Goed bezig TS, mijn complimenten. Ik weet niet in hoe ver je gepest bent, maar wat jij heb gedaan is zeer waarschijnlijk een peulenschilletje ten opzichte van wat hij jou waarschijnlijk geflikt heeft. Ik ben van mijn pesters afgekomen door grof geweld te gebruiken, ze zijn voor altijd genezen. Het is ook niet iets wat je voorbereid, op den duur krijg je in één keer een uitspatting en begint het bloed gewoon te koken van binnen ook al loopt je pester gewoon voorbij zonder naar te doen. Je hebt alle recht om zo'n figuur op zijn bek te timmeren gezien je daar een zeer goede reden voor hebt, al helemaal wanneer je al vaker bij de directeur op bezoek bent geweest en aan hebt gegeven dat het een keer mis kan gaan als het niet snel ophoudt.
Als ik tegenwoordig naar scholen kijk dan krijgt vaak de pester zelfs nog gelijk.
Veel mensen hier op het forum en in het echt zullen snel zeggen "uuuuh, geweld is niet de oplossing" of "wat ben jij voor asociaal varken of tokkie dat je gaat vechten" of van die figuren die zeggen "Ja, het recht van de sterkste telt". Geloof me, er is niks zwaarder dan mentaal kapot gaan van binnen, niet iedereen staat even sterk in zijn schoenen. Vooral wanneer groepen zich tegen je gaan keren voel je je zwaar in de min.