quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En doorrrr,, met die taalfaujes zoeken...![]()
Ik weet mijn plaats wel intussen....
Neuhh.. ik ben nooit ver weg, met of zonder taalfautjes, The Sjow gaat gewoon door....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Copycat het volgende:
Wist je je plaats maar, dan was je elders.
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
Zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik ga de aflevering van GTST voor morgen maar even downloaden, hier schiet het toch niet op ...
"afzeik"quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, rot maar op, ik blijf nog effe kijken of ik nog wat taalkundig verantwoorde afzijkposts kan trekken..
Zou ik wel doen maar dan bij voorkeur niet eentje van Dennie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
Oh Loedo, hou je nog wel van me? Onze dochter heeft ons nodig, ze is zwanger ..... Whaaaat, heeft ze genoikt dan? Ja, is het niet fantaaastisch? Neej, Neenj iek verdraag het neit, mij kleine meisje heeft genoikt, wie o wie heeft zijn vuiijge loiter aan haar aangeboiden?
Gtst-fan, moi
Bij twijfel beter niet doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Nieuwe CD van Dennie Christian, Van toen naar Nu, staat op Spotnet, ik twijfel .... Wellicht moet ik eerst één nummertje luisteren
Chet Bakerquote:
Oh tof, die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Thanks Cc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volledige docu van Bruce Weber. Aanrader voor wie hem nog nooit heeft gezien. Zonder franje.
Heerlijke drama queenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Chet Bakerhij zal voor mij nooit meer dezelfde zijn, ik zal nooit meer naar hem kunnen luisteren zonder te denken aan chat, De chat, De chat van Oop en wat er allemaal fout ging, ... toen!
Ah, ik heb 'm al eens gezien op aanraden van jou. Ik denk altijd even aan hem als ik langs het hotel aan de Prins Hendrikkade kom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |