En toch kunnen die ouderen niet hun aan elkaar beloofde pensioen krijgen zonder dat jongeren daarvoor krom mogen liggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef GibsonHummingbird het volgende:
[..]
Het verschil tussen ouderen en studenten is dat ouderen gewerkt hebben voor hun geld en studenten niet.
Oke Piet, dank.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was rookworststalin ook, en ik zou Marijnissen prima in mijn kennissen of vriendenkring kunnen hebben, maar niet als premier van Nederland.
Dat is ook logisch, want alhoewel ze wel gewerkt hebben (althans de helft van de ouderen), ze maken aanspraak op veel meer dan waarvoor ze betaald hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En toch kunnen die ouderen niet hun aan elkaar beloofde pensioen krijgen zonder dat jongeren daarvoor krom mogen liggen.
Dat krom liggen komt vast door gebrek aan ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En toch kunnen die ouderen niet hun aan elkaar beloofde pensioen krijgen zonder dat jongeren daarvoor krom mogen liggen.
Maar dit is TNS Niepopulisties!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef pinine het volgende:
De SP zou ook de grootste partij worden in de peilingen voor de verkiezingen volgens Maurice de Hond en nu weer de 50 + opblazen, ja die Maurice houdt wel van een potje sensatie, Henk Krol hoeft maar één verkeerd woord te zeggen en ze zijn weer terug bij af om vervolgens door te jojoën richting de verkiezingen, peilingen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat krom liggen komt vast door gebrek aan ruggengraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Als je teruggelezen had kon je zien dat ik meerdere keren behoorlijk serieus op ingegaan ben. Maar om je eigen gebrek op je verzuim of luiheid met kleuterschoolniveau af te doen begrijp ik dat je nog niet veel verder bent gekomen dan profiteren van de gemeenschap. Dus een hoop geschreeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je liegt dat je barst, de enige personen in dit topic buiten ikzelf die het ooit over de pensioenfondsen hebben gehad zijn GibsonHummingbird en Five_Horizons (hier: NWS / 50PLUS naar 24 zetels in peiling en hier dus: NWS / 50PLUS naar 24 zetels in peiling).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je teruggelezen had kon je zien dat ik meerdere keren behoorlijk serieus op ingegaan ben. Maar om je eigen gebrek op je verzuim of luiheid met kleuterschoolniveau af te doen begrijp ik dat je nog niet veel verder bent gekomen dan profiteren van de gemeenschap. Dus een hoop geschreeuw.
Draai er nou niet steeds omheen en ga er nou eens op in. In een topic over een partij wiens speerpunt 'de pensioenen' is hoef je je echt niet druk te maken dat je oftopic gaat als je het er over hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ah, je huilt over de pensioenfondsen dat je misschien tekort komt? Zeg dat dan meteen voordat je anderen voor leugenaar uitmaakt heiknurft.
Ik gewoon over de reden waarom 50PLUS naar 24 zetels stijgt, wat gewoon OnTopic is.
Oké dan, zorg dan dat je de pot vult zodat je ook wat hebt voor je oude dag. En die pot vullen doet men middels premiebetalingen verkregen uit arbeid en niet wachten tot de gebraden kip je mond in vliegt. Ja, ik weet het, verwijzen naar werken is een vies woord tegenwoordig bij de jeugd, die gaat liever zuip en drugvakanties houden in exotische oorden meerdere malen per jaar. En ach, de nieuwste iPhone5 met een dure abo waar je mee kan pimpen op wintersport is ook niet weg. Tja, en spaarzaam zijn is ook al niet besteed aan de jeugd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Draai er nou niet steeds omheen en ga er nou eens op in.
Volgens mij leg ik per maand bijna 300 euro in die pot... toch is de vraag of ik daar ooit nog eens wat van terugzie een zeer goede vraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké dan, zorg dan dat je de pot vult zodat je ook wat hebt voor je oude dag. En die pot vullen doet men middels premiebetalingen verkregen uit arbeid en niet wachten tot de gebraden kip je mond in vliegt. Ja, ik weet het, verwijzen naar werken is een vies woord tegenwoordig bij de jeugd, die gaat liever zuip en drugvakanties houden in exotische oorden meerdere malen per jaar. En ach, de nieuwste iPhone5 met een dure abo waar je mee kan pimpen op wintersport is ook niet weg. Tja, en spaarzaam zijn is ook al niet besteed aan de jeugd.
Drugsvakanties... juistquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké dan, zorg dan dat je de pot vult zodat je ook wat hebt voor je oude dag. En die pot vullen doet men middels premiebetalingen verkregen uit arbeid en niet wachten tot de gebraden kip je mond in vliegt. Ja, ik weet het, verwijzen naar werken is een vies woord tegenwoordig bij de jeugd, die gaat liever zuip en drugvakanties houden in exotische oorden meerdere malen per jaar. En ach, de nieuwste iPhone5 met een dure abo waar je mee kan pimpen op wintersport is ook niet weg. Tja, en spaarzaam zijn is ook al niet besteed aan de jeugd.
http://www.nu.nl/geldzake(...)lijker-verdeeld.htmlquote:Al langer wordt de discussie gevoerd of dit systeem nog wel eerlijk is voor de verschillende generaties, omdat jongeren relatief meer bijdragen dan ouderen.
Ik geniet juist altijd heel erg van haar reacties.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Drugsvakanties... juist. Maar dan nog maar een keer in de hoop nu wel een fatsoenlijk antwoord terug te krijgen (het liefst eentje zonder stereotypen maar wel met feiten): Vind je het ook niet nogal krom dat jongeren in verhouding meer premie moeten betalen voor hun pensioen dan ouderen, vooral ook omdat zij op geen enkele manier verantwoordelijk zijn voor het tekort wat nu is ontstaan? Iets wat de pensioenfondsen overigens zelf hebben gezegd:
[..]
http://www.nu.nl/geldzake(...)lijker-verdeeld.html
Tijden veranderen eenmaal. De jongeren hebben momenteel veel meer bestedingsruimte dat de ouderen destijds hadden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Drugsvakanties... juist. Maar dan nog maar een keer in de hoop nu wel een fatsoenlijk antwoord terug te krijgen (het liefst eentje zonder stereotypen maar wel met feiten): Vind je het ook niet nogal krom dat jongeren in verhouding meer premie moeten betalen voor hun pensioen dan ouderen, vooral ook omdat zij op geen enkele manier verantwoordelijk zijn voor het tekort wat nu is ontstaan? Iets wat de pensioenfondsen overigens zelf hebben gezegd:
[..]
http://www.nu.nl/geldzake(...)lijker-verdeeld.html
Hey, een graai-ouderequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef betyar het volgende:
Dr.Nikita heeft gelijk. Dat gejank van sommige jongeren moet maar eens afgelopen zijn.
Je bent het gewend om aan gratis geld te komen, dus ik begrijp dat je dat de normaalste zaak van de wereld vindt en dus ook begrijpt waarom die ouderen zo aan het janken zijn.quote:
Gratis geld? Leg uit......quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je bent het gewend om aan gratis geld te komen, dus ik begrijp dat je dat de normaalste zaak van de wereld vindt en dus ook begrijpt waarom die ouderen zo aan het janken zijn.
Moet ik weer gaan linken naar het topic waarin je meldde dat je al twee jaar ziek thuis zat, zonder wat uit te voeren?quote:
Tja, als je niet kan en mag werken door ziekte, dat is iets waar jezelf niet om vraagt. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan linken naar het topic waarin je meldde dat je al twee jaar ziek thuis zat, zonder wat uit te voeren?
Zodra de WIA om de hoek komt, kan er ineens wel gewerkt wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, als je niet kan en mag werken door ziekte, dat is iets waar jezelf niet om vraagt. Wat is je punt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |