abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122862311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:

[..]

Ow oke dank je wel dus erg dom gedacht van mij :?
Ja, want een kloon is een account van iemand die al een ander account heeft, of meerdere. Wanneer het originele account geband is, is het niet toegestaan om met een kloon door te posten.
Het heeft niks met uitlenen te maken.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 10:21:29 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122862339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:18 schreef selam het volgende:

[..]

Ow oke dank je wel dus erg dom gedacht van mij :?
Vergeleken met m'n oma valt het wel mee. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 10:28:32 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122862543
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, want een kloon is een account van iemand die al een ander account heeft, of meerdere. Wanneer het originele account geband is, is het niet toegestaan om met een kloon door te posten.
Het heeft niks met uitlenen te maken.
Overigens is het ook niet toegestaan om met het originele account door te posten wanneer een kloon geband is. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_122862573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Overigens is het ook niet toegestaan om met het originele account door te posten wanneer een kloon geband is. ;)
Doe eens niet zo ingewikkeld. :{w
pi_122863705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Vergeleken met m'n oma valt het wel mee. ;)
lief van je :Y ik ben ook Oma en ook niet zo piep jong meer ;)
Honesty is the best policy.
pi_122863733
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Doe eens niet zo ingewikkeld. :{w
Ik vond het wel grappig *O*
pi_122866025
En afgezien of diegene een kloon is of niet, is het dus lachen als er iemand zo af en toe langskomt met als enige doel mensen te schofferen. Leuk joh!
pi_122866393
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
En afgezien of diegene een kloon is of niet, is het dus lachen als er iemand zo af en toe langskomt met als enige doel mensen te schofferen. Leuk joh!
Nou nee daar kan ik dus niet om lachen -O-
pi_122869813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij doelt op die numbnut van Nowlive? Of hij het zelf is weet ik niet, maar indien ja, heb je inderdaad wel iemand die het schofferen tot kunst verheven heeft.
pi_122871126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:

[..]

Jij doelt op die numbnut van Nowlive? Of hij het zelf is weet ik niet, maar indien ja, heb je inderdaad wel iemand die het schofferen tot kunst verheven heeft.
:Y yep ik weet het .
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:04:28 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_122877295
Vreselijke man die Slaai, wann boef, het zou verboten moeten worden c_/
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:26:49 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878158
Ik vind het vooral een ontzettend niet-grappige kuttrol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 17:33:32 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_122878403
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vooral een ontzettend niet-grappige kuttrol.
Ik ook en een ontzettende frustie. Die heeft echt issues.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:36:43 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878497
Ik denk vooral een slecht gevoel voor humor. Of een 'ander' gevoel voor humor. Zou hij Ushi must marry leuk vinden?
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:37:55 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122878544
Maar dit is potjandorie geen slowchat!
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:07:22 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_122879725
ik zei het al, vreselijke man en dat, dat hier zo maar kan, waar gaat het heen met dit forum :'(
pi_122925096
Wordt Fooolio nu geband om dat hij in opaatjes topic meldde dat hij in de veronderstelling was dat reclame op FOK! niet toegestaan was?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:43:58 #48
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122925757
Kloon van user met ban.

Bans bespreken is ook niet toegestaan trouwens.
pi_122925871
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kloon van user met ban.
Dat zou, zolang Ajaxkampioen nog postrechten heeft een weinig sterk argument zijn.
quote:
Bans bespreken is ook niet toegestaan trouwens.
Lees anders het vorige deeltje van de FB even door :')
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:47:57 #50
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122925942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat zou, zolang Ajaxkampioen nog postrechten heeft een weinig sterk argument zijn.

[..]

Die met je novelle erin?
pi_122926178
Ga nu maar weer ergens posten waar je nog niet door iedereen uitgekotst bent.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 19:55:39 #52
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122926295
En maar weer on topic:

quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt Fooolio nu geband om dat hij in opaatjes topic meldde dat hij in de veronderstelling was dat reclame op FOK! niet toegestaan was?
pi_122931460
:o D-K wil wel heel erg graag Gert&Pietje van hun modtroon stoten lijkt het wel. :P gaat al andere users het lesje lezen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:00:45 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122935783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[..]

Jouw ban was -letterlijk- discutabel. En je mag best weten dat ik snap dat je er not amused over was. Dat gezegd hebbende: het zou je sieren als je zo langzamerhand weer iets minder zuur wordt.

Als jij zó uitgebreid de ruimte neemt om met name pietjepuk in het openbaar aan de schandpaal te nagelen, daarbij wetende dat je op applaus van een stel users kan rekenen, dan vind ik het na al die glorie en je heldenontvangst wat kleinzerig om vervolgens zo te gaan miepen omdat "Sly" jou even stevig aanpakt. Je reactie daarop bewijst zijn punt wel een beetje wat mij betreft.
Verder: hij post vrij grof en aanvallend, dus als een user aangeeft daar niet tegen te kunnen dan moet dat een halt toe worden geroepen. Sly is dus verzocht een beetje te dimmen in zijn uitlatingen jegens andere users.

Meerdere keren over ajaxkampioen beginnen is ook zoiets. Je doet een aanname die niet door jou te controleren is maar presenteert het voor het gemak maar even als feit, en gebruikt dat vervolgens om het banbeleid te kapittelen.

Dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om door jou nu ter verantwoording te worden geroepen over een andere gebande user. Maar vooruit, het antwoord op je vraag is: nee.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:08:13 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122936153
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga nu maar weer ergens posten waar je nog niet door iedereen uitgekotst bent.
Libelle.nl?
pi_122936360
Dat Ajaxkampioen een kloon van John100 is en dat dat die ouwe uit Den Haag is, is voor iedereen die het een beetje gevolgd heeft, overduidelijk. Dat hijzelf en z'n little helper dat nu in alle toonaarden ontkennen is mi dan ook belachelijk.

Waarom je nu weer over Sly begint is me niet geheel duidelijk. Ik heb zelfs niet eens op zijn posts gereageerd. Ik heb slechts aangegeven het vreemd te vinden dat die kloon gedoogd wordt terwijl hij werkelijk nooit iets positiefs brengt.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:13:35 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122936405
Hier graag ook weer on topic. Gezamelijk D_K aanvallen valt daar niet onder.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:20:33 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122936730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat Ajaxkampioen een kloon van John100 is en dat dat die ouwe uit Den Haag is, is voor iedereen die het een beetje gevolgd heeft, overduidelijk. Dat hijzelf en z'n little helper dat nu in alle toonaarden ontkennen is mi dan ook belachelijk.

Waarom je nu weer over Sly begint is me niet geheel duidelijk. Ik heb zelfs niet eens op zijn posts gereageerd. Ik heb slechts aangegeven het vreemd te vinden dat die kloon gedoogd wordt terwijl hij werkelijk nooit iets positiefs brengt.
Het zal best dat het voor kenners als jij overduidelijk is dat ajaxkampioen een kloon van een gebande is. Op fingerspitzengefühl en zo. Weet je wat? Het was ook al in óns opgekomen! Er moet echter wel bewijs voor zijn voor een user om die reden geband wordt, zo simpel is het.
Ik begin over Sly omdat jij allerlei commentaar had dat ook die user nog niet geband was. Ik had daar nog niet op gereageerd. Nu wel, tezamen met het beantwoorden van je derde 'issue' over het banbeleid.
pi_122937173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zal best dat het voor kenners als jij overduidelijk is dat ajaxkampioen een kloon van een gebande is. Op fingerspitzengefühl en zo. Weet je wat? Het was ook al in óns opgekomen! Er moet echter wel bewijs voor zijn voor een user om die reden geband wordt, zo simpel is het.
Dat heeft niets met Fingerspitzengefühl te maken, dat was allemaal via de stream te volgen en daar is ook verslag van gedaan.
quote:
Ik begin over Sly omdat jij allerlei commentaar had dat ook die user nog niet geband was. Ik had daar nog niet op gereageerd. Nu wel, tezamen met het beantwoorden van je derde 'issue' over het banbeleid.
De laatste keer dat ik het over het al dan niet bannen van Sly had was in de nacht van woensdag op donderdag, toen hijzelf ook in de SC postte. Je hebt daar wel degelijk donderdagochtend in de FB al op gereageerd.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 23:35:37 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122937428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat heeft niets met Fingerspitzengefühl te maken, dat was allemaal via de stream te volgen en daar is ook verslag van gedaan.

[..]

De laatste keer dat ik het over het al dan niet bannen van Sly had was in de nacht van woensdag op donderdag, toen hijzelf ook in de SC postte. Je hebt daar wel degelijk donderdagochtend in de FB al op gereageerd.
Eerste punt: we hebben het al een tijd geleden laten checken en er is geen bewijs dat het een kloon van een gebande is.
Tweede punt: daar heb je gelijk in. Het was meer mijn eigen gevoel daarover dat was blijven liggen en die na je posts van vanavond weer bovenkwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')