quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We gaan je het leven zuur maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom ik deze quote tegen.
[..]OP gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
De op maar 1x quotenquote:
Kom ik deze quote tegen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom ik deze quote tegen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post waarin de post die de OP quote wordt gequoot, gequoot.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post die de OP quote gequoot ()
Kom ik deze quote tegen.
[..]OP gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was best ninja proofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
He, dit topic heeft het overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |