Nee wij vertrokken vanaf IJmuiden en dan met bustransfer naar centraal station.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je vanaf HvH gegaan? En dan trein naar Victoria Station?
doe maar, anders wordt zijn account misschien geblockedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik een FB-vriendje waarschuwen dat naakt daadwerkelijk tot verwijdering kan leiden?
waarom denk je dat die reisjes altijd in de aanbieding zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Dwyn het volgende:
Maar serieus, in onze hok/hut stonden twee bedden op de grond met twee opgekapte bedden erboven aan de muur en je kon er net tussen staan. Daarnaast een badkamercabine met een wc die doortrok alsof ie ontplofte. Douchen hebben we maar niet gewaagd, vooral de tweede avond niet toen er nogal heftig weer buiten was (ik zit nu nog na te deinen). En we zaten op dek 2, daaronder is alleen dek 1 en daarboven waren drie lagen autodekken.![]()
![]()
oh sorry, newcastlequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef Dwyn het volgende:
Maar Newcastle ligt ook wat noordelijker.
Ja, maar gedaan ook. Zou wel flauw zijn als alles foetsie is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe maar, anders wordt zijn account misschien geblocked
Ik heb Cosmopolitans gedronken. Dat was wel leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh sorry, newcastle
Das een stukkie verder varen ook ja
Wel relaxed buffet daar op de boot
boothuttenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef Dwyn het volgende:
Maar dan aan beide kanten bedden en geen raam.
Ja, knus is prima maar deze ruimte moesten we met vier man delen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boothutten![]()
Ik hou wel van knus en oubollig, dus ik vind het altijd wel prima
Naar Finland hadden we echt vet luxe hutten, 2 2-persoons bedden, grote badkamer, airco, koelkastje, tv, internet op de kamer, alles.
En een sauna aan boord
das wel beetje karig en krap dan jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, knus is prima maar deze ruimte moesten we met vier man delen.
Vetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boothutten![]()
Ik hou wel van knus en oubollig, dus ik vind het altijd wel prima
Naar Finland hadden we echt vet luxe hutten, 2 2-persoons bedden, grote badkamer, airco, koelkastje, tv, internet op de kamer, alles.
En een sauna aan boord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |