quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef RvLaak het volgende:
Dilemma dilemma... Er komt binnenkort een AC30 hier in huis, maar welke? De TBX of C2X....
Hoop over gelezen en beide hebben voor- en nadelen... Wat denken jullie?
BTW: kom niet aan met de JMI, daar is geen geld voor (4k+ euro)
Neem een Line6 Pod HD500quote:
Een AC30HW2X dan?quote:
Die's een paar tandjes te duurquote:
Waarom geen Vintage30?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die's een paar tandjes te duur. Ik heb de keuze uit een CC2X en een TBX... Beide met de juiste speakers (Blue Alnico)
Die heeft Brian May er ook niet inquote:
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heeft Brian May er ook niet in
In mijn geval, obsessie met de band Queen, simpel. Is niet gezond (vooral voor de portemonnee), maar soit. Elke gek zijn gebrekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zou je precies zo willen klinken als iemand anders?
Qua kosten valt dat nog behoorlijk mee. 1 gitaar, een AC30 en een trebble booster en je bent in principe klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In mijn geval, obsessie met de band Queen, simpel. Is niet gezond (vooral voor de portemonnee), maar soit. Elke gek zijn gebrek
Plus de Deacy Amp, welke in zijn huidige vorm 850 euro kost...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua kosten valt dat nog behoorlijk mee. 1 gitaar, een AC30 en een trebble booster en je bent in principe klaar.
Met ¤2000 kom je dan een heel eind.
Maar die hoor je door je bassist in elkaar te laten fröbelen voor een paar tientjes en een doos thee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus de Deacy Amp, welke in zijn huidige vorm 850 euro kost...
Hoort, ja... Helaas heb ik geen bassist om te laten fröbelen....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die hoor je door je bassist in elkaar te laten fröbelen voor een paar tientjes en een doos thee.
Geef Dean een bas en hij fröbelt zo wat voor je in elkaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoort, ja... Helaas heb ik geen bassist om te laten fröbelen....
Ff Google maps tevoorschijn halen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Rij even naar Grou, ben tot 23:30 aan het werk, kan het in tien minuten voor je doen.
Dan blijf je maar lekker een poos met een onbruikbare gitaar zitten. See if I carequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ff Google maps tevoorschijn halen...
De neuk, helemaal naar Friesland
Er zijn grenzen
Een week erbij kan nog wel, desalniettemin toch bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan blijf je maar lekker een poos met een onbruikbare gitaar zitten. See if I care
De LED's van de pedalen zelf branden. Ik krijg wel geluid als ze allemaal uit staan, maar als ik er eentje aanzet wordt dit onderbroken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef The_Dean het volgende:
Dus de LED's van de pedalen zelf branden? Of alleen het LED'je van de voeding?
Ja, natuurlijk. Volgende week ook tot 23:30 in Grou elke dag. 's Ochtends Damwoude, dat is een half uurtje verder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een week erbij kan nog wel, desalniettemin toch bedankt voor het aanbod.
Mocht ik toch naar Friesland moeten, kan ik het aanbod dan nog in mijn achterhoofd houden?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Marnixos het volgende:
Opgelost: had per ongeluk input output omgedraaid
Kan je dan wel aanraden een compleet actief setje te doen, is sowieso makkelijker, en zit je niet met het outputverschil van twee verschillende pickups.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef guitarist het volgende:
Wat kost dat? Wil mijn Indie Shape misschien wel upgraden. Die moet wel even opgeknapt worden, mist ook een tuner....
Kun je prijs opgave maken, Dean? 1 actief brug element en 6 nieuwe tuners! Moeten wel om en om zijn, 4 boven en 2 onder.
Ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:44 schreef brother52 het volgende:
Maar klinken die zwarte pups van GFS nou ook donkerder dan de witte?
Net 2100 km gereden in mijn nieuwe Golf. Heerlijk. Natuurlijk op de Autobahn ook even de max getest, maar door de drukte kwam ik niet verder dan 180quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Ja, want een VW is niet veilig, of robuust.
Wat voor Golf heb je?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Net 2100 km gereden in mijn nieuwe Golf. Heerlijk. Natuurlijk op de Autobahn ook even de max getest, maar door de drukte kwam ik niet verder dan 180![]()
Wat ook wel hard zat is, zeker met twee kids achterin.
V, de Variant. 1.4 TSI.quote:
Mooie auto's!quote:
Ja, ben er superblij mee. Heel stil ook, ik start 'm soms wel eens terwijl 'ie al loopt omdat 'ie stationair ongeveer nul geluid maakt. Enfin, gitarenquote:
Ja, precies.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef The_Dean het volgende:
Bestel vast wel vaker, ben gewoon te nieuwsgierig, moet een setje hebben
We komen wel met reviews en vergelijkingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer misschien, nu even nog niet. Maar voor dat geld wel interessant om ook eens een stap op dat pad te wagen
Dat staatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We komen wel met reviews en vergelijkingen
Moet ik dan mijn halve collectie meenemen wanneer we die pups erin gaan lassen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We komen wel met reviews en vergelijkingen
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Net supervette gig gehad. Straks helaas met de bus terug rijden terwijl er net een pak sneeuw is gevallen
Tof!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef Cynic het volgende:
Leuk voorprogramma met het nieuwe bandje bevestigd!
Wat?quote:
Zonde maar dat is inderdaad lastig te combineren.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef guitarist het volgende:
Jup. Geen tijd meer voor helaas. Volgende maand 3 weken naar USA, touren. En in Juni 5 weken. Daarnaast een band hebben die ook gewoon wil optreden heeft niet veel zin.
Op zich wel maar dan moeten ze hun stijl drastisch om gaan gooienquote:Maar ze zoeken weer een slaggitarist, dus als iemand hier nog een band zoekt... ;-)
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een filmpje klussen voor onder de opname.
Heb nu dit so far
Niet verkeerd. Heb het idee dat hij soms niet helemaal in sync is maar dat kan ook aan de verbinding hier liggen want die is niet vooruit te branden....quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nu dit so far
Ja, 538 muziek.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Heb het idee dat hij soms niet helemaal in sync is maar dat kan ook aan de verbinding hier liggen want die is niet vooruit te branden....
Kan het kloppen dat ik de originelen niet ken?
Leuke band, en zo te zien loopt het als een trein, maar moet wel zeggen dat het er wat mij betreft qua zang wat op achteruit gegaan is t.o.v. Fat Cat Heart Attack.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb nu dit so far
geeft dat geen problemen, zo bestellen via een Amerikaanse website? Geen hoge invoerkosten of zoekgeraakte pakketjes ofzo?quote:
Zoekgeraakt nog niet, vaak wel een extra toeslag.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
geeft dat geen problemen, zo bestellen via een Amerikaanse website? Geen hoge invoerkosten of zoekgeraakte pakketjes ofzo?
Maar toch bestel je via die site? Is er geen Nederlandse webshop die dat spul verkoopt. Van wat ik op de site heb rondgekeken zijn ze zeker goedkoper dan waar ik wel eens tuners en topkammen bestel, maar wellicht dat die toeslag dat prijsverschil tenietdoet dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoekgeraakt nog niet, vaak wel een extra toeslag.
Nee, goedkoper dan dat is bijna niet te vinden. Zeker niet gezien de kwaliteit die ze leveren.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef tarantism het volgende:
[..]
Maar toch bestel je via die site? Is er geen Nederlandse webshop die dat spul verkoopt. Van wat ik op de site heb rondgekeken zijn ze zeker goedkoper dan waar ik wel eens tuners en topkammen bestel, maar wellicht dat die toeslag dat prijsverschil tenietdoet dan.
oke, bedankt voor de info. Ik hou die site in het achterhoofd voor als ik weer wat nodig heb.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, goedkoper dan dat is bijna niet te vinden. Zeker niet gezien de kwaliteit die ze leveren.
Loopt zo goed als sync, misschien soms net er naast, heb het redelijk snel in elkaar geklustquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Heb het idee dat hij soms niet helemaal in sync is maar dat kan ook aan de verbinding hier liggen want die is niet vooruit te branden....
Kan het kloppen dat ik de originelen niet ken?
Thnx, ja loopt erg lekker. Met FCHA hadden we ook een erg vette zanger vond ik jaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Leuke band, en zo te zien loopt het als een trein, maar moet wel zeggen dat het er wat mij betreft qua zang wat op achteruit gegaan is t.o.v. Fat Cat Heart Attack.
Ja, een 8040 [40 watt Valvestate combo]. Nog wat plops, kraken en ruis. Hij staat inmiddels op het werk, wat condensatoren en hier en daar een enkele potmeter vervangen, en dan is die ook weer klaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean had jij niet nog een Marshall staan ?
Genakt heeft mijn oude 100 watt Valvestate met 4x12 te koop. Erg gaaf ding wel, en klinkt inderdaad stukken beter dan een MG.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is een 1x12 zeker.
Hoopte meer op een marshall mg serie. Top en kast.
We zoeken nog een solid State top + kast eigenlijk
Ik heb hier nog wel een MG combo staan. Geen idee of die het nog doet want hij is de laatste 2 jaar niet aan geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep dat is het idee, we hebben een MG staan. Ontzettend saaie amp geen karakter of iets. Ideaal dus om je pod over te spelen zonder kleuring van je geluid![]()
Dus puur voor de oefenruimte. Tijdens gigs gaat het via de PA
Ik ken beide nummers nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Loopt zo goed als sync, misschien soms net er naast, heb het redelijk snel in elkaar geklust
538 muziek inderdaad
Als je hem hoort ken je hem waarschijnlijk wel
Ik heb Pink wel eens op Pinkpop gezien, en ik vond het verrassend kutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken beide nummers niet
Pink heb ik ooit nog eens op Werchter gezien en dat was verrassend goed.
D'r liedjes worden bijna allemaal gepend door Linda Perry, die met de 4 Non Blondes een one hit wonder leek (maar het, gezien Pink, niet echt is). Ik vind het af en toe ook wel tof, net zoals ik af en toe erg kan genieten van een patatje oorlog.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken beide nummers niet
Pink heb ik ooit nog eens op Werchter gezien en dat was verrassend goed.
Klopt. Dat is ook de reden dat het live gewoon goed overeind blijft staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
D'r liedjes worden bijna allemaal gepend door Linda Perry, die met de 4 Non Blondes een one hit wonder leek (maar het, gezien Pink, niet echt is). Ik vind het af en toe ook wel tof, net zoals ik af en toe erg kan genieten van een patatje oorlog.
Als het een 2x12 is zou het interessant zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een MG combo staan. Geen idee of die het nog doet want hij is de laatste 2 jaar niet aan geweest.
Helaas, het is een 100dfx, geen 250dfx.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het een 2x12 is zou het interessant zijn
Die Valvestate kan je ook redelijk kleurloos instellen hoor. Dan heb je alleen dat buisje voor een net iets beter/warmer geluidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep dat is het idee, we hebben een MG staan. Ontzettend saaie amp geen karakter of iets. Ideaal dus om je pod over te spelen zonder kleuring van je geluid![]()
Dus puur voor de oefenruimte. Tijdens gigs gaat het via de PA
Ja ik wil dus juist geen beter of warmer geluidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Valvestate kan je ook redelijk kleurloos instellen hoor. Dan heb je alleen dat buisje voor een net iets beter/warmer geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |