Piet mondriaans zijn juist tof door het materiaal gebruik. Denk ook niet dat je ze goed/tof na kan maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn ook wel dik, eens kijken of ze met die nike custom shoe maker te maken zijn
Ah ok, maarja nergens meer te koop lijkt me ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Piet mondriaans zijn juist tof door het materiaal gebruik. Denk ook niet dat je ze goed/tof na kan maken.
release rond de 2008 of eerder zelfs volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, maarja nergens meer te koop lijkt me ?
Volgens mij 2008 idd. Kon ze destijds halen bij Sparky, maar niet gedaan omdat ze zo snel smerig werden en lastig schoon te houden waren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
release rond de 2008 of eerder zelfs volgens mij.
Waarvoor moest ik een bericht sturen? Weet eigenlijk jou maat ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef don-diablo het volgende:
En dan stuur je niet even een bericht atta?
Die pigs fly had ik zeker gewild of skate mental.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waarvoor moest ik een bericht sturen? Weet eigenlijk jou maat ook nietsorry als ik iets voorbij gelopen ben dat je zocht. Maar had gisteren pas besloten naar Antwerpen te gaan dus kon het niet allemaal navragen enzo
no biggie, zag hem op LB en wachtte tot je thuis was tot die link hier werd gepostquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:57 schreef Atta-boy het volgende:
Is leuk idd.
Ik probeer zelf minder dingen te kopen en alleen dingen te kopen die ik echt heel graag wil.
Dus heb uiteindelijk alleen een telefoon hoesje gekochtwel een coole, dat dan weer wel.
Kon me nog net inhouden met die krampus dunk. Us8 was het kleinste wat ze hadden maar zat door de voering nog best goed, toch maar niet gedaan met pijn in m'n hart.
De camo converse die iemand hier postte meteen gekocht, vond nog een kortingscode voor 20% extra korting![]()
Bedankt voor diegene die hem postte en vault voor de pm.
Vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
Welke skate mental waren dat? Zijn er meer geweest door de jaren heen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
Die skate mental vond ik best wel lelijk irl, patent leather en plastic wat er allemaal op zat. Beetje te hoog robocop gehalte.
Weet niet zeker of het skate mental was. Iig een skate magazine oid. Was helemaal wit en leek een beetje op een dunk high gemixt met een af1 high. Met strap en patent/plastic spul. Op de zool was ook spul geschreven enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke skate mental waren dat? Zijn er meer geweest door de jaren heen.
Is skatemental, ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het skate mental was. Iig een skate magazine oid. Was helemaal wit en leek een beetje op een dunk high gemixt met een af1 high. Met strap en patent/plastic spul. Op de zool was ook spul geschreven enzo.
Toch niet bricks en mortar?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee iets anders. Ben er in ieder geval content mee.
Nee, Q. 22ste komt wel nieuwe supreme collectie. Wil ook een supreme pet.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef Atta-boy het volgende:
Jeroenit?![]()
Ik heb btw nieuwe mf dooms nodig. Mf dooms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |