quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Skv het volgende:
WIL WIL WIL
Tyf nou eens op met dat ge'wilt' in derde persoon enkelvoud.
Dat kan wel, bedankt Pharkus.quote:
Ik heb het zonet echt voorgesteld toen het op de reclame kwam.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Marie30 het volgende:
Huishoudbeurs
Verzonnen shit...Blijf van die 'nieuwe topic-knop' af, Argo
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Je vader is nu bang dat je homo bent, denk ik...
Haten op Ritaquote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
naar de huishoudbeurs gaan
wat ben je? een vrouw in der 50er jaren met een kort pittig kapsel die samen met haar vriendin Rita en zo'n boodschappenkarretje op pad gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag helemaal geen homo zijn, toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'
En een huishoudsbeurs met je moederquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op RitaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rita is heiliger dan jullie twee bij elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
naar de huishoudbeurs gaan
wat ben je? een vrouw in der 50er jaren met een kort pittig kapsel die samen met haar vriendin Rita en zo'n boodschappenkarretje op pad gaat?![]()
Zeg hem dat je daar chickies wilt hosselen en je vader de beste wingman is die je je kan bedenken.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zei wel 'je bent toch geen mietje?'
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef Skv het volgende:
WIL WIL WIL
Tyf nou eens op met dat ge'wilt' in derde persoon enkelvoud.
Met of zonder een flamboyant seksleven?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je alleen, hoop single huisvrouwtjes daar heb ik weleens gehoord.
even aangepastquote:Op maandag 11 februari 2013 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Je vader is nu bang weet nu dat je homo bent, denk ik...
Huisvrouwen en flamboyant seksleven in één zinquote:Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met of zonder een flamboyant seksleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |