The Stranglers - No More Heroesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
Louis Armstrong - Nobody Knows the Trouble I've Seen
Johnny Tillotson- Send Me The Pillow That You Dream On.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:13 schreef kamerolifantje het volgende:
[..]
The Stranglers - No More Heroes
Wim Kan - Nee we noemen geen namenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Johnny Tillotson- Send Me The Pillow That You Dream On.
Dame Shirley Bassey. -Never, Never, Neverquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:57 schreef Ultrix120 het volgende:
[..]
Wim Kan - Nee we noemen geen namen
Berdien Stenberg - Rondo Russoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Dame Shirley Bassey. -Never, Never, Never
Luciano Pavarotti - O Solemioquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:38 schreef LapsanSouchong het volgende:
[..]
Berdien Stenberg - Rondo Russo
The Village People - Y.M.C.Aquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:00 schreef kamerolifantje het volgende:
[..]
Julie London - Yummy Yummy Yummy
Elvis Presley - Always on my mindquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:21 schreef LapsanSouchong het volgende:
[..]
Arthur Lyman Group - Adios Marquita Linda
Backstreet Boys - As Long As You Love Mequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef LapsanSouchong het volgende:
[..]
Bianchi & The Jungle Sex-Tett - Dardanella
Weird Al Jankovich - Eat Itquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Backstreet Boys - As Long As You Love Me
Al Hirt - Sugar Lipsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef Pugg het volgende:
[..]
Dionne Warwick - Trains And Boats And Planes
Jussi Björling - Nessun dormaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel - Song for a reason
Simon & Garfunkel - Americaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:00 schreef kamerolifantje het volgende:
[..]
Jussi Björling - Nessun dorma
Wilhelmenia Wiggins Fernandez - Ebben? Ne andrō lontanaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Jimmy James & the Vagabonds - Red Red Wine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |