abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:49:59 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123253546
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:39:29 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123255790
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik denk dat je een goede matterende dagcreme moet hebben, en een foundation die past bij je huidtype.
Dagcreme scheelt inderdaad stukken. In de winter een vettige (althans, ik, met mijn huidje dan),'s zomers een meer hydraterende.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123258095
Ik heb gefaald bij sephora.. En de bankrekening van vriendlief doet pijn..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:37:51 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_123258136
Omdat jij hebt gefaald?

Maar wat is de buit?
disclaimer
pi_123258668
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
pi_123260880
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Naked, glinda, een blush van UD een nieuwe foundation en mijn vriend was verliefd op de velvetnails. Echt ben voor een jaar klaar. Wel goed advies gehad trouwens!
Geen primer? ;(
Mooie buit wel voor de rest :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 23:50:45 ]
  zondag 24 februari 2013 @ 00:49:25 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123262864
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het probleem is dat ook poeder er bij mij snel afgaat, ik weet niet hoe het komt, maar ik zou graag willen dat foundation bij mij gewoon langer blijft zitten dan dat het nu daadwerkelijk zit, afpoederen helpt bij mij namelijk ook niet.
wat voor poeder gebruik je?
Je kunt compactpoeder gebruiken, matterende poeder of transparante poeder.
Áls ik poeder gebruik na mijn foundation (niet echt nodig met mijn huid) of ik iets teveel poederfoundation op heb geknald en ik het er te poederig uit vind zien spriets ik er wat toner/sprayspul overheen.
Ik heb momenteel een fijn spuitje van Dermalogica ultracalming toner, maar als die leeg is vul ik die met rozenwater van Kruidvat merk. Dat kost niks, werkt prima en het gaat toch voornamelijk om het spuitje waar het mee verstuift wordt over je gezicht ;)
Lekker fijn vernevel-spuitding heb je nodig. Dan hecht de poeder goed aan je foundation/huid, ziet het er beter uit en blijft het langer zitten.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 24 februari 2013 @ 00:50:10 #208
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123262888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen primer? ;(
die zit toch bij de gewone Naked man :D
UD primer is prima om te hebben, al vind ik TFSI prettiger :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123263492
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die zit toch bij de gewone Naked man :D
UD primer is prima om te hebben, al vind ik TFSI prettiger :Y
Ja geen idee, ik heb die niet :+
  zondag 24 februari 2013 @ 01:10:16 #210
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123263519
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja geen idee, ik heb die niet :+
ik ook niet, des te treuriger wel dat ik dat uit mijn hoofd wel weet :')
pi_123267322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen primer? ;(
Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!
  zondag 24 februari 2013 @ 10:10:47 #212
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123267653
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wat voor poeder gebruik je?
Je kunt compactpoeder gebruiken, matterende poeder of transparante poeder.
Áls ik poeder gebruik na mijn foundation (niet echt nodig met mijn huid) of ik iets teveel poederfoundation op heb geknald en ik het er te poederig uit vind zien spriets ik er wat toner/sprayspul overheen.
Ik heb momenteel een fijn spuitje van Dermalogica ultracalming toner, maar als die leeg is vul ik die met rozenwater van Kruidvat merk. Dat kost niks, werkt prima en het gaat toch voornamelijk om het spuitje waar het mee verstuift wordt over je gezicht ;)
Lekker fijn vernevel-spuitding heb je nodig. Dan hecht de poeder goed aan je foundation/huid, ziet het er beter uit en blijft het langer zitten.
Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_123268329
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Klinkt goed! Nu lekker ermee spelen en mooie combinaties bedenken O+
Wat voor advies heb je gehad?
pi_123268651
Naja sowieso zat ik de dubben oven glinda en the return of sexy van too faced. Hij adviseerde glinda omdat too faced weinig extra waarde gaf als ik ook naked nam. Veel de zelfde kleuren en too faced glinsterde volgens hem te veel. Verder heeft hij een foundation geadviseerd die wat gelig is zodat dat mijn rode wangen opheeft. En een creamblush in plaats van een poeder omdat ik een droge huid hebt. Het feit dat hij de tijd nam vond ik al fijn.

En ik heb zijn Linda palet want die had hij eigenlijk voor zichzelf achterliggen. Ga devlgende keer zeker terug naar de sephora in Breda.
pi_123268734
Verder hoefde ik de foundation ook niet af te poederen omdat hij een matte dekking had. En mijn vriend was erg tevreden over het resultaat, zag er niet uit als een masker. Dus nu zelf eens uitproberen!
pi_123269090
Fijn dat je zo goed geholpen bent!
Glinda is woensdag bij mij bezorgd, maar ik heb 'm nog niet gebruikt. Nog niet echt tijd voor gehad. Volgende week eens tijd maken :9
pi_123271669
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Er zat een UD primer bij Naked. Dus die ga ik eerst uitproberen, anders ga ik de volgende keer voor een andere. Binnenkort is spelen met mijn nieuwe aanwinsten!
Oh dan snap ik het wel :D
pi_123271725
Welke foundation heb je genomen?
pi_123277522
MUFE high definition. Niet normaal hoe duur maar was erg tevreden over het resultaat.. Ik kan mijn vriend nog steeds niet genoeg kusjes geven!
pi_123277952
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef J0ycie88 het volgende:
MUFE high definition. Niet normaal hoe duur maar was erg tevreden over het resultaat.. Ik kan mijn vriend nog steeds niet genoeg kusjes geven!
Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?
pi_123278349
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Heb je het voor je verjaardag o.i.d. gekregen of zomaar?
Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..
pi_123279139
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zomaar.. We stonden bij de kassa met mijn buit. En ik mocht mijn portomonee niet pakken..
Kijk, daar houden we van!
pi_123279343
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Kijk, daar houden we van!
Ja en ik was nog wel bang dat hij het totaal niet eens zou zijn met mijn dure aankopen!

Gebruiken jullie trouwens ook een primer onder jullie foundation? Ik heb nu een primer van sephora, maar die vind ik totaal niet fijn aanvoelen dus gebruik hem eigenlijk nooit. En vraag me ook af of het echt meerwaarde heeft.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:25:57 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123280008
Zo, toffe cadeautjes!

Ik gebruik nooit een primer, wel altijd dagcreme.
Primer boeit me niet zo want ik krijg daar soms puistjes van en het hoeft niet omdat ik geen ultravette huid heb, geen rimpels etc.
Gewoon (vloeibare) foundation op knallen, goed inwerken en dan indien nodig klein beetje afpoederen.
pi_123280018
Ik mag van alles kopen qua make-up van mijn vriend, maar wel op eigen kosten :P

Ik gebruik geen primer.
Je make-up blijft er langer door zitten, dus wellicht handig als je de hele dag weg moet en je geen tijd/zin hebt om je make-up bij te werken.
  zondag 24 februari 2013 @ 15:34:17 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123280413
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet! Zou het ook alleen voor vloeibare foundation werken? Heb je daar ervaring mee?
Zo'n spray?
Niet echt denk ik, aangezien vloeibare foundation wel aan je huis hecht en vettigis, dus een vloeistof erover vver nevelen heeft niet veel zin, dat blijft er gewoon op liggen tot het verdampt (water en vet mengen niet zo maar)
pi_123282575
Dan moet je denk ik eerder MAC Fix + of UD All Nighter gebruiken, die beloven je make-up langer te laten zitten en is ook een spraytje.
pi_123283700
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Cheerful het volgende:
Dan moet je denk ik eerder MAC Fix + of UD All Nighter gebruiken, die beloven je make-up langer te laten zitten en is ook een spraytje.
Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwens :N je ruikt het en voelt het ook.
pi_123284321
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dan zou ik voor Mac gaan, in die van UD zit alcohol. Daar ben ik niet van gecharmeerd en mijn huid ook niet trouwens :N je ruikt het en voelt het ook.
O, dat wist ik niet. Heb zelf overigens geen ervaring met zulke sprays.
pi_123287624
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.
pi_123287684
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. All Nighter laat bij mij alles echt veel langer zitten, terwijl Fix+ de boel een soort...vettig maakt.
Ik vind fix+ prettig en het maakt bij mij niets vettig :P
Die alcohol in the all nighter vind ik echt een afknapper :N
pi_123314815
Ik kon het niet laten om net een klein beetje oogschaduw uit het naked palette te gebruiken, maar wast een fijne zachte oogschaduw! En wat een subtiele glinstering! Dat is echt een goed aankoop geweest. Nu alleen de lichtste kleur op voor een beetje glans, maar echt WOW!
  maandag 25 februari 2013 @ 08:19:03 #233
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123314857
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kon het niet laten om net een klein beetje oogschaduw uit het naked palette te gebruiken, maar wast een fijne zachte oogschaduw! En wat een subtiele glinstering! Dat is echt een goed aankoop geweest. Nu alleen de lichtste kleur op voor een beetje glans, maar echt WOW!
Ja dat palette is mooi he O+
Las dat je Glinda ook hebt, die is ook supermooi!
  maandag 25 februari 2013 @ 08:19:57 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123314865
Sowieso goeden faal trouwens bij de Sephora Joyce _O_
En nog gekregen ook, dat is helemaal leuk! :D
pi_123345699
Ik ben echt erg.. Had uiteindelijk gekozen tussen glinda en theodora. Maar nu ben ik bijna in staat om theodora er bij aan te schaffen.. Wat een zachte fijne oogschaduw! (en ben verliefd op de groene kleuren in theodora)

Dat ik daartoe in staan bent komt mede omdat ik zag dat losse eyeshadow pans 18 dollar zijn en je dus een stuk goedkoper uit bent met je palette. Maar goed.. Ik ga mezelf vermannen en het niet doen..
pi_123347537
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben echt erg.. Had uiteindelijk gekozen tussen glinda en theodora. Maar nu ben ik bijna in staat om theodora er bij aan te schaffen.. Wat een zachte fijne oogschaduw! (en ben verliefd op de groene kleuren in theodora)

Dat ik daartoe in staan bent komt mede omdat ik zag dat losse eyeshadow pans 18 dollar zijn en je dus een stuk goedkoper uit bent met je palette. Maar goed.. Ik ga mezelf vermannen en het niet doen..
Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:19:02 #237
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123357668
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik vind Theodora ook erg mooi (ik heb ook Glinda), maar imo zitten in Glinda wat uniekere kleuren, Theodora bevat meer natuurlijke tinten en eigenlijk vind ik alleen die groene combinatie bijzonder.
Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettes :Y
pi_123465640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind vooral de finish van die natuurlijke tinten erg mooi, aangezien ze mat zijn of satin en niet shimmer. Staat mooi in combinatie met de Naked Palettes :Y
Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 15:29:36 #239
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123502701
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Maar in Naked 2 zitten toch ook wel matte en satin tinten? Of zijn die toch weer meer glanzend in vergelijking met Theodora? (Ik denk aan Foxy, Bootycall, Tease, Snakebite, die-donkerbruin-naast-Blackout...)
Ja klopt, maar dat zijn wel weer andere kleuren, dus dat combineert zo mooi met elkaar :D
pi_123567492
Gisteren Glinda voor het eerst gedragen, braaf het kaartje gevolgd dat erbij zat ;) maar die look deed het niet echt voor mij. Iemand hier die Glinda ook heeft en tips heeft voor mooie combi's?
  maandag 4 maart 2013 @ 08:55:14 #241
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123606349
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Cheerful het volgende:
Gisteren Glinda voor het eerst gedragen, braaf het kaartje gevolgd dat erbij zat ;) maar die look deed het niet echt voor mij. Iemand hier die Glinda ook heeft en tips heeft voor mooie combi's?
Ik heb zelf alleen de look van het kaartje een paar keer gemaakt en voor mij werkte dat wel, dus ik heb nog geen andere combi's uitgeprobeerd..

Maar ik las dat Serena van Beautylab binnenkort een Glinda tutorial op haar site plaatst die anders zal zijn dan die van het kaartje, dus misschien dat je daar inspiratie op kan doen? Van Theodora heeft ze al een look geplaatst en die ziet er ook wel leuk uit :)
  FOK!fossiel maandag 4 maart 2013 @ 16:33:54 #242
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123621679
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Maar ik las dat Serena van Beautylab binnenkort een Glinda tutorial op haar site plaatst die anders zal zijn dan die van het kaartje, dus misschien dat je daar inspiratie op kan doen? Van Theodora heeft ze al een look geplaatst en die ziet er ook wel leuk uit :)
Ik wilde hetzelfde zeggen :). Maar wat je ondertussen kan doen is op YouTube zoeken, bijvoorbeeld: Glinda + tutorial)
Chick on a mission
pi_123702192
Oke, ga ik doen! :D
pi_123738979
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
pi_123755264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn kom ik thuis merk ik dat mijn Apocalips-aanwinst als open is geweest.. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zelf niet goed gekeken in de haast..
terug brengen :Y
pi_123755448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!
pi_123757586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:29 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik zou ook teruggaan. Niet geschoten is altijd mis!
Ik heb trouwens de look gemaakt die urban decay heeft bedacht bij het Glinda palette. En voor mij werkt hij wel.. Ik doe alleen south iets heftiger aanbrengen heb ik het idee. Het is geen heftige look, maar mooit subtiel. Denk ook dat ik het palette vaker in de lente/zomer zou gebruiken als de herfst/ winter..

Heb vanmorgen ook een smokey eyes palletje gekocht van catrice, en dan de groenige tinten.. Ook mooi, en goede pigmentatie vind ik. Kan er lekker mee werken.

Wilde vandaag beide uitproberen (hoef toch niet weg) dus loop nu met een glinda-oog en een smokey eyes-oog. Glinda zit nog perfect (zonder basis) Catrice vervaagd al een beetje (zonder basis)
pi_123807559
Ja, ik denk inderdaad dat het komt omdat ik South te licht vind, die misschien iets zwaarder aanbrengen en/of een kleurtje uit Naked 2 erbij. Ik ga er nog eens wat mee spelen!
pi_123837888
Pixiwoo heeft ook een tutorial met Glinda gemaakt :)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:10:21 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123842634
Ok dames, het is voor mij ook eindelijk tijd om iets met make-up te gaan doen. Er komen hier compleet onbekende termen voorbij maar ik ga maar in de leer bij jullie :D

Ik ga stapje voor stapje wat meer aan mijn uiterlijk werken. Ik heb eindelijk, na maanden testen, een fijne dagcreme gevonden: Biomaris La Creme. Ik heb daar ook een getinte dagcreme van die ik als foundation met een sponsje wil gaan aanbrengen. Daarnaast ga ik dagelijks mijn gezicht schoonmaken.
Ik gebruik inmiddels al wel dagelijks handcreme en een paar keer in de week nachtcreme en bodylotion. Het begin is er ;)

Eerst experimenteren met foundation dus.
Spoilers!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:46:10 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_123847167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
het begin is er ;)
Weet je wat ook een goed begin is ?
Een goede set kwasten :P

Niet van die applicatorsticks gebruiken ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:08:03 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123848466
Ik heb nog niets om te kwasten :o :')
Spoilers!
pi_123857121
www.zoeva.de, goede kwasten voor een zeer redelijke prijs!

Ik gebruik momenteel helemaal geen dagcreme, ik heb weer een ontzettend slechte huid en ben even gestopt om te kijken of het aan de creme ligt. Nu een week gestopt en het lijkt iets beter te gaan.
  zondag 10 maart 2013 @ 10:50:30 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123857674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog niets om te kwasten :o :')
je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.
  zondag 10 maart 2013 @ 20:08:50 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123880844
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je getinte dagcremespul aanbrengen met een kwast is een mogelijkheid, ligt aan de substantie, maar vaak is het mooier met een kwast dan sponsje.
Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.
Spoilers!
  zondag 10 maart 2013 @ 20:26:30 #256
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123881934
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat je creme met een kwast op kunt brengen. Dat leek me eerder voor poeders.
ik breng vrijwel alles op met kwasten, je hebt vele soorten producten en vele soorten kwasten :D
voor ieder product is wel een geschikte kwast, en andersom ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 12:23:18 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123905767
Eerst met een platte foundationkwast om te verdelen, daarna met een duo fibre inwerken :Y.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:37:41 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123906334
Ik heb de foundation met een spons opgebracht en het zit eigenlijk best mooi. Ik denk dat ik het bij de spons hou omdat ik het niet egaal op moet brengen omdat ik een heel rode en gevlekte huid heb.

Fase 1 compleet O+

Andere vraag, ik ga vaak 's avonds sporten en daarna douchen. Zal ik mijn gezicht voor het douchen reinigen of is onder de douche met facewash ook goed? Dan komt dat spul ook eens op. Na het douchen gaat er gelijk nachtcreme op, dan kan ik dat voor het slapen gaan niet vergeten ^O^
Spoilers!
pi_123907011
Ik vind het bij mij dus met een kwast echt niet mooier dan met sponsje.
Ik gebruik een beautyblender O+
  maandag 11 maart 2013 @ 12:58:19 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123907121
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het bij mij dus met een kwast echt niet mooier dan met sponsje.
Ik gebruik een beautyblender O+
Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsje ;). Wil die wel nog eens proberen ja :Y.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:59:35 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_123907169
ik ben na de kwasten en de blenders weer terug bij mijn gouwe ouwe tien geboden, en het bevalt me eigenlijk prima :')
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 13:05:41 #262
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123907405
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar dat vind ik ook geen gewoon sponsje ;). Wil die wel nog eens proberen ja :Y.
Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes :')
  maandag 11 maart 2013 @ 13:05:59 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_123907414
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ik vond mijn beautyblender fantastisch. Dat vonden alleen mijn katten ook, bleek toen ik thuis kwam en het hele huis bezaaid was met kleine roze stukjes :')
hehehe _O-
disclaimer
pi_123907522
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat is wel super zonde -O-
  maandag 11 maart 2013 @ 13:11:14 #265
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123907602
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel super zonde -O-
Best wel, maar om die beestjes te zien met die roze stukjes tussen hun nagels en in hun snorharen maakte het wel weer goed :D O+
  maandag 11 maart 2013 @ 13:16:17 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123907808
Hebben de dames met een beautyblender de echte, of een neppe variant?
pi_123908192
Ik de echte ik heb nepperds gehad maar verschil vind ik te duidelijk merkbaar.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:27:07 #268
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_123908275
De echte.
pi_123916102
Ik gebruik voor foundation een bufferkwast of een stipplingkwast. Ik wil de Beautyblender ook nog wel eens proberen!

@ Lucky Strike: facewash gebruik ik meestal tijdens het douchen, make-upremover ervoor of erna.
pi_123983048
Zie net op de Facebook van Sephora dat ze Nederland gaan verlaten :o neeeeeeee -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:24:06 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123983113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef princess-a het volgende:
Zie net op de Facebook van Sephora dat ze Nederland gaan verlaten :o neeeeeeee -O-
Ik wou het net posten!

quote:
Sephora focust op internationale groei

Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.

U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr
pi_123983687
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik wou het net posten!

[..]

Neeeeeeee :(
pi_123984525
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik wou het net posten!

[..]

Echt zo shit -O- Ik koop ál mijn make up en geuren daar omdat ze toch echt het goedkoopst zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:44:39 #274
159909 -Peach
Prunus persica
pi_123984741
Kak! Waar moeten we dan naar toe? ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:18:22 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123986908
Zal ik nu Nakend 2 met 70% kunnen kopen? :@ en Smoked O-)
Maar dit is echt klote zeg :( in België zit het volgens mij ook niet?
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:19:31 #276
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123986983
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef -Peach het volgende:
Kak! Waar moeten we dan naar toe? ;(
Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!

Dit is echt balen zeg. De nutteloze verkoopsters ga ik niet missen, maar de merken wel. Van te voren al hamsteren of zullen ze tegen het einde een mega sale doen?
Chick on a mission
pi_123987120
Je kunt alles online bestellen via de Franse webshop staat er toch? :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:23:16 #278
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987238
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik hoop dat Douglas naast Benefit dan ook TooFaced en Urban Decay gaat verkopen!

Dit is echt balen zeg. De nutteloze verkoopsters ga ik niet missen, maar de merken wel. Van te voren al hamsteren of zullen ze tegen het einde een mega sale doen?
Die sale gaat dan een grote puinhoop worden _O-
3 voor 10 euro maar dan 1000x erger. Hoard alle OPI's / Chanel Allure Velvet / UD / Benefit. Lijkt mij namelijk niet dat ze het naar andere filialen gaan versturen.
吴 曼 迪
pi_123987331
Echt jammer dat ze ons gaan verlaten. Dat wordt dus hardcore shoppen wanneer sales beginnen. :'(
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:24:42 #280
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987337
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja met ¤14 verzendkosten volgens mij :') daarnaast had ik juist heel vaak met spullen dat ik eerst zoiets van "Meh, niet nodig" tot ik de kleuren in het echt zag :@
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:25:54 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123987420
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar soms is het wel fijn om iets eerst even in het echt te zien. En zonder verzendkosten te kopen.
Chick on a mission
  FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2013 @ 23:26:38 #282
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123987465
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die sale gaat dan een grote puinhoop worden _O-
3 voor 10 euro maar dan 1000x erger. Hoard alle OPI's / Chanel Allure Velvet / UD / Benefit. Lijkt mij namelijk niet dat ze het naar andere filialen gaan versturen.
Dat wordt WW3 denk ik :D
Chick on a mission
pi_123987733
Fair enough.

Voor mij maakt het weinig uit. Ik heb geen Sephora in de buurt dus een webshop komt eigenlijk alleen maar goed uit. En ik denk dat het uiteindelijk met de verzendkosten ook wel zal meevallen (als Sephora Nederland weg is).. :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:31:47 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123987799
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Fair enough.

Voor mij maakt het weinig uit. Ik heb geen Sephora in de buurt dus een webshop komt eigenlijk alleen maar goed uit. En ik denk dat het uiteindelijk met de verzendkosten ook wel zal meevallen.. :)
Die webshop bestaat nu ook al he :P bekijk de verzendkosten zelf maar.
吴 曼 迪
pi_123987883
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die webshop bestaat nu ook al he :P bekijk de verzendkosten zelf maar.
Ja dat was ik net aan het doen. :D Maar ik denk (hoop) dat de verzenkosten iets zullen dalen als de Sephora in Nederland helemaal weg is? :@
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:50:08 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_123988622
Kun je beter bij beautybay bestellen!
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 07:17:29 #287
164755 Mss
kutHOEr
pi_123992767
Ermahgerd komt er een sale?
Aids.
pi_123992815
Nee :( dat word dan voor die tijd hopelijk nog een keer naar Breda, om in te slaan.. Ben zo blij met mijn nieuwe make-upjes..
  woensdag 13 maart 2013 @ 08:40:19 #289
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123993642
Ik vond Sephora toch al stom omdat ze niet in de buurt zitten :p
  FOK!fossiel woensdag 13 maart 2013 @ 09:06:13 #290
1455 Keroppi
kool kikker
pi_123994086
Wat zou de reden van vertrek zijn? Wat ik altijd opvallend vond was dat een wereldwijde keten zo'n karige Nederlandse website had. Zelfs de gemiddelde kleine middenstander heeft meer informatie erop staan.

Maar het blijft zonde...
Chick on a mission
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:49:39 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123995091
Ik denk dat Sephora inderdaad alleen diende voor real life swatches, prijzen + service was natuurlijk niete cht fantastisch. Tevens heb ik niet echt het gevoel dat Nederland bereid is zoveel uit te geven aan de "onbekendere" merken zoals Urban Decay e.d.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:51:58 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_123995161
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor ;) Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:52:27 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123995181
quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor ;) Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.
WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&D O+ O+ O+.
pi_123995391
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Tevens heb ik niet echt het gevoel dat Nederland bereid is zoveel uit te geven aan de "onbekendere" merken zoals Urban Decay e.d.
Ik denk dat het wel meevalt..
Probleem met de sephora's is ook vaak dat dingen uitverkocht zijn.
En ze zelf totaal niet weten wat ze hebben :X
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:32:20 #295
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123998454
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

WIE WEET KOMEN ER KIKO'S IN DE V&D O+ O+ O+.
Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Paris -O-

quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.

En over beautybay bv hoor ik de laatste tijd alleen maar verhalen over dingen die niet in de juiste staat aankomen en dat het vervolgens onbegonnen werk is om het product om te ruilen, dus ik ben een beetje huiverig om daar te bestellen. Ik kocht mijn UD en TF dingen ook daadwerkelijk bij Sephora -O-
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:47:04 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_123999043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ze gaan de Sephora's in de V&D ombouwen tot Ici Paris -O-

[..]

Het is wel echt zwaar balen dat je nergens meer UD en TF producten irl kan bekijken en swatchen voordat je ze eventueel aanschaft.

En over beautybay bv hoor ik de laatste tijd alleen maar verhalen over dingen die niet in de juiste staat aankomen en dat het vervolgens onbegonnen werk is om het product om te ruilen, dus ik ben een beetje huiverig om daar te bestellen. Ik kocht mijn UD en TF dingen ook daadwerkelijk bij Sephora -O-
Daarom zei ik ook:

er komt vast wel een ander om die nis in de markt op te vullen hoor Snap de teleurstelling maar reden tot paniek is het niet.

:P
Als er vraag naar is gaan mensen het vanzelf verkopen.
disclaimer
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:24:54 #297
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_124000416
Dan ga ik morgen maar even naar de KvK :7
吴 曼 迪
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:44:17 #298
16715 Mylene
*schatje*
pi_124001052
Er is wel sale, alles moet weg natuurlijk.
pi_124001793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Ja? Hoeveel korting is er?
pi_124001895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef Mylene het volgende:
Is er nu al sale?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')