SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Of 'Haal je handen uit je zak! Als je ballen ontploffen heb je geen handen meer'quote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef 026Remco het volgende:
Die muur valt echt niet om hoor!![]()
Een van de vele favoriete uitspraken van AMO instructeurs
Welk schoolbataljon?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef 026Remco het volgende:
Trouwens BB jij gaat binnenkort de AMO doen toch?
Als je een wachtmeester tegenkomt met een Poolse naam, wens ik je veel succes
Of nadat je uch kilometer en je gezicht op onweer staat: Tenue is met uitstraling!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of 'Haal je handen uit je zak! Als je ballen ontploffen heb je geen handen meer'
Zuid, volgens mij A compagnie, maar dat weet ik niet zeker, hij is er net een week of 2quote:
Ah, ok. Dan ken ik hem niet. Kom net van noord af.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Zuid, volgens mij A compagnie, maar dat weet ik niet zeker, hij is er net een week of 2
Nee, nog geen AMOquote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef 026Remco het volgende:
Trouwens BB jij gaat binnenkort de AMO doen toch?
Als je een wachtmeester tegenkomt met een Poolse naam, wens ik je veel succes
Wat een wazige wereld is dat toch altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd om me weer eens in de duistere wereld van de APK te verdiepen
Spam!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
https://www.kiyoh.nl/companies.php?c=198
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-tank-van-nederland/
Dat is toch één en hetzelfde apparaat? Of ben ik nou gek?quote:Het gaat om zestig ‘pruttels’, de militaire roepnaam van de pantserrups tegen luchtdoelen (PRTL) en een Leopard-1-tank met twee radargestuurde Oerlikon-snelvuurkanonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |