vervolgens word ik ook nog eens bijna aangereden door een of ander dom wijf wat blijkbaar haar rijbewijs nog niet heeft, ze komt zo een straat uitrijden vol gas zonder links of rechts te kijken, AAARHH GDVR
nou ik heb ze alletwee de huis volgescholden , bah ik had die vent een trap in zijn zak moeten geven
en volgende keer een leuk deukje in z'n auto maken
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 04-09-2002 14:17]
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:15 schreef extreme het volgende:
joh, is toch hardstikke leuk voor je ego....
quote:of: "ik vind je inderdaad een grote lul ja.."
Op woensdag 04 september 2002 14:17 schreef Smorlez het volgende:
Ik zou het ook vervelend vinden als ik een dame was.....
Op die vraag van die man over een grote lul: Je had kunnen zeggen; ja inderdaad dus aan jou heb ik niks. Leuk?
quote:zo van "ik vind het erg geil om oudere mannen anaal te penetreren met een hockeystick"?
Op woensdag 04 september 2002 14:19 schreef maple-leaf het volgende:
ik had eigenlijk moeten antwoorden op zijn vraag wat vind je lekker op sexgebied, zal ik je dat eens laten zien en hem dan een trap moeten geven, waarom ben ik dan zo weer niet
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:18 schreef Aneurism het volgende:
En wat vind je op sex gebied nou lekker?
quote:Omdat hij dan voordat je kan trappen zijn grote behaarde armen om je heen had geslagen en je bruut had genomen?
Op woensdag 04 september 2002 14:19 schreef maple-leaf het volgende:
ik had eigenlijk moeten antwoorden op zijn vraag wat vind je lekker op sexgebied, zal ik je dat eens laten zien en hem dan een trap moeten geven, waarom ben ik dan zo weer niet
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:21 schreef extreme het volgende:[..]
zo van "ik vind het erg geil om oudere mannen anaal te penetreren met een hockeystick"?
quote:nee niet echt
Op woensdag 04 september 2002 14:23 schreef GTI_GSI_CRX_Sucks het volgende:
Zag je er soms te uitdagend uit?
quote:afgezien van die hele geile hoge zwarte laarzen dan...?
Op woensdag 04 september 2002 14:24 schreef maple-leaf het volgende:[..]
nee niet echt
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:25 schreef extreme het volgende:[..]
afgezien van die hele geile hoge zwarte laarzen dan...?
quote:nou we et er toch over hebben wat vind je eigelijk lekker op sex gebied en hou je van een grote lul
Op woensdag 04 september 2002 14:15 schreef maple-leaf het volgende:![]()
![]()
![]()
:R
![]()
GADVERDAMME AAARHH GDVR
![]()
![]()
![]()
quote:ja die had ik kunnen verwachten
Op woensdag 04 september 2002 14:26 schreef ReneMioch het volgende:
ja? nou en?
dat van die laarzen meende ik echt, als ik had geweten dat dit zo schokkend was had ik me ingehouden
had die vent toevallig half lang haar en een onwijze krakfiets...ik vind dit nl wel een actie voor mijn broer
quote:o ja maar dat weet ik wel
Op woensdag 04 september 2002 14:27 schreef Doopy-X- het volgende:voor de stress
dat van die laarzen meende ik echt, als ik had geweten dat dit zo schokkend was had ik me ingehouden
quote:ehm, hij had halflang rossig haar en een krakfiets
Op woensdag 04 september 2002 14:27 schreef ivetje het volgende:
Welkom in Tilburg...had die vent toevallig half lang haar en een onwijze krakfiets...ik vind dit nl wel een actie voor mijn broer
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |