Ook volledige PS3 games?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja kan met PSN altijd gratis games downloaden.
En deze maand dus o.a. Sleeping Dogs.
Stekker uit de achterkant halen, eject knop inhouden, en dan de stekker erin doen.quote:
Ahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stekker uit de achterkant halen, eject knop inhouden, en dan de stekker erin doen.
Die hele PS3 doet veel te lang over downloaden vind ik. 60mb duurt hier een kwartierquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. Net pak en beet 7GB gedownload, kwartier gewacht op installatie, moet hij daarna nog weer 'bestanden' downloaden om te kunnen spelen. Weer een gig.
Duuuuuuuuuurt lang.
Ik heb me er al bij neergelegd en download bijv. alleen nog maar demo's die ik echt graag wil spelen en ik hoop op weinig game-updates.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die hele PS3 doet veel te lang over downloaden vind ik. 60mb duurt hier een kwartier
Prima verbinding overal, laptop die ernaast staat ook etc
Ja precies, de demo's die ik wil spaar ik op, en bij 5 zet ik die ps3 de hele nacht aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd en download bijv. alleen nog maar demo's die ik echt graag wil spelen en ik hoop op weinig game-updates.
Overigens mijn eerste HD-remake gekocht, terwijl ik er fel op tegen ben.
Zag Jak & Daxter trilogy liggen in Amerika voor omgerekend 16 euro, die kon ik niet laten liggen. Heb me heel erg vermaakt met Jak & Daxter 1 op de PS2, dus die wil ik nog wel een keer spelen.
Daarom pas dat soort dingen doen wanneer je niet meer van plan bent om die dag met je ps3 aan de slag te gaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. Net pak en beet 7GB gedownload, kwartier gewacht op installatie, moet hij daarna nog weer 'bestanden' downloaden om te kunnen spelen. Weer een gig.
Duuuuuuuuuurt lang.
Ik snap sowieso niet waarom Sony eventuele patches niet geintegreerd heeft in de PSN downloads. Nu is het downloaden, installeren, game proberen te starten, patch downloaden, installeren, game starten en dan pas kun je spelen. Waarom niet direct een compleet gepatchte game downloaden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het vechten echt heerlijk gaan. Gewoon wachten tot er iemand rood wordt en dan counteren met driehoekje. En voor de rest leuke combo's en af en toe grappelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou Sleeping Dogs bevalt tot nu toe. Alhoewel dat vechten soms nog best lastig is!
Wat ik vooral nu al chill vind is dat je vrij makkelijk sidemissies kan doen en alles vrij gemakkelijk te vinden is. Dat vond ik bij GTA soms vrij storend, dat je de halve stad door moest touren om naar iets toe te gaan.
De ps3 installeert ze toch automatisch? Althans als je op systeem afsluiten na gereed downloads optie gebruikt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarom pas dat soort dingen doen wanneer je niet meer van plan bent om die dag met je ps3 aan de slag te gaanIk heb meestal hele lading ps plus games die er een nachtje over doen, dat is opzich niet zo erg maar het 1 voor 1 installeren is niet erg fijn en dan ook nog na het terug drukken wanneer die geinstalleerd is weer even 5 minuten moeten wachten
Snap ik ook niet zo goed eigenlijk, je download die game in zijn volledigheid uit hun store, waarom kunnen ze niet gewoon de laatste gepatchte versie aanbieden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Sony eventuele patches niet geintegreerd heeft in de PSN downloads. Nu is het downloaden, installeren, game proberen te starten, patch downloaden, installeren, game starten en dan pas kun je spelen. Waarom niet direct een compleet gepatchte game downloaden?
Oh ik ben nooit zo goed in wachten. Ik doe gewoon de hele tijd vierkantje en als er iemand rood wordt driehoekje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik vind het vechten echt heerlijk gaan. Gewoon wachten tot er iemand rood wordt en dan counteren met driehoekje. En voor de rest leuke combo's en af en toe grappelen.
75 minuten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Valt wel mee, maar sowieso trager dan m'n laptop binnen harkt.
Heb nu in een uur en een kwartier bijna 8GB binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |