quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef Szura het volgende:
Kramer en Wust met twee vingers in de neus
Die is al een tijdje gestopt, toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:15 schreef Remzz het volgende:
Ik zou echt niet weten wie er vooral bij Wust in de buurt moet komen. Groves en Nesbitt hebben beiden langzamere seizoentijden op de 1500 en 3000 staan(en dat in SLC) en vanuit Japan zal de concurrentie ook niet komen.
Ach tuurlijk heb je helemaal gelijk aan, 2 jaar terug al zie ik nu.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt, toch?
Beetje tegenstrijdig: aan de ene kant minder kampioenen willen, aan de andere kant de afhankelijkheid van de sport op grote kampioenen bekritiseren.quote:Ritsma: 'Er zijn te veel kampioenen'
LEMMER - Rintje Ritsma ziet vlak voor het begin van het WK allround in Hamar een overschot aan winnaars in het schaatsen.
"Te veel kampioenen is slecht voor de kampioenen", zegt de oud-schaatser, die in 2001 zijn laatste van vier titels op het WK allround veroverde, tegen NUsport.
"Sven Kramer hoort daar overigens niet bij. Kramer staat ver boven de rest, en niet een beetje, maar met kop en schouders. Die draagt het hele Nederlandse schaatsen. Als Sven stopt, stort het schaatsen in elkaar, want na Sven zie ik nog geen sterke persoonlijkheid."
http://www.nusport.nl/sch(...)veel-kampioenen.html
Het afwisselen van kampioenschappen is een leuk idee, maar het is te apart om draagvlak te krijgen vermoed ik. Ik weet ook niet of dit een logisch en overzichtelijk geheel geeft.quote:Er zijn wél te veel wedstrijden, vindt hij en Ritsma opteert daarom voor het 'exclusiever maken' van een WK allround. Om de twee jaar. En de WK afstanden ook.
Ritsma: "Wissel het af. Dan wordt het WK allround weer een bijzonder evenement. Je dwingt schaatsers zich erop te richten, want er is geen WK afstanden en dus wordt het belang weer groter."
Eigenlijk wel heel bijzonder in deze tijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Ericr het volgende:
Het record van Thunberg en Mathisen gaat er dit weekend aan, Sven heeft het gedeelde record nu nog maar wordt bij een wereldtitel de absolute recordhouder in het behalen van wereldtitels allrounden.
En er kunnen er zeker nog wel 2-3 bij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel bijzonder in deze tijd
Héél erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Montov het volgende:
Als ik zeg: Swings op het podium, wat zeggen jullie dan?
Zoveel andere kandidaten zijn er niet...quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef Montov het volgende:
Pechstein doet toch mee, nu ze hersteld is. Zou ze nog podiumkandidaat zijn?
Dat zal Herbert ook wel weer verkondigen tot het laatste rondje van de 10km en Swings een minuut later gewoon als 7e in het klassement over de streep komtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Montov het volgende:
Ik las op de Belgische teletekst dat Swings zich de afgelopen tijd vooral op tentamens voor zijn studie heeft gericht en daardoor minder heeft kunnen trainen. Daarom probeert z´n coach de verwachtingen voor het WK Allround wat te temperen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Montov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |