Als ik ze zelf niet wil of mijn maat er niet is kan ik even voor je kijken. Even kijken hoe en wat. Kan niks beloven iig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef Bajskorv het volgende:
Maar ik zit dan helaas ergens in een berghut in Canada, geen idee of ik uberhaupt internet heb. Need to hook up...
Dat is nou precies de CW waar ik naar zoek! Maar zeker weer zo'n hard-to-get release vanaf maat 40quote:
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is nou precies de CW waar ik naar zoek! Maar zeker weer zo'n hard-to-get release vanaf maat 40
Voor mij is de maat denk ik een groter probleem...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...
Sorry, had even verkeerde user in m'n hoofd. Voor chicks zal ie misschien lastig zijn, geen idee eigenlijk. Wel potige dames "up north"...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Voor mij is de maat denk ik een groter probleem...
hubba...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
We zullen zien. Die Adidas x Hanon release van laatste ligt nog steeds gewoon in de shops... Maar deze vind ik zelf een stuk harder...
Ik ben ook potig maar heb slechts maat 37,5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry, had even verkeerde user in m'n hoofd. Voor chicks zal ie misschien lastig zijn, geen idee eigenlijk. Wel potige dames "up north"...
Ik zeg nog maar een keer:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef xSanjay het volgende:
Zo goed als gecopped:
[ afbeelding ]
Allemaal te wijten aan Gracht.
Ga ze als het goed is vrijdag ophalen. Mocht ik voor die tijd de zwarte in 10,5 voor een mooie prijs tegenkomen doe ik dat liever. Helaas zijn die lastig te verkrijgen en ben je met shipping al gauw 200 kwijt.
Oh ik ben zo dom, helemaal niet aan gedacht. Dat is wellicht nog een betere optiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg nog maar een keer:
http://store.nike.com/de/(...)d-560026/pgid-697121
Of is dat geen mooie prijs? Shipping is gratis als member
Als dit zou kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Denk dat babs je als fok member een code geeft
Yup en je hoeft je niet eens aan te melden voor de newsletterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh ik ben zo dom, helemaal niet aan gedacht. Dat is wellicht nog een betere optie.
En member betekent gewoon registreren?
doe jij tegenwoordig de PR marketing voor Noord Europa ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zie hier trouwens vaker mensen moeilijk doen over Nike's die gewoon op Nike.com staan.
De online store was misschien een paar jaar geleden nog een soort outlet van troep maar tegenwoordig staan veel releases daar gewoon als eerst op.
Om echt up to date te blijven is het serieus zinvol om op Twitter @NikeStoreEurope te volgen.
Einde reclame bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |