Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Vond ik ook.. ik heb dan ook gezocht op boring moviequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een bijpassend plaatje in de OP.
Google images geeft geen gifjes weer... en ik vind gifjes die niet normaal door lopen eigenlijk maar irritantquote:
Dat vind ik soms ook wel.. maar niet hier want Lauren Grahamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Google images geeft geen gifjes weer... en ik vind gifjes die niet normaal door lopen eigenlijk maar irritant
Ok, daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vind ik soms ook wel.. maar niet hier want Lauren Graham
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat er geen Sands in de titel staat?
topic titel voor het volgende topic... Omdat Sands een kneusje is af en toe...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
topic titel voor het volgende topic... Omdat Sands een kneusje is af en toe...
Vraag dan ook niet om een naamTT... aandachtsvrager...quote:
Het ziet er uit alsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die gast op Joseph G Levit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, is het hem niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dunno, stond er niet bij... en daarom begon ik te twijfelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is het hem niet?
Vrouwonvriendelijkquote:
Wanneer heb je examen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie kwam er hier ookalweer uit Helmond? DF toch?
Moest er aan denken bij mijn theorie training net
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |