http://www.abp.nl/over-ab(...)erdwenen-uit-kas.aspquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij komt met argumenten, jij komt aan met 'nietes!'. Doe eens een gok wie ik eerder zou geloven.
quote:In die jaren ’80 was het crisis in Nederland. Veel jongeren hadden geen werk en de overheid had veel tekorten. Door deze maatregelen werden de tekorten van de overheid een stuk minder. Verder zorgde de overheid er met dit geld van ABP voor dat ouderen eerder konden stoppen met werken. Jongeren konden zo hun plaats innemen. Dit vonden we toen met zijn allen erg belangrijk
Dat geld is niet verdampt, men heeft daar allemaal van kunnen profiteren in de jaren 80 en aangezien men er ook niet tegen protesteerde vond men het blijkbaar een prima keuze. Als je dat soort keuzes maakt is dat prima maar dan moet je ook instaan voor de gevolgen daarvan, dus gewoon accepteren dat het ten koste van je pensioen gaat en niet ineens gaan eisen dat iemand anders het maar gaat oplossen. En de overheid heeft de VUT ook niet bekostigd, dat deden de pensioenfondsen zelf (middels die premie die iedereen nog tot 2023 moet betalen, ook al is de VUT voor hen iets dat ze nooit meer zelf kunnen meemaken).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.abp.nl/over-ab(...)erdwenen-uit-kas.asp
[..]
En ik ben van mening dat men is voorgelogen door de overheid. En ja, wij moeten dat gaan betalen voor de mensen die zijn geboren voor 1950, het zij zo. Ik persoonlijk gun ze dat wel en zal ze daar waar ik kan gewoon mee steunen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat geld is niet verdampt, men heeft daar allemaal van kunnen profiteren in de jaren 80 en aangezien men er ook niet tegen protesteerde vond men het blijkbaar een prima keuze. Als je dat soort keuzes maakt is dat prima maar dan moet je ook instaan voor de gevolgen daarvan, dus gewoon accepteren dat het ten koste van je pensioen gaat en niet ineens gaan eisen dat iemand anders het maar gaat oplossen. En de overheid heeft de VUT ook niet bekostigd, dat deden de pensioenfondsen zelf (middels die premie die iedereen nog tot 2023 moet betalen, ook al is de VUT voor hen iets dat ze nooit meer zelf kunnen meemaken).
Prima, dan richt je toch lekker het Betyar-fonds op voor arme bejaarden. Dan kan iedereen die daar zin in heeft aan meebetalen, tegelijkertijd worden degenen die denken dat ze aan het afbetalen van de staatsschuld, het oplossen van de klimaat-, energie- en grondstoffenproblematiek en de boel een beetje draaiende te houden al genoeg werk hebben niet gedwongen om daar ook nog eens voor op te moeten draaien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef betyar het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat men is voorgelogen door de overheid. En ja, wij moeten dat gaan betalen voor de mensen die zijn geboren voor 1950, het zij zo. Ik persoonlijk gun ze dat wel en zal ze daar waar ik kan gewoon mee steunen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Prima, dan richt je toch lekker het Betyar-fonds op voor arme bejaarden. Dan kan iedereen die daar zin in heeft aan meebetalen, tegelijkertijd worden degenen die denken dat ze aan het afbetalen van de staatsschuld, het oplossen van de klimaat-, energie- en grondstoffenproblematiek en de boel een beetje draaiende te houden al genoeg werk hebben niet gedwongen om daar ook nog eens voor op te moeten draaien.
Tien keer geschoten, en 1 keer raak. Dit is een doelgroep waar wat te halen valt. Ook 45+'ers die zich zorgen maken om hun oude dag, of jongeren die opkomen voor hun ouders overwegen 50+ te stemmen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:50 schreef freako het volgende:
Het voordeel is dat Jan Nagel de oprichter is van deze club. Ze houden het nu al langer vol dan andere Nagel-partijtjes in het verleden (al is Eerste Kamerlid De Lange inmiddels al met ruzie opgestapt). Er komt echter een moment dat de pleuris uitbreekt in de partij.
quote:50PLUS blijft ook groeien in de peiling van Maurice de Hond. Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, zou de partij 16 zetels krijgen, drie meer dan in de peiling een week eerder.
Eerlijk zullen we alles nivellerenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat het opgaat voor de PvdA om zich te hernoemen in Partij vd Jaloezie waar de lijfspreuk Eerlijk Zullen We Alles Stelen de hoogste prioriteit heeft.
Maar laten we eerlijk wezen, ik durf te stellen dat jij nooit op hun zou stemmen afgezien van het feit dat ze nog lang niet capabel zijn om te regeren.quote:
50plus? Nope.. ben ik nog veel te jong voorquote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk wezen, ik durf te stellen dat jij nooit op hun zou stemmen afgezien van het feit dat ze nog lang niet capabel zijn om te regeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |