abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122880680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mja maar niet vanavond en de komende dagen ben ik ook bezet :)
Drukke man, je laat maar wat weten als je naar de huishoudsbeurs wilt. :P
pi_122902496
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Drukke man, je laat maar wat weten als je naar de huishoudsbeurs wilt. :P
GAYYY
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_122929752
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:54 schreef Argo het volgende:

[..]

Soms is het ook goed te weten hoeveel plezier waard is, en door eens aan de zijlijn te staan ervaar je dat.

[..]

Geen probleem jongen, misschien kunnen wij twee nu gaan?
Zonder plezier heb je geen leven. Wat het waard is, weet je pas wanneer je het gedaan hebt.
pi_122929864
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Zonder plezier heb je geen leven. Wat het waard is, weet je pas wanneer je het gedaan hebt.
Nee ik bedoel dat het goed is af en toe plaats is om te realiseren wat het plezier allemaal waard is, en dat gaat niet als je plezier blijft maken.
pi_122929963
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat het goed is af en toe plaats is om te realiseren wat het plezier allemaal waard is, en dat gaat niet als je plezier blijft maken.
Het gaat om de juiste balans vinden tussen plezier en verplichtingen, dat is mijn mening althans. Bouwen aan je toekomst, en mooie herinneringen maken.
pi_122930296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

Het gaat om de juiste balans vinden tussen plezier en verplichtingen, dat is mijn mening althans. Bouwen aan je toekomst, en mooie herinneringen maken.
Ja dat is zo, nu lukt het me gewoon niet omdat ik me geen echte man voel. :'(
pi_122930345
TS breng je moeder eens een bezoekje met je pa in parenclub GoGonuts
pi_122930362
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja dat is zo, nu lukt het me gewoon niet omdat ik me geen echte man voel. :'(
De enige die daar wat aan kan veranderen, is jijzelf. Maar dan zou je wel actie moeten gaan ondernemen ipv de hele dag klagen hier, want daar zet je geen stappen mee.
pi_122930509
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

De enige die daar wat aan kan veranderen, is jijzelf. Maar dan zou je wel actie moeten gaan ondernemen ipv de hele dag klagen hier, want daar zet je geen stappen mee.
Ja ik weet alleen niet goed waar te beginnen, ik heb geen vrienden en ben al gauw uit het veld geslagen. Mijn denken heb ik tot op het bot getraind, maar gevoel uiten etc kan ik slecht.
pi_122930940
Obvious troll is obvious
pi_122931360
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja ik weet alleen niet goed waar te beginnen, ik heb geen vrienden en ben al gauw uit het veld geslagen. Mijn denken heb ik tot op het bot getraind, maar gevoel uiten etc kan ik slecht.
1. Bedenken WAT je wil.
2. Bedenken HOE je dat het beste kan aanpakken
3. DOEN.

En je manier van denken is volgens mij niet een manier van denken waar jij wat aan hebt. Je gedachten maken hoe je tegen iets aan kijkt en hoe je iets ervaart. Niet de situatie op zich. Heb je een psycholoog? Vraag dan naar R.E.T. Dat is die andere mindset wat ik je al eerder zei. Ik snap dat je weinig vrienden hebt als je continu zeurt en in een slachtofferrol kruipt.
pi_122931486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef NietJouwVrouw het volgende:

[..]

1. Bedenken WAT je wil.
2. Bedenken HOE je dat het beste kan aanpakken
3. DOEN.

En je manier van denken is volgens mij niet een manier van denken waar jij wat aan hebt. Je gedachten maken hoe je tegen iets aan kijkt en hoe je iets ervaart. Niet de situatie op zich. Heb je een psycholoog? Vraag dan naar R.E.T. Dat is die andere mindset wat ik je al eerder zei. Ik snap dat je weinig vrienden hebt als je continu zeurt en in een slachtofferrol kruipt.
Ik zal er eens aan vragen, mijn psycholoog zegt dat ik vooral minder moet denken maar meer moet doen. :'(
  Forum Admin vrijdag 15 februari 2013 @ 21:39:28 #113
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_122931672
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik zal er eens aan vragen, mijn psycholoog zegt dat ik vooral minder moet denken maar meer moet doen. :'(
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Je moet ook punt 3 doen zeg maar en niet blijven hangen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')