EN
'Voor het koken in het BB-huis heb ik heel bewust gekozen. Dat was helemaal niet spontaan. Ik ben een einzelganger en dus wil ik regelmatig alleen zijn. In het huis kon ik mij regelmatig terugtrekken in de keuken. Bovendien wist ik dat ik iets sociaals zou uitstralen als ik voor iedereen kookte. Dat paste wel in mijn strategie''.
De zorgzame Willem Boomsma is gaandeweg door de regie van de ''Big-Brother-show'' een beetje als een matennaaier neergezet. Boomsma wil dat niet ontkennen maar hij praat er niet graag meer over. ''Ik vind het knap van de regie dat ze met zo weinig opwindend materiaal zo'n pakkende show hebben kunnen maken. Want wat is Big-Brother? Het meeste is niet interessant. Wat moet je met shots van lezende mensen? Wat moet je met al die oeverloze gesprekken die meestal nergens over gingen?.'' Probeer daar maar eens wat leuks van te maken als regisseur. Er moeten confronterende dingen gebeuren, prikkelende uitspraken worden gedaan. Daarbij worden bepaalde personen naar voren gehaald en anderen weggedrukt. Het imago van sommige deelnemers wordt bijgeslepen, ja. Zo maak je helden en anti helden. Ik zelf was heel lang een held denk ik. En pas tegen het eind, toen bekend werd dat ik Ruud had genomineerd, kreeg ik meer de status van anti held. Ruud was notabene mijn maatje, maar het was wel mijn plicht om twee mensen te nomineren en ik heb Ruud en Bart genomineerd.''
----
Bovenstaande is een groot gedeelte uit een interview met Boomsma in het NHD van afgelopen zaterdag. De opmerkelijkste zaken er even uitgelicht. Toch wel grappig dat Willem hierin eigenlijk zegt dat je met je ware aard dus nooit BigBrother kunt winnen, en dat de eerste generatie BB-bewoners dus ook al heel bewust omging met het profileren. Althans volgens ''Big Willem''
De rest van het interview staat op mijn site, zal het ook even bij krantenartikelen over BB zetten.
R@b.
Tot de laatste dag dat er in huis gekookt moest worden was daar Willem: een professionele kok die dag in dag uit kosteloos het eten bereidde.
En toen de winnaar van de 250.000 bekend werd gemaakt toen was hij nèt daarvoor het huis uitgestemd.
Ahhhhhh
Was recalcitrant nu juist niet waar Bart van beschuldigd werd?
Enne... Bart was vooral ontdeugend, iets dat veel aantrekkingskracht kan hebben.
Misschien werd Jolanda (strategie Ruud?) plotseling geconfronteerd met mensen die bewust toneel spelen, plus nog wat andere argumenten, wat haar vertrek heeft bespoedigd... ??? [slightly off topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |