Klopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zolang je niet verliefd bent is single zijn leuk.
Nou ja als je tenminste genoeg seks en aandacht krijgt.
Mijn vraag is geloof ik een beetje verkeerd overgekomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een kut vraag.![]()
Moet er een reden voor zijn? Als ik er dan een zou moeten geven is het dat ik mensen graag op afstand hou.
Ik vond het ook maar een rare reactie, maar misschien vragen haar familie en vrienden er al te vaak naarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vraag is geloof ik een beetje verkeerd overgekomen.
Jij lijkt me iemand die geschikt is voor een relatie (mijn conclusie na het lezen van je posts). Het is alsof een autoliefhebber met verstand van zaken zelf geen auto heeft. Of zo.
Je hebt er geen behoefte aan, dus? (Dat kon je ook aangeven zonder je aangevallen te voelen (mocht je je zo voelen)).
Bemoedigendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens jaar weer, kusjes.
Dat is wel lief van je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vraag is geloof ik een beetje verkeerd overgekomen.
Jij lijkt me iemand die geschikt is voor een relatie (mijn conclusie na het lezen van je posts). Het is alsof een autoliefhebber met verstand van zaken zelf geen auto heeft. Of zo.
Mijn reactie kwam misschien ook meer aangevallen over dan in feite zo is.quote:Je hebt er geen behoefte aan, dus? (Dat kon je ook aangeven zonder je aangevallen te voelen (mocht je je zo voelen)).
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar een rare reactie, maar misschien vragen haar familie en vrienden er al te vaak naar
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef borbit het volgende:
Gewoon 13 februari gruwelijk dronken worden. Dan als je thuis komt een paar valentijnskaarten in de brievenbus leggen. Dan wordt je op valentijnsdag wakker en ben je vergeten dat je ze er zelf hebt geplaatst!
Die vraag kan soms ook wel ietwat stom overkomen. Je haalt een relatie niet even op in een winkel en je hebt niet op alles invloed. De vraag waarom ben je nog single impliceert dat een beetje. Geluk is niet altijd maakbaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar een rare reactie, maar misschien vragen haar familie en vrienden er al te vaak naar
'Waarom ben je single' impliceert inderdaad een beetje alsof het een keuze is. Dat als ik nu zou besluiten dat ik niet single wil zijn, ik bij wijze van volgende week een relatie zou kunnen hebben. Dat moet zich toch echt ontwikkelen en het is niet alsof ik mensen vermijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Die vraag kan soms ook wel ietwat stom overkomen. Je haalt een relatie niet even op in een winkel en je hebt niet op alles invloed. De vraag waarom ben je nog single impliceert dat een beetje. Geluk is niet altijd maakbaar.
Aan de andere kant is het nog positief dat ze het uberhaupt vragen en er vanuit gaan dat je nog die keuze hebt...het kan nog ergerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'Waarom ben je single' impliceert inderdaad een beetje alsof het een keuze is. Dat als ik nu zou besluiten dat ik niet single wil zijn, ik bij wijze van volgende week een relatie zou kunnen hebben. Dat moet zich toch echt ontwikkelen en het is niet alsof ik mensen vermijd.
Het is toch sowieso een samenspel van factoren. En of je een relatie wil is toch ook gedeeltelijk een keuze. Het is maar net of je er zin hebt soms.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'Waarom ben je single' impliceert inderdaad een beetje alsof het een keuze is. Dat als ik nu zou besluiten dat ik niet single wil zijn, ik bij wijze van volgende week een relatie zou kunnen hebben. Dat moet zich toch echt ontwikkelen en het is niet alsof ik mensen vermijd.
Mij vragen ze niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het nog positief dat ze het uberhaupt vragen en er vanuit gaan dat je nog die keuze hebt...het kan nog erger
Ja, ja dat is zo. Er spreekt enige verontwaardiging uit en dat is wel positief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het nog positief dat ze het uberhaupt vragen en er vanuit gaan dat je nog die keuze hebt...het kan nog erger
'Zó'n leuk meisje daar zijn toch wel leuke jongens voor?'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ja dat is zo. Er spreekt enige verontwaardiging uit en dat is wel positief.
Dan is het wel een keuzequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Single vrouw op FOK!, open een topic en je bent niet meer singleOf je daar nou op zit te wachten..
Daadwerkelijk het topic openen hoeft nog niet eens...erin posten is vaak al wel genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Single vrouw op FOK!, open een topic en je bent niet meer singleOf je daar nou op zit te wachten..
Duurt altijd lang voor je reactie hebt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef Xeanor het volgende:
Volgens mij zit haar PM box vaak genoeg vol.
Neehee. Meer een SC topic nu, wordt tijd voor een slotje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:55 schreef Bisamrat het volgende:
Het is een 'we analyseren -Strawberry-' topic geworden, benieuwd wat daar uit komt
Had je niet aan zien komen dat het persoonlijk ging worden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neehee. Meer een SC topic nu, wordt tijd voor een slotje.
Wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:04 schreef Xeanor het volgende:
Maar dat soort mensen zitten hier wel meer in R&P, en tegelijkertijd dat ze zulke dingen posten in andermans topics is hun eigen leven een emotionele achtbaan waar ze een eigen topic over zouden kunnen openen.Heel raar is dat.
Het is heel anders wanneer je er zelf middenin zit idd.quote:Men post hier met het grootste gemak bijvoorbeeld "Jeetje, ik zou hem/haar echt meteen dumpen.". Maar als ze het zelf waren was het een groot drama en zouden ze niet weten wat ze moeten doen, en zijn ze vooral niet in staat een knoop door te hakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |