Je mag juist meedoen als single! Gewoon een leuk (anoniem) kaartje sturen naar iemand waar je een oogje op hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik doe alsof het gewoon aan me voorbij gaat. Stiekem vind ik het wel een beetje jammer, niet omdat ik het zo leuk vind, maar simpelweg omdat ik er niet aan mee "mag" doen. Best lullig hoor, een feestdag waar je niet aan mee mag doen![]()
't is dan weer niet zo dat ik me de hele dag opsluit in mijn kamer en aan de wodka ga ofzo, laat dat duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:26 schreef videonatic het volgende:
Ik ga deze track draaien morgen, emo
quote:
Of je gewoon niet zo druk maken om een op commerciële basis geënte dag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef MeYouUs het volgende:
Misschien een goeie tip, vergeten dat het valentijn is
Ach, bedrijven moeten toch ergens geld aan verdienen, wat is beter dan geld te verdienen uit verliefde stelletjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je gewoon niet zo druk maken om een op commerciële basis geënte dag.
Hoe doe je dat? Je wordt er nogal mee doodgegooid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:28 schreef MeYouUs het volgende:
Misschien een goeie tip, vergeten dat het valentijn is
Ik doel op de kans dat je misschien een aanbidder hebt of in die richting. Sommige mensen hebben wel heel hoge verwachtingen dat er iets gebeurd op Valentijnsdag. Neem als voorbeeld een kameraad van me die verwacht dat hij een dozijn kaarten krijgt en dat moet hij ook aan iedereen laten merken. Dag later heeft niks gekregen, toch klote gevoel, omdat hij het verwachtte.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:42 schreef Silenus het volgende:
Een dag met kansen waarop dan precies?
Verkapte "hallo vrouwen van FOK, ik ben nog beschikbaar".quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:29 schreef Dale. het volgende:
Ik zag de titel. En ik moet hier gewoon even posten, omdat het kan.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte "hallo vrouwen van FOK, ik ben nog beschikbaar".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |