abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_359127
Komt er voor Jolanda eigenlijk nog een nieuwe in de plaats?

Zo ja, wanneer gaat dat dan gebeuren?
Weet iemand al wie deze nieuwe gaat worden?
Mag zij direct meestemmen tegen de 'genomineerden'?
Of komt zij (neem ik aan) na de stemronde pas in beeld?

Vragen, vragen, allemaal vragen!!!

Waar is Moor

Wie verlaat als eerste HET HUIS

Wie wint de 250.000

maandag 25 september 2000 @ 02:20:29 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_359132
Ze zou natuurlijk Sophia kunnen heten?

Meer info bij Cynix®

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_359133
quote:
Op 25 september 2000 01:56 schreef Coos het volgende:

Vragen, vragen, allemaal vragen!!!

Nu nog de antwoorden Coos !!!

R@b http://mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_359135
quote:
Op 25 september 2000 01:56 schreef Coos het volgende:
Komt er voor Jolanda eigenlijk nog een nieuwe in de plaats?
.....
Coos, ik heb de indruk dat die niet komt en dat Endemol, na de ervaringen met voorgaande edities, heeft ingecalculeerd dat er afvallers tussen zullen zitten. Tenminste, daar lijkt het op, gezien het begin-aantal van 12. Iemand anders merkte ergens in dit forum al op dat je normaal gesproken teveel bewoners overhoudt als er iedere twee weken maar eentje afvalt.

Ik zou het een goede move vinden, want de inbreng van Mona, Cyrille en Anouk tijdens de vorige edities was geen groot succes.

The trick is to keep breathing
pi_359138
quote:
Op 25 september 2000 02:24 schreef Arjuno het volgende:

Ik zou het een goede move vinden, want de inbreng van Mona, Cyrille en Anouk tijdens de vorige edities was geen groot succes.

Deze argumenten speeldden bij mij ook. Vandaar dat ik er een topic overopende.
Uit de "spelregels" moet dat toch blijken.
Ik ken ze niet. De bewoners heb ik ook nog niets over een mogelijke opvolging horen zeggen. Vandaar: Vragen, vragen, allemaal vragen

Waar is Moor

Wie verlaat als eerste HET HUIS

Wie wint de 250.000

pi_359142
14 weken ; elke 2 weken iemand via nominaties eruit ; 14/2 = 7 ; eentje daaraf want op de laatste dag gaat er niemand door nominaties weg ; 6 bewoners dus via nominaties eruit ; 12 - 6 = 6 ; rekening gehouden met drie uitvallers

Natuurlijk kunnen dat vrijwillige uitvallers zijn zoals Jolanda (en Tara vorig jaar) of gekochte uitvallers zoals Bianca en Mona vorig jaar. Als er meer dan 3 over gaan blijven (geldaanbod wordt afgeslagen) dan zijn er nog altijd 2 mogelijkheden: gewoon meer dan 3 mensen tot het eind laten zitten, of een verkorte nominatieronde ertussendoor gooien (vorig jaar werd ook binnen dezelfde week genomineerd en vertrokken)

† In Memoriam † maandag 25 september 2000 @ 02:37:48 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_359146
Heeft dan niemand vanmiddag de limburgs/brabants sprekende Sophia gezien? Ik denk dat ze een van de potentiële nieuwe deelnemers is.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 25-09-2000 03:09]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 25 september 2000 @ 02:40:55 #8
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_359147
Ik heb al een belletje gehad van John, maar nadat ik te horen kreeg dat ik geen FOK!shirts mocht dragen in dat huis (het FOK!-shirt van Bart heeft VOO vorig jaar ook gejat), hebbik bedankt voor de eer .
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_359148
quote:
Op 25 september 2000 02:31 schreef Coos het volgende:
Vragen, vragen, allemaal vragen
Jahaaa, maar Endemol zorgt natuurlijk wel dat ze maximale speelruimte houden, het is niet in hun belang om van te voren en-publique alles precies vast te leggen.

En in de contracten met de bewones zal ongetwijfeld iets staan wat Endemol alle vrijheid geeft die ze wenst.

Dus ben ik bang dat er immer vragen als deze zullen blijven.

The trick is to keep breathing
pi_359153
quote:
Op 25 september 2000 02:37 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft dan niemand vanmiddag de limburgs/brabants sprekende Sophia vanmiddag gezien? Ik denk dat ze een van de potentiële nieuwe deelnemers is.
Jawel, dat heb ik gezien. Fullscreen op m'n televisie zelfs (maar dat is mijn probleem en moet ik nog eens met een psychiater bespreken ofzow )

Het was ongeveer kwart voor drie 's middags en Hieke & Annet hadden het over de mogelijkheid van een nieuwe bewoner. Op een gegeven moment voerden ze een scetch op waarbij Annet zich als nieuwe bewoner 'Sophia' voorstelde aan Hieke >

Hieke: 'Hoi ik ben Hieke' (loopt op Annet af)
Annet: 'Hallo ik ben' euh '...' euh 'Sophia'

Hieke proestte daarop uit en perste er met moeite uit: 'Sophia? Hoe kom je daaaaar nouweer op?'

Niks aan het handje dus

† In Memoriam † maandag 25 september 2000 @ 03:17:18 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_359165
Ooh, ik zie kennelijk al spoken...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 03:41:31 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_359180
zie dit topic:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18526

als Endemol alles volgt hier krijgen we als het meezit een rooie in het huis

afwachten dus

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 25-09-2000 03:42]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_359396
De interessantste sociologische oplossing zou zijn: de nominatie-uitslag uitstellen als er iemand vertrekt. De groep wordt dan niet verstoord door een buitenstaander En men zit nog langer met de genomineerde opgescheept wat het geduld van de bewoners op de proef stelt.
  Overall beste user 2022 maandag 25 september 2000 @ 11:58:52 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_359406
En het volgende scenario:

Ali krijgt van Nederland het sein "Opdonderen"

Hummie zegt: We hebben je nodig, blijf.

iedereen happy

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_359437
Precies, Ulx: jij snapt 'm. Aan Alie is de groep al gewend. Die kan niks verstoren
  maandag 25 september 2000 @ 12:49:37 #16
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_359451
Sowieso zou het een rare situatie zijn. Iedereen nog in (krokodille)tranen wegens het gedwongen vertrek van (denk toch)Alibaba en vervolgens staat er weer iemand op de deur te kloppen. Vast en zeker een koffer vol biefstukken.
Als ik die bewoners was zag ik maar 1 oplossing: Ali eruit schoppen en vervolgens die deur barricaderen. "Je komt er niet in hoor, hoor je me?" Niks ervan!!"
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')