abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 februari 2013 @ 23:22:11 #26
163650 Greys
pi_123185919
Evert Santegoeds op tv:

"Het nummers is uitgelekt!! Ik weet in elk geval hoe het gaat heten: 'Birds Falling Down'. En ik weet ook al hoeveel punten het gaat krijgen, namelijk NUL!"

:')
Hij heeft het niet eens gehoord. Lult gewoon de producer na. Sukkel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 februari 2013 @ 23:34:28 #27
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_123186617
Wie gelooft erin?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 februari 2013 @ 23:40:07 #28
163650 Greys
pi_123187013
*O* ikke ikke ikke *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_123192469
Vaak zat hebben we nummers gestuurd waarvan we dachten dat ze in de smaak zouden vallen, of waarmee we dachten te gaan winnen. Keer op keer was het een grote mislukking.\

Stuur maar gewoon iets goeds (2006 en 2010 belden: ze wilden hun bagger-inzending terug). Liever stijlvol onderuit met een nummer waar Nederland massaal achter staat, dan met een bagger-liedje tot de finale doorstoten.

Afgezaagde cliché-liedjes hebben we al vaak zat gehoord. Een nummer met veel akkoorden... dat klinkt mij als muziek in de oren.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:23:42 #30
376044 Kerrieduiker
-The Taste Of India-
pi_123193905
Een nummer kan ook opvallen en scoren juist omdát het niet klinkt als alle anderen. Dus hoezo kansloos??? :?
Kijk naar de albanische inzending van vorig jaar: Suus van Rona Nishliu..
Een totale outsider qua song, maar eindigde in de finale wel 5e..

Dus kom maar op met je song Anouk!! Ik geloof er wel in!! O+ *O*
Ras, ras, rot op met dat geBas!
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 08:43:26 #31
375570 crew  Cyan9
pi_123194158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:23 schreef Kerrieduiker het volgende:
Een nummer kan ook opvallen en scoren juist omdát het niet klinkt als alle anderen. Dus hoezo kansloos??? :?
Kijk naar de albanische inzending van vorig jaar: Suus van Rona Nishliu..
Een totale outsider qua song, maar eindigde in de finale wel 5e..

Dus kom maar op met je song Anouk!! Ik geloof er wel in!! O+ *O*
_O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_123194733
Het is al eens eerder geweest dat we dachten: 'die kunnen echt niet winnen' en dan gebeurde het toch. Ik vind dat Anouk bij een van de beste artiesten hoort die we zouden kunnen sturen! Het zou niks kunnen worden, maar misschien ook wel. We kunnen er geen pijl op trekken.
pi_123196930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Evert Santegoeds op tv:

"Het nummers is uitgelekt!! Ik weet in elk geval hoe het gaat heten: 'Birds Falling Down'. En ik weet ook al hoeveel punten het gaat krijgen, namelijk NUL!"

:')
Hij heeft het niet eens gehoord. Lult gewoon de producer na. Sukkel.
Roddelpers :r
pi_123197583
Volgens het Parool wordt het liedje pas 11 maart gepresenteerd. Duurt nog even dus :(.
pi_123197709
Fijne opmerkingen van die producer :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123197868
Het zijn wel dezelfde schrijvers als van Three days in a row.... dus het zal wel een zwaarmoedige song zijn.... misschien zijn we eindelijk eens een juryfavoriet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 februari 2013 @ 11:05:48 #37
163650 Greys
pi_123197938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:23 schreef Kerrieduiker het volgende:
Een nummer kan ook opvallen en scoren juist omdát het niet klinkt als alle anderen. Dus hoezo kansloos??? :?
Kijk naar de albanische inzending van vorig jaar: Suus van Rona Nishliu..
Een totale outsider qua song, maar eindigde in de finale wel 5e..

Dus kom maar op met je song Anouk!! Ik geloof er wel in!! O+ *O*
Dat was toch die dame die zo ijzingwekkend stond te krijsen? :D
Dat was idd niet bepaald een toegankelijk nummer _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_123198289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was toch die dame die zo ijzingwekkend stond te krijsen? :D
Dat was idd niet bepaald een toegankelijk nummer _O-
Echt wat een verschrikkelijk kutlied was dat :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123198309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Echt wat een verschrikkelijk kutlied was dat :')
Mijn favoriet van vorig jaar :Y
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:02 #40
43556 miss_dynastie
pi_123198370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel dezelfde schrijvers als van Three days in a row.... dus het zal wel een zwaarmoedige song zijn.... misschien zijn we eindelijk eens een juryfavoriet :D
_O-
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:30:22 #41
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_123198762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel dezelfde schrijvers als van Three days in a row.... dus het zal wel een zwaarmoedige song zijn.... misschien zijn we eindelijk eens een juryfavoriet :D
pi_123199320
Van Anouk haar Facebook:

I just heard that my producer Tore thinks our song is too good to win the Eurovision songfestival. Is that even possible?
Have Faith young Skywalker! The force is strong with this one :-)

By The way the song is called Birds and not Birds Falling Down.
Have a Magnificent Day!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 februari 2013 @ 11:47:13 #43
163650 Greys
pi_123199359
Goede reactie van d'r.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_123199434
Inderdaad, eigenlijk hoop ik nog op een kleine preview vandaag. En dan over twee weken de persconferentie..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:02:41 #45
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123199897
Hey, we verwachten toch niet dat ze gaat winnen?? Het gaat er om dat ze eindelijk eens in die klote finale komt, want geef toe, dat is op zich al een hele prestatie.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_123199976
Vreemd dat zoveel mensen roepen dat Nederland zulke slechte nummers zou sturen.... ik heb juist de indruk dat over het algemeen de nederlandse inzendingen zelf niet eens zo slecht zijn.

Enkel scoren ze eigenlijk de laatste jaren altijd minder dan ze in theorie zouden kunnen halen.
Dat kan aan veel dingen hangen en volgens mij speelt daar de promotie en sfeer rondom de eigen nummers en artiesten ook wel mee.

Bij nederlandse inzendingen mis ik helaas vaak het zelfvertrouwen en de durf tot zelf-promotie.
Er is zoveel negativiteit rondom de nederlandse artisten waar het om songfestival gaat.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_123205143
songfestivalNL twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 13:53:26 TROS heeft bevestigd dat op maandag 11/3 lied van Anouk bekend gemaakt wordt. Hoe en wat zal volgende week duidelijk worden.. #songfestival reageer retweet
pi_123206648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef RM-rf het volgende:
Vreemd dat zoveel mensen roepen dat Nederland zulke slechte nummers zou sturen.... ik heb juist de indruk dat over het algemeen de nederlandse inzendingen zelf niet eens zo slecht zijn.

Enkel scoren ze eigenlijk de laatste jaren altijd minder dan ze in theorie zouden kunnen halen.
Dat kan aan veel dingen hangen en volgens mij speelt daar de promotie en sfeer rondom de eigen nummers en artiesten ook wel mee.

Bij nederlandse inzendingen mis ik helaas vaak het zelfvertrouwen en de durf tot zelf-promotie.
Er is zoveel negativiteit rondom de nederlandse artisten waar het om songfestival gaat.
De meeste negativiteit was wel terecht. Vorig jaar hadden we met "You and Me" van Joan wel een aardig nummer, maar was de uitvoering helaas erg belabberd en was er een hele matige act gekozen. Edsilia, Hind, de Toppers, de 3JS, die hadden allemaal gewoon erg matige nummers en werden terecht uitgeschakeld.

Wat ook (deels) meespeelt is de wijze waarop de artiesten en nummers werden gekozen. Met geen of beperk einvloed van het publiek creeer je ook geen draagvlak voor een artiest+nummer. Nu hebben we met Anouk een van de weinige artiesten in Nederland te pakken die zowel een goed nummer kan schrijven, produceren en uitvoeren, die vertrouw ik nog wel toe dat ze zelf met een goed nummer + act komt. Maar dat soort artiesten is in Nederland op 1 hand te tellen (Ilse de Lange, Within Temptation, dan houdt het al snel op). Dus, hoe gaan we dat volgend jaar aanpakken?

We zullen dus naar een format waarmee we jaar na jaar met een goed liedje op de proppen kunnen komen en het publiek mee laten beslissen over wat we naar het ESF sturen. Dat verhoogt de kwaliteit van de inzendingen en het draagvlak onder het publiek, wat op zijn beurt weer de bereidwilligheid onder artiesten, componisten en producers zal verhogen om mee te doen, wat dan weer zal resulteren in betere liedjes, etc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 februari 2013 @ 15:29:31 #49
163650 Greys
pi_123207443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hey, we verwachten toch niet dat ze gaat winnen?? Het gaat er om dat ze eindelijk eens in die klote finale komt, want geef toe, dat is op zich al een hele prestatie.
Dit ja!
Ik val op mijn knieën en slaak een oerkreet, als we in die klotevloppen zitten deze keer :D

Overigens kijken we de halve finale met Anouk weer massaal met een horde FOK!kers in een gezellige Rotterdamse kroeg op groot scherm. Kroeg is speciaal voor FOK! die avond :) Binnenkort openen we er een topic over, maar gezamenlijk kijken is ZO ONTZETTEND TOF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 februari 2013 @ 17:22:40 #50
163650 Greys
pi_123211968
ESF / [MEET] Bird is the word! 14/5

Komt allen tesaaaaaaaaaaaaamen w/ w/ w/
Samen ESF halve finale met Anouk kijken is the word. Bird.

Kroeg is FOK! only die avond en je mag het niet missen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')