Ik snap dat ook niet, fantastisch verhaal, Frankrijk tijdens de revolutie, schitterende entourage, fantastische kostuums, mooie sfeer .... en dan zingen ze die hele film aan gruzelementen, echtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:27 schreef Copycat het volgende:
Dat trek ik echt niet, musicalfilms.
Waarom doen ze dat eigenlijk? Hugo heeft het boek toch niet op muziekpapier geschreven?
Smaken verschillenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Copycat het volgende:
Een 4 op IMDB voorspelt weinig goeds, net als de verhaallijn.
Dat is waar.quote:
Mooi, nee alle musicals trekken me niet. Al schijnt Soldaat van Oranje een belevenis te zijn.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar.
American Horror Story (de serie) vind ik dan weer wel leuk. Lekker bizar sfeertje.
Nee, daar kan ik niks mee; Vrouw, man, huis, geluiden, aaaaaah geest of andere entiteit, zucht, ik kan ze uittekenenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef BendeBielzen het volgende:
the Apparition is een goeie film
Is het een filmversie van de musical? Musicals, ook zo'n stom fenomeen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:33 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat ook niet, fantastisch verhaal, Frankrijk tijdens de revolutie, schitterende entourage, fantastische kostuums, mooie sfeer .... en dan zingen ze die hele film aan gruzelementen, echt
Dat is ook waar... maar het is een lekkere "niet bij na te denken" filmquote:Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik niks mee; Vrouw, man, huis, geluiden, aaaaaah geest of andere entiteit, zucht, ik kan ze uittekenen
De musicalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht! En ik ben naar Turks Fruit geweest, met Anthony -hang 'm high- Kamerling.
Die was wel alternatief okay.
quote:
Ja ok, maar een musicalquote:
Jah, dat verwacht je toch niet met Russel Crowequote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het een filmversie van de musical? Musicals, ook zo'n stom fenomeen.
Een keer door toenmalige schoonouders meegenomen, naar The Phantom, want zoveel jaar getrouwd. wat een hel! Met Ben C.
Die 7 minuten zijn me al te veelquote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou mijn door Kamerling gesigneerde versie van het boek al goud waard zijn?
Ja, ik snap 'm, die vind ik ook wel lekker, maar net niet in dat horror-genre ik heb het daar niet zo mee, kan er niet zo goed in meegaanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is ook waar... maar het is een lekkere "niet bij na te denken" film
Nee: Antonie en nie Anthony.quote:
mmm, welke rubriek?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
we hebben een winnaar, Cc heeft de Yvonne Award gewonnen en heeft een mooi tagje, hieperdepiep Cc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |