Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
Dagcreme scheelt inderdaad stukken. In de winter een vettige (althans, ik, met mijn huidje dan),'s zomers een meer hydraterende.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.
Geen primer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
wat voor poeder gebruik je?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
die zit toch bij de gewone Naked manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen primer?
Mooie buit wel voor de rest
Ja geen idee, ik heb die nietquote:Op zondag 24 februari 2013 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zit toch bij de gewone Naked man
UD primer is prima om te hebben, al vind ik TFSI prettiger
ik ook niet, des te treuriger wel dat ik dat uit mijn hoofd wel weetquote:Op zondag 24 februari 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb die niet
Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen primer?
Mooie buit wel voor de rest
Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor poeder gebruik je?
Je kunt compactpoeder gebruiken, matterende poeder of transparante poeder.
Áls ik poeder gebruik na mijn foundation (niet echt nodig met mijn huid) of ik iets teveel poederfoundation op heb geknald en ik het er te poederig uit vind zien spriets ik er wat toner/sprayspul overheen.
Ik heb momenteel een fijn spuitje van Dermalogica ultracalming toner, maar als die leeg is vul ik die met rozenwater van Kruidvat merk. Dat kost niks, werkt prima en het gaat toch voornamelijk om het spuitje waar het mee verstuift wordt over je gezicht
Lekker fijn vernevel-spuitding heb je nodig. Dan hecht de poeder goed aan je foundation/huid, ziet het er beter uit en blijft het langer zitten.
Klinkt goed! Nu lekker ermee spelen en mooie combinaties bedenkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
Oh dan snap ik het welquote:Op zondag 24 februari 2013 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!
Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef J0ycie88 het volgende:
MUFE high definition. Niet normaal hoe duur maar was erg tevreden over het resultaat.. Ik kan mijn vriend nog steeds niet genoeg kusjes geven!
Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?
Kijk, daar houden we van!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..
Ja en ik was nog wel bang dat hij het totaal niet eens zou zijn met mijn dure aankopen!quote:
Zo'n spray?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?
Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwensquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Cheerful het volgende:
Dan moet je denk ik eerder MAC Fix + of UD All Nighter gebruiken, die beloven je make-up langer te laten zitten en is ook een spraytje.
O, dat wist ik niet. Heb zelf overigens geen ervaring met zulke sprays.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwensje ruikt het en voelt het ook.
Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwensje ruikt het en voelt het ook.
Ik vind fix+ prettig en het maakt bij mij niets vettigquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.
Ja dat palette is mooi hequote:Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kon het niet laten om net een klein beetje oogschaduw uit het naked palette te gebruiken, maar wast een fijne zachte oogschaduw! En wat een subtiele glinstering! Dat is echt een goed aankoop geweest. Nu alleen de lichtste kleur op voor een beetje glans, maar echt WOW!
Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben echt erg.. Had uiteindelijk gekozen tussen glinda en theodora. Maar nu ben ik bijna in staat om theodora er bij aan te schaffen.. Wat een zachte fijne oogschaduw! (en ben verliefd op de groene kleuren in theodora)
Dat ik daartoe in staan bent komt mede omdat ik zag dat losse eyeshadow pans 18 dollar zijn en je dus een stuk goedkoper uit bent met je palette. Maar goed.. Ik ga mezelf vermannen en het niet doen..
Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.
Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettes
Ja klopt, maar dat zijn wel weer andere kleuren, dus dat combineert zo mooi met elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)
Ik heb zelf alleen de look van het kaartje een paar keer gemaakt en voor mij werkte dat wel, dus ik heb nog geen andere combi's uitgeprobeerd..quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Cheerful het volgende:
Gisteren Glinda voor het eerst gedragen, braaf het kaartje gevolgd dat erbij zatmaar die look deed het niet echt voor mij. Iemand hier die Glinda ook heeft en tips heeft voor mooie combi's?
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik las dat Serena van Beautylab binnenkort een Glinda tutorial op haar site plaatst die anders zal zijn dan die van het kaartje, dus misschien dat je daar inspiratie op kan doen? Van Theodora heeft ze al een look geplaatst en die ziet er ook wel leuk uit
terug brengenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
Ik heb trouwens de look gemaakt die urban decay heeft bedacht bij het Glinda palette. En voor mij werkt hij wel.. Ik doe alleen south iets heftiger aanbrengen heb ik het idee. Het is geen heftige look, maar mooit subtiel. Denk ook dat ik het palette vaker in de lente/zomer zou gebruiken als de herfst/ winter..quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:29 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!
Weet je wat ook een goed begin is ?quote:
je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.quote:
Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.
ik breng vrijwel alles op met kwasten, je hebt vele soorten producten en vele soorten kwastenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.
Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsjequote:Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het bij mij dus met een kwast echt niet mooier dan met sponsje.
Ik gebruik een beautyblender
Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjesquote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsje. Wil die wel nog eens proberen ja
.
hehehequote:Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes
Dat is wel super zondequote:Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes
Best wel, maar om die beestjes te zien met die roze stukjes tussen hun nagels en in hun snorharen maakte het wel weer goedquote:
Ik wou het net posten!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef princess-a het volgende:
Zie net op de Facebook van Sephora dat ze Nederland gaan verlatenneeeeeeee
quote:Sephora focust op internationale groei
Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.
U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr
Echt zo shitquote:
Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!quote:
Die sale gaat dan een grote puinhoop wordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!
Dit is echt balen zeg. De nutteloze verkoopsters ga ik niet missen, maar de merken wel. Van te voren al hamsteren of zullen ze tegen het einde een mega sale doen?
Ja met ¤14 verzendkosten volgens mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch?
Ja maar soms is het wel fijn om iets eerst even in het echt te zien. En zonder verzendkosten te kopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch?
Dat wordt WW3 denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die sale gaat dan een grote puinhoop worden![]()
3 voor 10 euro maar dan 1000x erger. Hoard alle OPI's / Chanel Allure Velvet / UD / Benefit. Lijkt mij namelijk niet dat ze het naar andere filialen gaan versturen.
Die webshop bestaat nu ook al hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Fair enough.
Voor mij maakt het weinig uit. Ik heb geen Sephora in de buurt dus een webshop komt eigenlijk alleen maar goed uit. En ik denk dat het uiteindelijk met de verzendkosten ook wel zal meevallen..
Ja dat was ik net aan het doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die webshop bestaat nu ook al hebekijk de verzendkosten zelf maar.
WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&Dquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoorSnap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
Ik denk dat het wel meevalt..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Tevens heb ik niet echt het gevoel dat Nederland bereid is zoveel uit te geven aan de "onbekendere" merken zoals Urban Decay e.d.
Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Parisquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&D![]()
![]()
.
Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoorSnap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
Daarom zei ik ook:quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Paris
[..]
Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.
En over beautybay bv hoor ik de laatste tijd alleen maar verhalen over dingen die niet in de juiste staat aankomen en dat het vervolgens onbegonnen werk is om het product om te ruilen, dus ik ben een beetje huiverig om daar te bestellen. Ik kocht mijn UD en TF dingen ook daadwerkelijk bij Sephora
Ja? Hoeveel korting is er?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
Is er nu al sale?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |