Als de anderen vragen, waarom doe je dat dan, je weet toch niet of ze dat uitzenden? Antwoordt hij laconiek dat dat op zich niet uitmaakt; het gaat om het idee. Ik ben er zeker van dat Leo het niet alleen voor het idee doet. Hij weet dat er op het Internet en via decoders mensen 24 uur per dag kijken. Hij houdt zich bewust stil op de momenten dat anderen beginnen over de streams en doet dan ineens alsof hij er 0,0 vanaf weet.
Overdag praat hij tegen het publiek een als familie-man. Daarmee speelt hij subtiel met de gevoelens van de huisvrouwen en kinderen die dan kijken. 's Nachts praat hij meer als vrijbuiter en levensgenieter en probeert een beetje filosofisch te zijn. En, welke mensen zijn er 's nachts wakker? Juist, het overgrote deel is ongebonden of neemt 's nacht de tijd om 'ns tot rust te komen en na te denken.
Helaas mist hij nog even een groep die hem constant in de gaten houdt. Naar verluidt heeft hij het van de week wel over o.a. computers en videokaarten gehad tegen 'het publiek', maar helaas was dat op de streams niet te volgen. Hummie et al, kunnen jullie Leo in de dagboekkamer misschien een hint geven voor morgenavond?
[Conspiracy Theory #1]
quote:Hij is leuk!! Ik ben nu ook
Op 25 september 2000 00:25 schreef Zap het volgende:
En als het weer saai wordt:(op speciaal verzoek van Beetlejuice)
quote:
Op 25 september 2000 01:21 schreef Koos Voos het volgende:
er is inderdaad iets met die Leo....
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 25-09-2000 15:44]
Verder gaatie lekker
Die van Belgie lijkt me leuker
Ikzelf vind het altijd wel prettig (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden enzo), maar ik kan me voorstellen dat mensen met een modempie er minder blij mee zijn.
Het zou in een aparte thread kunnen natuurlijk. Wat denken jullie?
Ja dus (of is het van 'laat je niet gek maken' mr. zap?). Acinom hulde voor het verslaan van de streams die wij minder bedeelden niet kunnen zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Jimbo op 25-09-2000 23:59]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |