Ik vind je verhalen altijd erg leuk. Ik heb ook een verhaaltje. Wij hebben een hond en die is heel grappig.
Weet je wat hij doet? Hij eet doperwten!
Shaantje (19 jaar)
Zijn jij en Katrien nou echt verliefd? En wanneer gaan jullie trouwen?
Leia (30 jaar)
als u naar de wc moet, hebben jullie dan wc papier met zwaantjes erop of met bloemetjes. En heeft u nooit van die sporen van het vegen dan in uw veren?
groetjes,
Klaasje.
Ik heb een paar vragen:
1) Wanneer komt Zwarte Magica weer eens?
2) Waarom doet Oom Dagobert altijd zo gemeen tegen u?
3) Hoe oud zijn kwik, kwek en kwak?
Verder wil ik even zeggen dat u veel beter bent dan Guus en dat Katrien gewoon voor u moet kiezen.
Eert (18 jaar)
Waarom heeft u nooit een broek aan, bent u klaar om hem overal in te steken ofzo?
Ik ben al jaren een grote fan van uw blad en moet altijd heel veel lachen om uw verhalen. Vooral wanneer u weer eens vreselijk boos wordt moet ik denken aan al die momenten dat mijn mammie zegt dat ik minder snoepjes met kleurstoffen moet eten...
Ik heb ook nog een vraag voor u: wanneer laat u die wispelturige Katrien nou eens voor wat ze is en gaat u op zoek naar een leuk meisje?
Groetjes,
Khalein (27 jaar)
ik heb een weddenschap met mijn zus dat ik brief van de week kan worden. Zij zegt van niet. Dus als u mij nu brief van de week maakt, dan heb ik een slagroomtaart gewonnen
mamamiep (19 jaar)
Mijn vader is een geflipte raketgeleerde die me altijd slaat terwijl mijn moeder een heroine hoer is. Ze houden erg van elkaar. Maar niet van mij..
help!
[Ricky 21]
Waarom draag u nooit een broek ??
Pikkebaas (30 jaar)
In een van uw avonturen is ooit een schilder met de naam Piet Kassa voorgekomen. De Zware Jongens deden ook mee.
Komt Piet Kassa nog een keertje terug?
Daaaaag
Waarom heb jij een andere naam in Hongarije?
ComComMer (30 jaar)
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:09 schreef ZimZ het volgende:
Maffe Duck,In een van uw avonturen is ooit een schilder met de naam Piet Kassa voorgekomen. De Zware Jongens deden ook mee.
Komt Piet Kassa nog een keertje terug?Daaaaag
Thomas. 22
Rense(16)
Mijn papa gaat vaak naar de hoeren. Mijn mama wordt daar altijd heel boos over. Hoe vindt Katrien het als u naar de hoeren gaat?
Wat doe je eigenlijk bij de hoeren? Mijn mama wil het mij niet vertellen.
Ik vind uw blad kei-tof!
Groetjes,
Mortar999
Is het waar dat Katrien bij guus wel slikt (de geluksvogel) en bij u niet?
ow ja doet dat niet zeer zo'n snavel om je ....
Graymalkin (26)
Hebben jullie ook politieke partijen ? en zo ja, welke ? en kun je mij een brief van de week kado opsturen?
Bedankt !
Harry Wijnschenk
LPF
Waarom heet u eigenlijk niet gewoon Evert Eend ?
Groetjes,
OtherOther (25 jaar)
Ik vind dat Katrien heel gemeen tegen u doet en ik zou gewoon een ander lekker eendje gaan zoeken
dikke kus Maple
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |