moest zelfs op de any, dat is natuurlijk vragen om problemen. Als je aan het verliezen bent is dat echt stressen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonder dé controleur spelen is ook vragen om problemen.
Ah is het weer zover. Speelden een keer goed en denken meteen beter te zijn dan de elite.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/squads
[..]
Voetbal kijken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/squads
[..]
Voetbal kijken.
Haha, deze keer was het niet sarcastisch. Het liep gewoon niet. We deden het niet slecht maar het zat er gewoon niet in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah is het weer zover. Speelden een keer goed en denken meteen beter te zijn dan de elite.
Je moet jezelf niet zo wegcijferen joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik moest zelfs op de any, dat is natuurlijk vragen om problemen. Als je aan het verliezen bent is dat echt stressen.
Als Mathijs en Thad samen spits stonden is het niet de schuld van Tobi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo wegcijferen joh.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Mathijs en Thad samen spits stonden is het niet de schuld van Tobi.
net als ik kom kappen jullie er weer meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Moest je werken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
net als ik kom kappen jullie er weer mee
Klootzakken zijn het, ALLEMAAL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
net als ik kom kappen jullie er weer mee
Ik kom zo wel even hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom gisteren wel doorspelen tot dik na twaalven dan?
wasnt me (zowel gister als vandaag)quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat we met meerdere waren en het was wel leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet op 6 chem speeldequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef pascal08 het volgende:
Die penal van Eto'o.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurste gemiste penalty ooit?
Moet je nog een potje spelen of zit je wel in div1?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik haalde vanavond de 6e overwinning binnen in div 2, dus 18 punten. Er staat ook: won title. Maar de 10K wordt niet bijgeschreven
Nee niet jij, die andere gasten die de klootzakken (allemaal) zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
wasnt me (zowel gister als vandaag)
jojoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kom zo wel even hoor.Gaan we lekker met z'n 2en clubben.
pazzl is wel chillquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet je nog een potje spelen of zit je wel in div1?
[..]
Nee niet jij, die andere gasten die de klootzakken (allemaal) zijn.
[..]
jojo
Ik misschien na 12 nog. Mathijs kwam dan terug. Even kijken of ik dan over de minidepressie heen benquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kom zo wel even hoor.Gaan we lekker met z'n 2en clubben.
Ja kloptquote:
Ik denk dat ik nog een potje moet. Morgen maar, want ben alweer aan het werk. Maar klopt voor geen meter weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moet je nog een potje spelen of zit je wel in div1?
[..]
Nee niet jij, die andere gasten die de klootzakken (allemaal) zijn.
[..]
jojo
Komende week ben ik je man (mag jij het vrouwtje zijn)quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik zit in de trein, zie Iwan nog typen "Ey thorb kom clubben" dus ik begin al warm te draaien om aan te schuiven. Anticlimax dit
Gister echt tot 2 uur/half 3...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |