abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122808296
pi_122808364
De perfecte relatie bestaat niet.
pi_122808366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
Zo praat Tegan toch altijd over relaties? Dus wat is daar erg aan? Het is bijna een zakelijke
overeenkomst. :D
Cute.

You made me laugh.
pi_122808388
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kan me in de perfecte relatie echt niet indenken dat ik me actief voor ga stellen hoe het zou zijn om er vanaf te zijn.
Niets of niemand is perfect. Dus die perfecte relatie bestaat niet.
Er zullen altijd scheurtjes of ergenissen zijn. En dat is niet erg :) Dat hoort er bij.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_122808390
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
De perfecte relatie bestaat niet.
Nouja, een aan perfectie aangrenzende relatie dan :P.
pi_122808405
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Cute.

You made me laugh.
O, maar er zit best wel iets van waarheid in. Je moet toch dingen vastleggen en regelen. :+
pi_122808418
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Er zullen altijd scheurtjes of ergenissen zijn. En dat is niet erg :) Dat hoort er bij.
Het gaat erom dat je diegene zo leuk vind dat de ergernissen niet meer erg zijn -> een perfecte relatie dus :6.
pi_122808423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, een aan perfectie aangrenzende relatie dan :P.
Zelfs die niet :P
pi_122808492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

O, maar er zit best wel iets van waarheid in. Je moet toch dingen vastleggen en regelen. :+
Zolang je niet trouwt/samenwoont/babies maakt valt het regelen wel mee.
pi_122808511
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je diegene zo leuk vind dat de ergernissen niet meer erg zijn -> een perfecte relatie dus :6.
Je zult je op een gegeven moment altijd gaan ergeren aan een rondslingerende sok, de toiletbril die omhoog staat of noem maar op. Niemand blijf je zo leuk vind dat je die dingen na 50 jaar nog voor lief neemt of verblind ben van verliefdheid dat je dat niet ziet.
pi_122808512
quote:

[..]

Zelfs die niet :P
Crap.
pi_122808529
quote:

[..]

maar als je net niet genoeg van iemand houdt, zodanig dat dat vaak in je hoofd speelt, kun je niet echt meer spreken van een scheurtje, toch?
pi_122808555
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Je zult je op een gegeven moment altijd gaan ergeren aan een rondslingerende sok, de toiletbril die omhoog staat of noem maar op. Niemand blijf je zo leuk vind dat je die dingen na 50 jaar nog voor lief neemt of verblind ben van verliefdheid dat je dat niet ziet.
Is dat zo :'( ? Mijn wereldbeeld?! Toch te hoge eisen aan een relatie heb ik dus :'( .
pi_122808591
Dat is de vraag. Is het te hoge eisen bijstellen, of kan het beter?
pi_122808625
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef dawg het volgende:

[..]

maar als je net niet genoeg van iemand houdt, zodanig dat dat vaak in je hoofd speelt, kun je niet echt meer spreken van een scheurtje, toch?
Zo erg dat ik er wakker van lig of het niet meer leuk met hem heb is het niet hoor.
pi_122808659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Tegan het volgende:
denk niet dat het zo werkt eigenlijk. die stinksokken kun je ook onder zijn kussen leggen zodat ie de hint snapt. :7
pi_122808683
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Zolang je zelf nog denk dat het te redden valt of dat je er iets tegen kunt doen is het een scheurtje.
En dat zei ze net. We zijn nog niet op dat punt beland :)
pi_122808697
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef dawg het volgende:

[..]

denk niet dat het zo werkt eigenlijk. die stinksokken kun je ook onder zijn kussen leggen zodat ie de hint snapt. :7
Het gaat compleet niet over de sokken :P. Wel dat sokken stom zijn, niet zijn sokken.
pi_122808741
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Zolang je zelf nog denk dat het te redden valt of dat je er iets tegen kunt doen is het een scheurtje.
En dat zei ze net. We zijn nog niet op dat punt beland :)
ja, zit wel wat in idd. :)
pi_122808767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het gaat compleet niet over de sokken :P. Wel dat sokken stom zijn, niet zijn sokken.
was ook een grapje schat. :P
pi_122808795
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Tegan het volgende:
Boek een vakantie. Naar een heerlijk warm land. Ga er met zn twee tussenuit. Een week of twee weken.
Als je thuis bent zie je hem een week of twee weken niet. En kijk dan hoe je je voelt. Vergelijk die weken met elkaar :)
pi_122808919
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Boek een vakantie. Naar een heerlijk warm land. Ga er met zn twee tussenuit. Een week of twee weken.
Als je thuis bent zie je hem een week of twee weken niet. En kijk dan hoe je je voelt. Vergelijk die weken met elkaar :)
Ja leuk idee. Maar, we zijn beide arm, houden niet zo van reizen en dan moet ik helemaal een oppas regelen voor mijn beesten enzo. Ik zat er wel aan te denken om hem even een week niet te zien ofzo. Maar dat lijkt me zo drastisch. Ik moet het er gewoon een keer serieus met hem over hebben, want iedere keer nuanceer ik het altijd omdat ik het zo lullig vind voor hem. En hij is zo tof.
pi_122808952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef dawg het volgende:

[..]

was ook een grapje schat. :P
Geen grapjes maken als ik serieus doe.

:P :*.
pi_122809060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja leuk idee. Maar, we zijn beide arm, houden niet zo van reizen en dan moet ik helemaal een oppas regelen voor mijn beesten enzo. Ik zat er wel aan te denken om hem even een week niet te zien ofzo. Maar dat lijkt me zo drastisch. Ik moet het er gewoon een keer serieus met hem over hebben, want iedere keer nuanceer ik het altijd omdat ik het zo lullig vind voor hem. En hij is zo tof.
Helemaal een oppas regelen. Goh goh. Dat arm zijn en niet van reizen houden lijkt me een groter issue om niet te gaan :D

Maar duidelijk zijn zonder nuances wil ook best helpen ja ;) Probeer het eens. Ook dat hoort in een goede relatie. Met elkaar over alles kunnen praten.
pi_122809137
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Helemaal een oppas regelen. Goh goh. Dat arm zijn en niet van reizen houden lijkt me een groter issue om niet te gaan :D

Maar duidelijk zijn zonder nuances wil ook best helpen ja ;) Probeer het eens. Ook dat hoort in een goede relatie. Met elkaar over alles kunnen praten.
Mja, dat is ook wat ik denk :). Was gewoon makkelijk om hier even te luchten :P. Mijn enige langdurige relatie die wel werkt O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')