abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 25 september 2000 @ 00:05:13 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_358972
Hier kun je weer al je vragen, opmerkingen etc. kwijt op de streamverslagen van vandaag..
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_359013
En als het weer saai wordt: (op speciaal verzoek van Beetlejuice)
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_359095
Ok, nu ga ik er 'ns wat van zeggen... Leo was vanavond weer eens tegen 'het publiek' aan het praten. 's Nachts als iedereen naar bed vertelt hij gedichtjes en praat over de sterren. Overdag zegt hij in de camera dat hij van - hoe heet ze ookalweer? - houdt en dat hij z'n dochtertje mist. Hij doet het niet één keer. Nee, hij slaat geen dag over.

Als de anderen vragen, waarom doe je dat dan, je weet toch niet of ze dat uitzenden? Antwoordt hij laconiek dat dat op zich niet uitmaakt; het gaat om het idee. Ik ben er zeker van dat Leo het niet alleen voor het idee doet. Hij weet dat er op het Internet en via decoders mensen 24 uur per dag kijken. Hij houdt zich bewust stil op de momenten dat anderen beginnen over de streams en doet dan ineens alsof hij er 0,0 vanaf weet.

Overdag praat hij tegen het publiek een als familie-man. Daarmee speelt hij subtiel met de gevoelens van de huisvrouwen en kinderen die dan kijken. 's Nachts praat hij meer als vrijbuiter en levensgenieter en probeert een beetje filosofisch te zijn. En, welke mensen zijn er 's nachts wakker? Juist, het overgrote deel is ongebonden of neemt 's nacht de tijd om 'ns tot rust te komen en na te denken.

Helaas mist hij nog even een groep die hem constant in de gaten houdt. Naar verluidt heeft hij het van de week wel over o.a. computers en videokaarten gehad tegen 'het publiek', maar helaas was dat op de streams niet te volgen. Hummie et al, kunnen jullie Leo in de dagboekkamer misschien een hint geven voor morgenavond?

[Conspiracy Theory #1]

pi_359100
amen
vanaf morgen ga ik eens z'n gesprekje opnemen, leuk voor de rest
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_359101
quote:
Op 25 september 2000 00:25 schreef Zap het volgende:
En als het weer saai wordt: (op speciaal verzoek van Beetlejuice)
Hij is leuk!! Ik ben nu ook
Hatsjoe!
pi_359104
er is inderdaad iets met die Leo....

pi_359110
quote:
Op 25 september 2000 01:21 schreef Koos Voos het volgende:
er is inderdaad iets met die Leo....
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_359877
Net de nieuwe weekopdracht gehoord......dag en nacht dansen......met 2 personen..hahahahaha.......dat wordt lachen.....wie gaat er bijvoorbeeld met Aly dansen..en ze mogen elkaar niet loslaten..

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 25-09-2000 15:44]

pi_360069
  maandag 25 september 2000 @ 18:55:33 #10
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_360323
Las ergens dat Kim reclame had gemaakt. Herinner me toevallig dat het een petje van Timberland was, voor wie het interesseert.
pi_360388
Ehm, kunnen een aantal streamers wat beter op de namen letten? Ik zie bijvoorbeeld Bianca en Hieke steeds weer door elkaar gehaald worden (met name als het donkerder wordt buiten). Als je niet weet wie het is, zet dat er dan even bij...

Verder gaatie lekker

pi_360439
Big Brother België had twee weken geleden dezelfde weekopdracht, de dansmarathon. De regels waren echter iets anders: er was normaal gesproken geen muziek, de dansers moesten rugnummers dragen en zo nu en dan als de muziek wel aanging moesten ALLE bewoners binnen 40 seconden op de dansvloer staan, met rugnummer. Of ze nou net lagen te slapen, stonden te douchen of zaten te eten.
Iets heftiger dan dit lijkt me.
  maandag 25 september 2000 @ 20:40:51 #13
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_360473
BB USA had deze opdracht ook... volgens mij dezelfde als onze bewoners.

Die van Belgie lijkt me leuker

maandag 25 september 2000 @ 21:30:35 #14
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_360573
Wat is Ferdi toch verschrikkelijk erg. Kan BB zijn stemgeluid er niet uit filteren of zo? Hoe kan ik nou zo de streams volgen. Ik hoor nog liever Ali zingen
  maandag 25 september 2000 @ 21:34:40 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_360581
lekker interessant die dansende mensen, maar het kan nog leuk worden. Onweer dat moet er komen.
pi_360843
Vraagje: hoe staat men hier tegenover de plaatjes in de streamverslagen?

Ikzelf vind het altijd wel prettig (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden enzo), maar ik kan me voorstellen dat mensen met een modempie er minder blij mee zijn.

Het zou in een aparte thread kunnen natuurlijk. Wat denken jullie?

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_360867
Antwoordje: beetje on topic en niet te groot = OK !!
  Moderator maandag 25 september 2000 @ 23:43:46 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_360885
Waarom nu steeds beide streams op het dansen? Eén stream op de woonkamer lijkt me toch interessanter. Is het op de WOL-streams beter?

Ja dus (of is het van 'laat je niet gek maken' mr. zap?). Acinom hulde voor het verslaan van de streams die wij minder bedeelden niet kunnen zien!

[Dit bericht is gewijzigd door Jimbo op 25-09-2000 23:59]

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_360889
Er zitten mensen te streamen in de woonkamer waar ik alleen in de tuin kan komen!!!
Hoe kan dat nou??? Zijn dat worddonliners of zitten die op de kabel te kijken ofzo??????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_360902
Tja.. dat vraag ik mij ook af en dan is de lol er snel af.
Misschien de bedoeling dat je een abo neemt ??
pi_360930
Wat ik er van begrepen heb is dat de mensen met een abbo continue 4 streams hebben en dus andere/meer dingen kunnen zien dan wij met onze streams waarvan er 1 verspilt is aan het kippenhok (met alle respect). Leuk was om te zien dat Komodo (welke dus een decoder heeft) andere dingen zat te schrijven dan ik op het zelfde moment.
WOL abbo's hebben iig ook andere streams (iig 1 extra) voor zover ik weet.
  dinsdag 26 september 2000 @ 00:11:19 #22
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_360967
En hier:

http://www.fokforum.nl/showtopic/19412

gaan we weer verder

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: