Bel een installatie bedrijf gewoon op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef Andromache het volgende:
en waar regel ik iemand die een gasslang vervangt? Heb al eens installateurs gemaild maar die hebben nooit gereageerd
zit er een gat in waar gas uitkomt? doe er eens wat water met zeepsop op. gaat het bubbelen dan is ie idd lek (dat lijkt me niet te horen tenzij vermeld in de handleidingquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gevonden, een gat in een stuk leiding? Is it normaal? dit zit aan de achterkant van het fornuis, en het metalen staafje eronder leidt dus naar de gasbranders in de oven. De echte aansluiting zit bovenaan:
[ afbeelding ]
Dat is je inspuiter daar word het gas met lucht gemengt en daar mag niks voor, om of op in de buis liggen, laat er een installateur naar kijken!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gevonden, een gat in een stuk leiding? Is it normaal? dit zit aan de achterkant van het fornuis, en het metalen staafje eronder leidt dus naar de gasbranders in de oven. De echte aansluiting zit bovenaan:
[ afbeelding ]
Ik durfde en durf helemaal niks te tippen erover, die oven mist ook een stroomkabel zo te zien een oud beestje, en een installateur zal er niet aan willen denk ik me? Ik reageerde ook pas toen iemand een tip gaf om zeepsop op die inspuiter te spuiten, meid gooi die oven weg en koop een nieuwe ik denk dat er zoveel aan is en uitgedroogd dat het onverstandig is om dat ding nog te gebruiken!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Gieliovd het volgende:
Geur bij aan, geen geur bij uit. Dus geen grote kans op lekkage bij slang.
Eerder onvolledige verbranding of lekkage bij een knop?
Mischien ruik je het pas als de oven aanstaat doordat het lekgas door de warmte mee omhoog genomen wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
De slang zou wel vervangen kunnen worden, maar dan zou ik ook gas moeten ruiken als het fornuis niet aan staat, en dat is niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |