Maar goed, mijn vraag dus...is het in Nederland ook te koop en zo ja...waar dan
Bedankt!!
Ivetje
ik zoek dan Kroatisch, Hongaars en Tsjechisch bier maar dat is een stuk lastiger
quote:Ik woon in Tilburg...om nou voor zakje thee naar rotterdam te gaan
Op woensdag 04 september 2002 15:48 schreef Pikkebaas het volgende:
Op de markt in Rotterdam.
Drink het zelf ook, lekker !!
[Dit bericht is gewijzigd door aakab op 04-09-2002 16:05]
quote:ik heb nog een pak appeltjesthee liggen uit Bodrum, die kan je wel overnemen voor 25 euro (vaste prijs)
Op woensdag 04 september 2002 15:51 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik woon in Tilburg...om nou voor zakje thee naar rotterdam te gaan
ik woon in Den Bosch, kom je hem halen ?
quote:Zeg, ik heb in Bodrum (ok ok. Gümbet) nog geen 25 euro betaald voor 2 zakjes thee MET 2 turkse glaasjes erbij dus...
Op woensdag 04 september 2002 16:04 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
ik heb nog een pak appeltjesthee liggen uit Bodrum, die kan je wel overnemen voor 25 euro (vaste prijs)
ik woon in Den Bosch, kom je hem halen ?
* ivetje gaat op zoek naar de Turkse winkel in Tilburg
in natura wil ik wel betalen hoor...bedenk zelf maar wat je ervoor kan krijgen
quote:Misschien zit er ergens in Noord wel een Turkse toko
Op woensdag 04 september 2002 15:51 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik woon in Tilburg...om nou voor zakje thee naar rotterdam te gaan
quote:Jeetje, ben jij even afgezet! Ik kwam ze in Dodrum tegen voor nog geen 3 euro (die setjes met 2 glazen, schoteltjes en twee pakjes appelthee).
Op woensdag 04 september 2002 16:06 schreef ivetje het volgende:[..]
Zeg, ik heb in Bodrum (ok ok. Gümbet) nog geen 25 euro betaald voor 2 zakjes thee MET 2 turkse glaasjes erbij dus...
Nope..jammer voor je* ivetje gaat op zoek naar de Turkse winkel in Tilburg
in natura wil ik wel betalen hoor...bedenk zelf maar wat je ervoor kan krijgen
![]()
quote:Ik zei toch dat ik er GEEN 25 euro voor betaald heb...minder dus...weet niet hoeveel. Mijn ouders hebben ze betaald dus
Op woensdag 04 september 2002 16:25 schreef Tinkepink het volgende:[..]
het leesniveau daalt hier wel zeg...
quote:Niet zo kattig hoor. Je gebruikte de uitdrukking 'nog geen 25 euro' (en dus niet: geen 25 euro). Dat betekent inderdaad dat je geen 25 euro hebt uitgegeven, maar wel iets daar in de buurt. In ieder geval niet iets onder de 20 euro.
Op woensdag 04 september 2002 16:26 schreef ivetje het volgende:[..]
Ik zei toch dat ik er GEEN 25 euro voor betaald heb...minder dus...weet niet hoeveel. Mijn ouders hebben ze betaald dus
het leesniveau daalt hier wel zeg...
het taalvaardigheidsniveau daalt hier wel zeg...
quote:ik doe niet kattig...er staat een
Op woensdag 04 september 2002 16:29 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Niet zo kattig hoor. Je gebruikte de uitdrukking 'nog geen 25 euro'. Dat betekent inderdaad dat je geen 25 euro hebt uitgegeven, maar wel iets daar in de buurt. In ieder geval niet iets onder de 20 euro.
het taalvaardigheidsniveau daalt hier wel zeg...
quote:Het ging niet zozeer om je eerste opmerking, maar op je opmerking in sub. Kreeg een beetje het gevoel van:'Je hoeft niet op mij af te reageren dat je bonje hebt met een paar anderen op het forum. Ik ben slechts een onschuldige omstander.' Okee?
Op woensdag 04 september 2002 16:31 schreef ivetje het volgende:[..]
...jij las het verkeerd, dus uitleg...
quote:Ow...was meer als grapje bedoelt hoor
Op woensdag 04 september 2002 16:34 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Het ging niet zozeer om je eerste opmerking, maar op je opmerking in sub. Kreeg een beetje het gevoel van:'Je hoeft niet op mij af te reageren dat je bonje hebt met een paar anderen op het forum. Ik ben slechts een onschuldige omstander.' Okee?
Maar idd, turkse winkels hebben het sowieso.
quote:JA je moet gewoon bij de turkse supermarkjes gaan kijken daar verkopen ze het wel
Op woensdag 04 september 2002 15:42 schreef ivetje het volgende:
Is die in Nederland ook te koop?? Wij hebben 2 zakken meegenomen uit Turkije dit jaar, maar wat als die op zijn
Ik vroeg me af of je hier ook ergens Turkse appelthee kan kopen. En dan bedoel ik niet gewoon zakjes appelthee...nee, dit is poeder dat naar appel smaakt met bruine zuiker er doorheen. Je moet het gewoon een beetje in een glaasje gooien en heet water erbij. Het lost allemaal op....en je hebt een heerlijke mierzoete/zure appelthee....echt jummie!!Maar goed, mijn vraag dus...is het in Nederland ook te koop en zo ja...waar dan
Bedankt!!
Ivetje
[Dit bericht is gewijzigd door spookie op 04-09-2002 17:28]
Mierzoet, dus niet al te vaak drinken als je je glazuur lief bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |