abonnement Unibet Coolblue
pi_123301516
Draak van een wedstrijd net, Eaters - Flyers.
Flesje bier
pi_123303068
Hys weer OT winst in Tilburg :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_123303156
Amsterdam trouwens met 5 - 3 gewonnen van Eindhoven, het is ze gegund. *O*
Flesje bier
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 22:19:58 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123303961
nice _O_

hoop echt dat die sponsor er een stapje bij doet zodat ze in de zomer 4 tot 6 fatsoenlijke imports kunnen scoren want dan heb je echt een aardige ploeg ... zeker als Versteeg er nog een jaartje aanplakt *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123314968
62:34: PEN Friesland Flyers Heerenveen: HC: Chris EIMERS 25 min Abuse of Officials

Eimers nog een woordenwisseling gehad met de ref na de wedstrijd.
Flesje bier
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 12:23:06 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123320148
NWS / Betalen voor YouTube

interessant om in de gaten te houden wat dit gaat worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123320238
Ik zou daar wel wat voor over hebben ja.
Flesje bier
pi_123323568
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
nice _O_

hoop echt dat die sponsor er een stapje bij doet zodat ze in de zomer 4 tot 6 fatsoenlijke imports kunnen scoren want dan heb je echt een aardige ploeg ... zeker als Versteeg er nog een jaartje aanplakt *O*
Ze hebben al 4 imports en aanvoerder van oranje die in Canada is geboren, 2 imports erbij zou echt niet het verschil maken. Ze hebben gewoon niet genoeg Nederlandse spelers die mee kunnen komen

Als ze een stuk of 3,4 jonge Nederlandse spelers van elders kunnen halen die goed mee kunnen draaien zou het al een stuk beter zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_123323764
48 goals in 33 wedstrijden waarbij bijna de helft gescoord is door opa, das gewoon niet genoeg

Wie weet komt Brown volgend jaar wel in Amsterdam spelen, met wat geluk komt hij dan ook voor oranje in aanmerking
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 14:20:19 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123323953
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze hebben al 4 imports en aanvoerder van oranje die in Canada is geboren, 2 imports erbij zou echt niet het verschil maken. Ze hebben gewoon niet genoeg Nederlandse spelers die mee kunnen komen

Als ze een stuk of 3,4 jonge Nederlandse spelers van elders kunnen halen die goed mee kunnen draaien zou het al een stuk beter zijn
fatsoenlijke imports, die gasten die ze nu hebben zijn niet zo heel erg goed

als je die kunt vervangen voor betere Nederlandse spelers en een stuk of 3,4 jonge talenten en een goede import goalie ben je ook een heel eind op weg

edit: en de tribunes moeten voller daar moet als er weer een team staat dat (af en toe) ook eens kan winnen ook geld voor uitgetrokken worden want de laatste paar jaren hebben gewoon mensen weggejaagd ... ik zou niet meer komen kijken als ik Amsterdammer was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123324365
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

fatsoenlijke imports, die gasten die ze nu hebben zijn niet zo heel erg goed

als je die kunt vervangen voor betere Nederlandse spelers en een stuk of 3,4 jonge talenten en een goede import goalie ben je ook een heel eind op weg

edit: en de tribunes moeten voller daar moet als er weer een team staat dat (af en toe) ook eens kan winnen ook geld voor uitgetrokken worden want de laatste paar jaren hebben gewoon mensen weggejaagd ... ik zou niet meer komen kijken als ik Amsterdammer was
Ze hebben alleen een stuk of 3 talenten en kars en Versteeg, voor de rest zit er niks.

De imports zijn van minder niveau dan die van de andere ploegen, maar je kan gewoon niet als excuus aandragen als je er 4 hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 14:43:42 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123324852
ben ik het niet mee eens maar stel het zijn er 3 aangevuld met Kars en Versteeg, als je daar 5 fatsoenlijke imports (of eredivisieveteranen) naast zet, heb je 2 goede lijnen

dan heb je met wat er overblijft en evt 3,4 talenten (of eerste divisieveteranen) uit Nederland een redelijke middenmotor of niet?

goede ECHL goalie erbij en de naam veranderen van G's ( :') ) naar Gangsters en all systems go *O*

moet de sponsor wel met extra geld over de brug komen ... nog een seizoen als nu is iig zinloos dan kun je beter een stap terug doen naar de eerste divisie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123325141
Eindhoven doet het zonder importsgoalie en heeft 64 Nederlandse goals, dat maakt gewoon het verschil.

Bij Amsterdam train je met Berteling, schaafsma en Versteeg en toch kunnen Ze geen jonge spelers trekken die beter willen worden. De jonge spelers worden zo ook niet beter, zou me niet verbazen als de 3,4 spelers die ze wel hebben die het niveau aankunnen volgend jaar naar een club gaan die het beter voor elkaar heeft

Ze hadden Angelo van Hulten en die vluchtte omdat er totaal geen organisatie was en nergens op leek(ongeveer de woorden van zijn pa op ijshockeyforum). Er zal vast wel wat meer spelen maar zolang ze niet met een stuk of 10 Nederlandse spelers die eredivisiewaardig zijn wordt het niks zelfs niet als je er een importkeeper, 2 verdediger, 3 aanvallers van ahl nieva bij zet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 14:58:36 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123325424
ja hey als ze een talent als Mollen in huis hadden dan hadden ze geen goalie hoeven halen wmb maar dat hebben ze niet en er moet toch iemand flink wat pucks stoppen ... voor mijn part haal je Casper Swart ofzo

de organisatie weet ik niets vanaf, zal ongetwijfeld kut zijn maar wat ik op het ijs gezien heb (niet veel, ik skip HYS vs Amsterdam) is niet heel erg slecht, ze zijn gewoon klaar na anderhalve periode

als je daar 5 imports naast zet van hetzelfde kaliber als in Eindhoven dan win je nog geen prijzen maar dan kun je goed meekomen onderin de eredivisie

kun je dit niet dan moet je een stap terug doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 februari 2013 @ 16:45:50 #115
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_123329784
De Nederlandse jongens bij Amsterdam kunnen (op een enkeling na) absoluut allemaal me in de Eredivisie. Het grote probleem is het gebrek aan ervaring. En dat los je met enkel het toevoegen van Kars en Versteeg niet op. De overige imports die er rondlopen zijn qua niveau niet voldoende om het jeugdige team te kunnen dragen. De verhouding jeugdig talent versus ervaring licht er gewoon scheef.

Dat de tribunes in Amsterdam voller moeten is al jaren een probleem. Zelfs in hun kampioensjaren zat er vaak meer publiek van de bezoekende partij dan van Amsterdam zelf. Ze hebben er ontzettend veel last van alle andere sporten, die schijnbaar meeraantrekkingskracht hebben op de gemiddelde Amsterdammer.

Een stap terug doen lijkt me geen goede zet overigens. Ik ben er van overtuigd dat de jongens die er nu rond schaatsen meer leren van spelen in de Eredivisie en daar dan maar regelmatig verliezen, dan van alles op de sloffen winnen in de eerste divisie. Daarnaast verlies je door een stap terug te doen waarschijnlijk ook weer een deel van de (toch al schaarse) sponsoren. En sponsoren die je op zo een manier verliest krijg je later moeilijk weer warm gemaakt om toch weer bijdragen als de stap omhoog opnieuw gemaakt gaat worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_123331238
Tsja, ga maar eens concurreren met een Ajax, als kleine sport zijnde...

Verder hoop ik in ieder geval dat Amsterdam zich verder ontwikkelt en hopelijk volgend jaar of het jaar daarna al mee kan komen in de Eredivisie. Kijk bijvoorbeeld naar een Herentals die het elk Nederlands team wel moeilijk kan maken, na (ik geloof) 2 jaar in de eredivsie.
Flesje bier
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 18:19:16 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123333503
het is ook eigenlijk gewoon een heel slecht merk

heel Nederland kent Tilburg Trappers maar van Amsterdam Tigers, Bulldogs Capitals, G's ( :') ) heeft nog nooit iemand gehoord en ze spelen hun thuiswedstrijden ergens tussen vrijdag 18:00 en zondag 20:30

lijkt me een groter probleem voor de club dan de (jonge) Nederlandse spelers die ze onder hun hoede hebben

edit:
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eindhoven doet het zonder importsgoalie en heeft 64 Nederlandse goals, dat maakt gewoon het verschil.
even nageteld en Amsterdam komt op 58 Nederlandse goals, dan tel ik Marcel Kars (terecht lijkt me) als Nederlander, waarvan 17 door opa Versteeg tegenover 66 voor Eindhoven waarvan 16 goals van Bob Teunissen dus dat ontloopt elkaar echt niet zo heel veel

aan de andere kant scoorden de (6) Eindhovense imports ook gewoon een kleine 50 goals (gemiddeld 8,3 goals) terwijl de (3) Amsterdamse imports slechts 7 maal (gemiddeld 2,3) scoorden

in de topscorerslijst van Amsterdam staat alleen Tobias Kathan in de top 10 (nummer 5) terwijl de Eindhovense imports de nummers 2, 3, 4 en 8 bezetten

dat maakt gewoon het verschil :P

edit2: als we dan toch naar statistieken kijken dan kunnen we Herentals er best bijhalen :)
de 6 Imports van Herentals scoorden tot nu toe 82 maal (gemiddeld 13,6 op 33 wedstrijden!) waarvan niet minder dan 39 goals op de rekening van Matt Crowell (wat een baas _O_ ) bijgeschreven konden worden met imports op de plekken 1, 2, 5, 6, 7 en 10 van de topscorerslijst (Matt Crowell ook topscorer van de eredivisie atm!)

dat betekent dat er 59 goals gescoord werden gescoord door Belgen waarvan 32 door de Morgan broertjes

geen zin meer om verder te zoeken naar de andere teams maar als je puur naar het aantal goals dat door Nederlanders werd gescoort wil kijken dan ontloopt het elkaar echt niet zoveel als je suggereerde ... niet helemaal een handige manier om dit soort conclusies te trekken (te weinig info) maar ik blijf er bij dat je met 6 fatsoenlijke imports erbij een leuk team hebt dat mee kan spelen voor de 4de playoff spot

edit3: voor de lol nog ff Den Haag erbij gezocht, 5 imports scoorden 75 maal (15 goals gemiddeld) tegenover 124 Nederlandse goals (33 van Raphael Joly) ... prijzen gaat Amsterdam met deze groep dus idd nog niet winnen :P

bron voor alle stats = www.nijb.nl

[ Bericht 32% gewijzigd door sp3c op 25-02-2013 20:00:17 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 21:38:56 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123345577
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef MutedFaith het volgende:

Een stap terug doen lijkt me geen goede zet overigens. Ik ben er van overtuigd dat de jongens die er nu rond schaatsen meer leren van spelen in de Eredivisie en daar dan maar regelmatig verliezen, dan van alles op de sloffen winnen in de eerste divisie. Daarnaast verlies je door een stap terug te doen waarschijnlijk ook weer een deel van de (toch al schaarse) sponsoren. En sponsoren die je op zo een manier verliest krijg je later moeilijk weer warm gemaakt om toch weer bijdragen als de stap omhoog opnieuw gemaakt gaat worden.
ik wil het ook liever niet hoor maar dit kan toch zo ook niet heel veel langer, ze verliezen gemiddeld iedere wedstrijd met 7 - 2 en zie dan maar eens geld los te peuteren ergens

is voor de spelers niet leuk, voor de organisatie niet leuk en voor het publiek is het al helemaal niet leuk en dan heten ze nog de Amsterdam G-unit ook!

logisch dat ze ieder weekend geneukt worden _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 25 februari 2013 @ 23:00:15 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123350241
waha

quote:
ma 25 feb 2013, 17:12
Van Basten in Heerenveen op glad ijs

HEERENVEEN -
In het kader van de noodzakelijke teambuilding begeeft de selectie van het laag geklasseerde sc Heerenveen zich woensdag op glad ijs.

De spelers en de begeleidingsstaf van de Friese club ondergaan in de befaamde Thialfhal een clinic van de plaatselijke ijshockeyclub Unis Flyers. Coach Chris Eimers en een aantal van zijn spelers zullen de voetballers onder handen nemen. Naar verluidt is ook trainer-coach Marco van Basten van plan om de ijzers onder te binden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_op_glad_ijs__.html
mooie reclame voor het ijshockey (en het zal de Flyers wel een leuk zakcentje opleveren) en goed voor FC Heerenveen want Chris Eimers bouwt kampioenen _O- _O_ _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123353070
Volgend nieuwsbericht: van Basten breekt benen in thialf
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_123354433
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef Gezicht het volgende:
Tsja, ga maar eens concurreren met een Ajax, als kleine sport zijnde...

Verder hoop ik in ieder geval dat Amsterdam zich verder ontwikkelt en hopelijk volgend jaar of het jaar daarna al mee kan komen in de Eredivisie. Kijk bijvoorbeeld naar een Herentals die het elk Nederlands team wel moeilijk kan maken, na (ik geloof) 2 jaar in de eredivsie.
Dus niet je thuiswedstrijden op het zelfde moment spelen dan de grote broer

Herentals heeft heel het Belgisch team, lijkt me vrij logisch dat die mee kunnen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_123354619
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef sp3c het volgende:
het is ook eigenlijk gewoon een heel slecht merk

heel Nederland kent Tilburg Trappers maar van Amsterdam Tigers, Bulldogs Capitals, G's ( :') ) heeft nog nooit iemand gehoord en ze spelen hun thuiswedstrijden ergens tussen vrijdag 18:00 en zondag 20:30

lijkt me een groter probleem voor de club dan de (jonge) Nederlandse spelers die ze onder hun hoede hebben

edit:

[..]

even nageteld en Amsterdam komt op 58 Nederlandse goals, dan tel ik Marcel Kars (terecht lijkt me) als Nederlander, waarvan 17 door opa Versteeg tegenover 66 voor Eindhoven waarvan 16 goals van Bob Teunissen dus dat ontloopt elkaar echt niet zo heel veel

aan de andere kant scoorden de (6) Eindhovense imports ook gewoon een kleine 50 goals (gemiddeld 8,3 goals) terwijl de (3) Amsterdamse imports slechts 7 maal (gemiddeld 2,3) scoorden

in de topscorerslijst van Amsterdam staat alleen Tobias Kathan in de top 10 (nummer 5) terwijl de Eindhovense imports de nummers 2, 3, 4 en 8 bezetten

dat maakt gewoon het verschil :P

edit2: als we dan toch naar statistieken kijken dan kunnen we Herentals er best bijhalen :)
de 6 Imports van Herentals scoorden tot nu toe 82 maal (gemiddeld 13,6 op 33 wedstrijden!) waarvan niet minder dan 39 goals op de rekening van Matt Crowell (wat een baas _O_ ) bijgeschreven konden worden met imports op de plekken 1, 2, 5, 6, 7 en 10 van de topscorerslijst (Matt Crowell ook topscorer van de eredivisie atm!)

dat betekent dat er 59 goals gescoord werden gescoord door Belgen waarvan 32 door de Morgan broertjes

geen zin meer om verder te zoeken naar de andere teams maar als je puur naar het aantal goals dat door Nederlanders werd gescoort wil kijken dan ontloopt het elkaar echt niet zoveel als je suggereerde ... niet helemaal een handige manier om dit soort conclusies te trekken (te weinig info) maar ik blijf er bij dat je met 6 fatsoenlijke imports erbij een leuk team hebt dat mee kan spelen voor de 4de playoff spot

edit3: voor de lol nog ff Den Haag erbij gezocht, 5 imports scoorden 75 maal (15 goals gemiddeld) tegenover 124 Nederlandse goals (33 van Raphael Joly) ... prijzen gaat Amsterdam met deze groep dus idd nog niet winnen :P

bron voor alle stats = www.nijb.nl
Versteeg en kars maakten samen ongeveer de helft van de goals, dat wil dus zeggen dat de rest nauwelijks scoort, terwijl eindhoven gewoon een stuk of 4 Nederlandse interenationals hebben en de grootste talenten.

Als je Eindhoven en Amsterdam zonder imports laat spelen dan wint Eindhoven gewoon met 7-3 of zo

Een ander probleem is dat de goede jonge Amsterdamse jongens zich nu ook qua punten niet ontwikkelen terwijl ze juist in een leeftijd zitten dat ze beter worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_123354662
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef MutedFaith het volgende:
De Nederlandse jongens bij Amsterdam kunnen (op een enkeling na) absoluut allemaal me in de Eredivisie. Het grote probleem is het gebrek aan ervaring. En dat los je met enkel het toevoegen van Kars en Versteeg niet op. De overige imports die er rondlopen zijn qua niveau niet voldoende om het jeugdige team te kunnen dragen. De verhouding jeugdig talent versus ervaring licht er gewoon scheef.

Dat de tribunes in Amsterdam voller moeten is al jaren een probleem. Zelfs in hun kampioensjaren zat er vaak meer publiek van de bezoekende partij dan van Amsterdam zelf. Ze hebben er ontzettend veel last van alle andere sporten, die schijnbaar meeraantrekkingskracht hebben op de gemiddelde Amsterdammer.

Een stap terug doen lijkt me geen goede zet overigens. Ik ben er van overtuigd dat de jongens die er nu rond schaatsen meer leren van spelen in de Eredivisie en daar dan maar regelmatig verliezen, dan van alles op de sloffen winnen in de eerste divisie. Daarnaast verlies je door een stap terug te doen waarschijnlijk ook weer een deel van de (toch al schaarse) sponsoren. En sponsoren die je op zo een manier verliest krijg je later moeilijk weer warm gemaakt om toch weer bijdragen als de stap omhoog opnieuw gemaakt gaat worden.
Welke sporten dan zoal naast voetbal?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:04:30 #124
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_123357386
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke sporten dan zoal naast voetbal?
Ik heb geen specifieke voorbeelden hoor. Maar rond Amsterdam is de concentratie van verschillende sporten, wellicht alleen in mijn beleving, een stuk hoger dan bijvoorbeeld rond Tilburg, Geleen of Heerenveen. Hierdoor is de concurrentie om bezoekers groter. En ijshockey heeft dan toch nog net wat minder bekendheid en imago dan, bijvoorbeeld, basketbal, handbal of (uiteraard) voetbal.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_123358332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:04 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik heb geen specifieke voorbeelden hoor. Maar rond Amsterdam is de concentratie van verschillende sporten, wellicht alleen in mijn beleving, een stuk hoger dan bijvoorbeeld rond Tilburg, Geleen of Heerenveen. Hierdoor is de concurrentie om bezoekers groter. En ijshockey heeft dan toch nog net wat minder bekendheid en imago dan, bijvoorbeeld, basketbal, handbal of (uiteraard) voetbal.
Ow, maar de basketballers enzovoorts moeten ook net zo vaak een stapje terug zetten als dat ze kampioen worden. De problemen waar de Amsterdamse ijshockeyers mee kampen, worden de overige zaalsporters in Amsterdam ook vaak mee geconfronteerd.

Amsterdam heeft Ajax, maar is vergeleken bij bijvoorbeeld Den Bosch, Nijmegen of Groningen niet echt een sportstad. Dat meet ik dan niet af aan kampioenschappen, want die hebben de basketballers, ijshockeyers enzovoorts uit de hoofdstad genoeg gewonnen, maar aan voedingsbodem in de stad.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:58:55 #126
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_123358592
Dat ook de andere sporten het zwaar hebben, dat weet ik. Maar dat heeft er volgens mij ook mee te maken dat de supporters die wel in sport geïnteresseerd zijn ook nog eens redelijk veel keus hebben uit verschillende sporten.

Als ik kijk naar de steden waar wel 'veel' publiek naar het ijshockey komt kijken, dan is daar de keus qua aantallen sportverenigingen in mijn beleving veel minder. Bijvoorbeeld in Geleen; buiten IJshockey en voetbal (Fortuna), heb je daar eigenlijk alleen nog handbal wat op serieus niveau gespeeld wordt. Andere 'kijk'-sporten zijn er gewoon nauwelijks.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_123358677
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef MutedFaith het volgende:
Dat ook de andere sporten het zwaar hebben, dat weet ik. Maar dat heeft er volgens mij ook mee te maken dat de supporters die wel in sport geïnteresseerd zijn ook nog eens redelijk veel keus hebben uit verschillende sporten.

Als ik kijk naar de steden waar wel 'veel' publiek naar het ijshockey komt kijken, dan is daar de keus qua aantallen sportverenigingen in mijn beleving veel minder. Bijvoorbeeld in Geleen; buiten IJshockey en voetbal (Fortuna), heb je daar eigenlijk alleen nog handbal wat op serieus niveau gespeeld wordt. Andere 'kijk'-sporten zijn er gewoon nauwelijks.
Geleen-Sittard heeft ook nog Limburg Lions in het handbal. Een grote stad als Amsterdam heeft een veel breder aanbod aan entertainment (ook buiten sport dus) maar daardoor is het misschien ook juist een ongeschikte stad. Te verzadigd. Een te grote vijver om in te vissen, zogezegd.

Steden die een slag kleiner zijn hebben dat probleem minder. In Groningen komen doodleuk 4.000 mensen kijken naar belangrijke wedstrijden van Donar, in Den Bosch zal het ongeveer hetzelfde zijn bij het basketbal. Hoe de belangstelling voor ijshockey in die steden is weet ik niet, maar ze hebben wel een cultuur opgebouwd in sporten buiten het voetbal om. Geleen en Tilburg hebben dat met ijshockey.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:04:22 #128
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_123358712
Ook het entertainment buiten de sport is een verschil inderdaad. Hier in Geleen is op zondagavond geen fuck te doen, buiten het ijshockey dan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_123358778
In het tijdperk van de Feenstra Flyers scheen de Jaap Eden Hal wel geregeld stampvol te zitten, maar dat waren andere tijden.

Toen Amsterdam begin deze eeuw een succesperiode had met o.a. Hartogs, Eimers, Van den Thillart en Bultje was de publieke belangstelling al een stuk minder.
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 11:22:23 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123360578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Geleen-Sittard heeft ook nog Limburg Lions in het handbal. Een grote stad als Amsterdam heeft een veel breder aanbod aan entertainment (ook buiten sport dus) maar daardoor is het misschien ook juist een ongeschikte stad. Te verzadigd. Een te grote vijver om in te vissen, zogezegd.
er zitten ook veel meer vissen in die vijver je moet alleen een stuk harder werken om ze te vangen, daar moet meer geld voor uitgetrokken worden (geld dat er niet is) dan in bv Geleen ... Eindhoven zal last hebben van hetzelfde probleem denk ik

voordeel dat Eindhoven heeft is dat ze leuk mee kunnen komen met alle tegenstanders en dat ze Kemphanen heten en niet G-spot

quote:
Steden die een slag kleiner zijn hebben dat probleem minder. In Groningen komen doodleuk 4.000 mensen kijken naar belangrijke wedstrijden van Donar, in Den Bosch zal het ongeveer hetzelfde zijn bij het basketbal. Hoe de belangstelling voor ijshockey in die steden is weet ik niet, maar ze hebben wel een cultuur opgebouwd in sporten buiten het voetbal om. Geleen en Tilburg hebben dat met ijshockey.
Den Bosch heeft andere problemen atm

interessant interview:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123364105
Is ijshockey sws niet de best toeschouwer trekkende buitensport?

Zou zeggen sla de handen in heen en maak een uitkaart met bijvoorbeeld 10 wedstrijden voor 100 euro en 20 wedstrijden voor 150 euro

Misschien verkoop je die maar 400 of zo, maar het levert wel gegarandeerde inmolaren op en vergroot de service
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 13:40:20 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123364872
ijshockey is alleen in Herentals een buitensport ;)

maar het was altijd de meest bezochte indoor teamsport in Nederland, weet niet of het Basketbal er inmiddels voorbij is though maar het gaat hard die kant uit

dergelijke kaartjes lijken mij wel een goed plan, bied ook streams aan met eenzelfde regeling (kwart van de prijs ofzo) en je komt ergens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 19:54:19 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123380125
http://www.youtube.com/user/allievzanten?feature=watch

lol @ die mascottes _O- _O_
die van HYS is overigens een proefballonnetje hoop ik?

tragische leegte op de tribunes trouwens, tijdens de allstar game zelf zitten er nog wel mensen maar dat sledgehockey heeft geloof ik alleen de cameraman gezien -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123380269
Ik vond dat pak van die HYS mascotte ook al raar uitzien. :')

Vorig jaar met de North Sea Cup finale hadden ze nog een andere, ook als zo'n vogel maar dan wel met een echt vogelhoofd en zo een lange snavel, en niet dat ding van de ASG.

Ik zeg nu trouwens al 2 jaar dat ik een keer naar Herentals wil gaan, maar het komt er nooit van. Lijkt me wel ruig om eens te zien, die buitenbaan. :D
Flesje bier
pi_123380352
Hij is ook ruig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 20:01:49 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123380526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Ik vond dat pak van die HYS mascotte ook al raar uitzien. :')

Vorig jaar met de North Sea Cup finale hadden ze nog een andere, ook als zo'n vogel maar dan wel met een echt vogelhoofd en zo een lange snavel, en niet dat ding van de ASG.
nooit gezien

als ik mijn lenzen niet inheb zie ik een dude in een tutu met een hele grote leuter!!

daar krijg je een tribune vol Hagenezen niet mee op de op de banken ... of juist wel maar niets positiefs denk ik _O-

quote:
Ik zeg nu trouwens al 2 jaar dat ik een keer naar Herentals wil gaan, maar het komt er nooit van. Lijkt me wel ruig om eens te zien, die buitenbaan. :D
oeh ik ook maar dit seizoen komt het er helaas niet meer van -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123380541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef sp3c het volgende:
http://www.youtube.com/user/allievzanten?feature=watch

lol @ die mascottes _O- _O_
die van HYS is overigens een proefballonnetje hoop ik?

tragische leegte op de tribunes trouwens, tijdens de allstar game zelf zitten er nog wel mensen maar dat sledgehockey heeft geloof ik alleen de cameraman gezien -O-
Raar ook als je die sledgewedstrijd al laat beginnen als de kassa's opengaan... Dan weet je zeker dat er geen hond zit aan het begin.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 20:03:17 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123380595
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Raar ook als je die sledgewedstrijd al laat beginnen als de kassa's opengaan... Dan weet je zeker dat er geen hond zit aan het begin.
zonde ... zou je na de allstargame moeten doen, dan blijven er misschien wat meer mensen zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123381002
Deze bedoelde ik dus

Flesje bier
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 20:14:04 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123381222
stuk beter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123448032
Zaterdag gratis entree bij Kemphanen - Eaters. Hopen dat het nu wel eens wat drukker wordt daar in Eindhoven. nattermann en ik zijn ook van de partij. *O*
Flesje bier
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 11:30:37 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123448773
Hanen O+
Eaters O+

lijkt me een mooie pot, zeker als er meer mensen komen opdagen ^O^
misschien wat fisticuffs ebij door de uitspraken van de voorzitter van Hanen _O-

en pas op met wat jullie zeggen want de refs komen zo de tribune op daar!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123498501
Vanavond weer een potje meepakken in Stappegoor, tegen de altijd lastige G's :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:03:42 #144
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_123515658
Kemphanen voor met 0 - 1 aan het begin van de 2e periode. Ben benieuwd over er nog verrassingen inzitten dit weekend.
Flesje bier
pi_123515983
Rodi Jacobs in het zonnetje gezet, wedstrijd is plichtmatig van beide zijden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 21:27:30 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123516853
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:03 schreef Gezicht het volgende:
Kemphanen voor met 0 - 1 aan het begin van de 2e periode. Ben benieuwd over er nog verrassingen inzitten dit weekend.
3-1 nu, Campos scoorde de 200ste van het seizoen :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 03:38:14 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123562766
lol, Eindhoven de gekste _O_

en!
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=34096
roughing, roughing, roughing, roughing, roughing _O-

5-9 voor Herenthals, 836 toeschouwers in Amsterdam die flink wat spektakel hebben gezien *O*
hopenlijk zitten ze er volgend seizoen allemaal weer

Amsterdam en Eindhoven zijn uitgespeeld voor dit seizoen, Herentals heeft morgen de laatste wedstrijd, volgende week playoffs

Hys vs Eaters
Trappers vs Flyers

game on!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123564306
Normaal HYS vs Trappers, maar het kan ook zomaar Eaters vs Flyers als finale worden.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 13:45:10 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123570308
man ... r.i.p. -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')