quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer aan het projecteren Tal?
Lid!!,quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed dat danny versiebeheer gebruikt ipv op de server te hacken. Oh, wacht....
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel een rel waar ik graag het fijne van zou willen weten maar dat zit er vast niet in Danny kennende
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?quote:
O maar de versie van GM staat er. En word aangepast/toegevoegd als hij vind dat het niet klopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.
Lid ik heb alleen in de badkamer een spiegel. En als ik geluk heb kan ik net mijn hoofd zien. Dus mijn tenen zie ik alleen met mijn benen in de lucht. En zelfs dat gaat moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?.
Das het linkje wat Mevrouw weer verwijderd had na mijn vraag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooooh, een hele bitchfight zelfs geplaatst! FB / Glowmouse #6
Uhhu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Debiel", "verwrongen wereldje", "chantage". Yep, dit is een rel!
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.quote:
Ik heb Danny nooit gesnaptquote:
Sommige mensen blijven hangenquote:
Dat riep ik ook meteenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Danny nooit gesnapt
Maar FOK! from scratch lijkt me wel wat
Hoe'st met de buik en inhoud?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Beide?quote:
Leuk jullie gekend te hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Danny nooit gesnapt
Maar FOK! from scratch lijkt me wel wat
Is er al een topic waar je in kunt zetten op de winnaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |