abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5653415
Lieve Dukkie,

IK HAAT EENDEN !

bedankt.

pi_5659804
Zou wel tof zijn als deze reacties echt naar de DD werden gezonden op een bepaalde datum.
Dat ze op een dag honderden van deze brieven kregen.
Misschien werden ze dan nog wel geplaatst ook.
Pffff... moeilijk man!
pi_5677475
Lief Eendje,

Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat er enkele, bij wijze van spreken, recalcitrante individuen zich huisvesten in Duck Stad.

Dit kunnen wij natuurlijk niet tolereren, aangezien wij onszelf verantwoordelijk achten voor alles wat goed en oprecht is in deze wereld, en ironisch genoeg weten ook alleen wij precies waar dit wel en niet voor opgaat.

Nu weten wij wel dat Duck Stad in feite onschendbaar is vanwege een of ander internationaal verdrag dat ooit eens ergens gesloten is; ook hier hebben wij kompleet maling aan, wij weten het immers altijd beter.

Bij deze bent u ingelicht, we hopen dat u en uw gezin niet al te materialistisch zijn ingesteld.

Hoogachtend, (nou ja, bij wijze van spreken dan)

George W. "is it cowboy or cowboi?" Bush

p.s.

Ik hoop dat ik niets heb veranderd aan uw stemgedrag bij de volgende verkiezingen

Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:09:34 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5682899
Lieve Oom Dagobert,

hoe komt het dat u zo rijk bent?

Groetjes,
Mariska, 11 jaar

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5682989
Te gekke Oom Donald,

Ik wilde laatst de Donald Duck lezen maar toen lag de kat erop. Toen heb ik de kat een rotschop gegeven zodat ik uw blad kon lezen. Daar moesten mijn opa en oma hard om lachen.
De groetjes aan Kwek.

Smike, (13 jaar).

O+. Ripley. O+.
pi_5682997
Lieve malle donald,

Waarom heb je geen broek aan, maar doe je wel een handdoek over je onderlijf als je uit bad komt?

Dat wilde ik weten.

Dag malle donald!

Piet (2 jr)

pi_5683605
Lieve Oom Donald,

Ik wil u iets vertellen. Ik heb een kat die heet Miepie, en die is heel lief. En toen had ze een keer allemaal kleine katjes gekregen (wel 7!!!) en die waren ook heel erg lief.
Maar mijn moeder zei dat ze ziek waren. Toen heeft mijn moeder ze door de plee gespoeld. Maar ze zagen er helemaal niet ziek uit!
Ik vind uw blad hartstikke leuk en ik lees het altijd meteen.

Groetjes,
Schorpioen (24)

PS mag ik een keertje in het geld van Oom Dagobert zwemmen met mijn vriendjes? Dat lijkt me heel leuk. Ik zal echt geen geld stelen hoor, dat beloof ik!!!!

Unox, the worst operating system.
pi_5683749
Hoi lekker eendje,

Ik heb een vraagje: zijn er in Duckstad ook Chinese restaurants? En hebben ze daar ook pekingeend?

LEKKER IS DAT HE!!!

Doei!!!
Kaasblaak (23 jaar)

Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
pi_5730179
Lieve donald

vorige kerst is kwek helaas aan het spit beland

mijn excuses hiervoor.

ps. komt osama bin duck nog eens terug in uw weekblad ?

groetjes ik

design
  maandag 9 september 2002 @ 23:40:15 #35
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5730198
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:02 schreef Shaantje het volgende:
Lieve Oom Donald,

Ik vind je verhalen altijd erg leuk. Ik heb ook een verhaaltje. Wij hebben een hond en die is heel grappig.
Weet je wat hij doet? Hij eet doperwten!

Shaantje (19 jaar)

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5730314
Lieve donzige Duck,

Heel vaak als ik uw verhalen lees, lees ik dat u weinig geld heeft en geld probeert te lenen bij Oom Dagobert.
Ik heb nu iets bedacht daarvoor. U vermoordt Oom Dagobert zonder dat ze het in Duckstad merken en dan erft u denk ik heel veel geld!

Groetjes
Ronald (20 jaar)

٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 10 september 2002 @ 10:14:56 #37
17061 mvt
blame Canada
pi_5733649
Lieve DDDD*

Elke vrijdagavond komt de Donald Duck weer op de mat. Hier bij ons thuis wachten wij met smart tot die dag. 's Middags doen wij speciaal een dutje zodat wij 's avonds met zijn allen klaar staan om weer naar de deur te racen. Jammergenoeg is kees altijd het snelste en pakt hij de Donald Duck en sluit zich op in de WC totdat hij hem 3x uit gelezen heeft.
Wilt u volgende week 2 Donald Ducks sturen, want ik ben altijd 2e en dan kan ik hem lezen voordat Kees hem uit heeft.

Henk (89)
*Dol Dwaze Donald Duck

We were to understand there would be pie and punch?
pi_5733730
Dear mister Duck,

I think it's an outrage you took over in Holland where Mickey should have been the number one face for all the kids to see.

I think you should remove Huey, Duey, and Luey from the boyscouts, and let them get some decent jobs for gods sake!

Furthermore I believe you should control your temper some more, and if that poses a problem you better call Oprah, because she always has all the answers.

Best wishes,

Atrimar (24)

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 10 september 2002 @ 10:30:42 #39
17061 mvt
blame Canada
pi_5733809
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 10:23 schreef Atrimar het volgende:
Dear mister Duck,

I think it's an outrage you took over in Holland where Mickey should have been the number one face for all the kids to see.

Beste Donald,

Trek het je niet aan wat die stomme meneer zei. Ik vind jou veeeeeeel leuker dan Mickey. Voreger hebben mijn broer, mijn zusje en ik gezeurt om een abonnement op de DD, maar dat mocht niet. TOen kwam ze opeens aan met het Mickey maandblad, dat was pas stom, ik vind jou namelijk veeeeeeeel leuker. Gelukkig stopte Mickey met zijn blad, want niemand vond hem leuk, iedereen vond jou veeeeeeeel leuker.
En de neefjes moeten gewoon bij de padvinders blijven, dat is stoer. Ik zit ook bij de padvinders en wij doen alles na wat de neefjes ook doen. Alleen wij willen ook een jongewoudlopers handboek, kun jij er niet eentje van hun aan mij verkopen??

Marijn (23)

pi_5733856
* Atrimar zet het topic in zijn favo top 10 keep it up!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_5735344
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 10:34 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar zet het topic in zijn favo top 10 keep it up!
..en dat moet ik zeker al die brieven doorsturen aan oom Donald
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:25:47 #42
17061 mvt
blame Canada
pi_5735402
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

..en dat moet ik zeker al die brieven doorsturen aan oom Donald

Mailtje met link naar topic is genoeg. Zou leuk zijn als je opeens zo'n brief ziet in de DD
* mvt blijft de DD voorlopig in de gaten houden
pi_5750181
Hoi gekke Donald!

Ik wilde ook een keer een brief schrijven, maar ik weet niets te schrijven! Dus nu nu ga ik weer stoppen!

Groetjes,
Sander (22 jaar)

Hmmzz....
pi_5750227
Lieve Donald,

Ik was een keertje op kamp met Renee en toen ging hij het bos in en toen werd ik bang en toen moest ik het in mijn broek doen en mijn ouders wisten niet waar Renee was en toen wist ik het ook niet en toen zijn we maar naar huis gegaan. En mag ik een handtekening van Tokkie Tor ?

Groetjes

Tulpje (20 jaar)

pi_5750228
Beste oom Donald,

Wij zijn ook eenden. Neuken?

Groetjes,
Fokke en Sukke

Hmmzz....
pi_5750236
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 14:02 schreef Schorpioen het volgende:
Lieve Oom Donald,

Ik wil u iets vertellen. Ik heb een kat die heet Miepie, en die is heel lief. En toen had ze een keer allemaal kleine katjes gekregen (wel 7!!!) en die waren ook heel erg lief.
Maar mijn moeder zei dat ze ziek waren. Toen heeft mijn moeder ze door de plee gespoeld. Maar ze zagen er helemaal niet ziek uit!
Ik vind uw blad hartstikke leuk en ik lees het altijd meteen.

Groetjes,
Schorpioen (24)

PS mag ik een keertje in het geld van Oom Dagobert zwemmen met mijn vriendjes? Dat lijkt me heel leuk. Ik zal echt geen geld stelen hoor, dat beloof ik!!!!

Wat een rare moeder heb jij zeg! En je moet maar even een brief schrijven naar Oom Dagobert of je in zijn geld mag zwemmen, maar ik denk het niet helaas.
pi_5750243
Dlanod eveil,

taats reih taw nezel tein rekez tnuk jij !
kuel gre uoj dniv kI !

eslI sejteorG

P.S. Je moet het achterstevoren lezen haha..

pi_5750246
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 10:14 schreef mvt het volgende:
Lieve DDDD*

Elke vrijdagavond komt de Donald Duck weer op de mat. Hier bij ons thuis wachten wij met smart tot die dag. 's Middags doen wij speciaal een dutje zodat wij 's avonds met zijn allen klaar staan om weer naar de deur te racen. Jammergenoeg is kees altijd het snelste en pakt hij de Donald Duck en sluit zich op in de WC totdat hij hem 3x uit gelezen heeft.
Wilt u volgende week 2 Donald Ducks sturen, want ik ben altijd 2e en dan kan ik hem lezen voordat Kees hem uit heeft.

Henk (89)
*Dol Dwaze Donald Duck

Ga een keertje alvast bij de deur staan zo ben je eerste en moet Kees lekker wachten!
pi_5750255
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:53 schreef detulp050 het volgende:
Dlanod eveil,

taats reih taw nezel tein rekez tnuk jij !
kuel gre uoj dniv kI !

eslI sejteorG

P.S. Je moet het achterstevoren lezen haha..

.nezel kijlieom lew tseB
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 september 2002 @ 09:10:11 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5750310
Geachte heer Duck,

Uw recalcitrante gedragingen in de laatste 7 getekende kinderverhalen hebben mij diep geschokt. U heeft mij en mijn kinderen niet alleen diep geschokt, wij zijn zelfs psychisch zo aangedaan, dat wij psychische hulp hebben moeten raadplegen. De financiele gevolgen hiervan zijn niet te overzien. Ik heb dan ook samen met mijn advocaat, Mr A. Moscovic, besloten deze financiele strop op U als bron van alle kwaad te verhalen.
U kunt binnenkort een schikkingsvoorstel op bovenstaand adres verwachten. Indien U hier niet mee akkoord wenst te gaan, voelen wij ons genoodzaakt U gerechtelijk te vervolgen.

Hopende op een bevredigende cheque verblijf ik,

Drs. M. [Censuur]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')