Ja zit het te lezen op nu.nlquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
whut
'Buitenland jaloers op regeling winterweer NS'
Nederlands systeem volgens directeur Meerstadt uniek in de wereld
Wait whut?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIX
zag je het nieuws al
Super Mario Bros U krijgt DLC, Super Luigi U. De game wordt dan geupgrade met 80 levels die je met Luigi speeltquote:
Oh wauwquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Super Mario Bros U krijgt DLC, Super Luigi U. De game wordt dan geupgrade met 80 levels die je met Luigi speelt
Super fijn want k heb de game al tijd geleden uitgespeeld
Nintendo Direct begon vandaag om 3 uur, hoop nieuwe dingen aangekondigdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh wauwmijn supermega-Luigifan zal ook blij zijn!!
Wat liefquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B had vandaag een helmer willen kopen en alvast in elkaar zetten, met antislip matjes en alles, voor Valentijnsdag
Alleen omdat het buiten schijnbaar een grote ijsplaat is, durft ie niet zo goed te rijden, dus ik hou hem tegoed
Maar wel lief![]()
![]()
Ik had de mail wel gehad, maar omdat er een plaatje bijstond van de 3ds xl dacht ik dat het daarover zou gaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nintendo Direct begon vandaag om 3 uur, hoop nieuwe dingen aangekondigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |