Hoi,
Ik heb hier een iPhone 4 32GB Zwart liggen die ik niet meet gebruik.
Heb namelijk een iPhone 5 dus overbodig.
Ik heb hem net even geïnspecteerd en kon zo snel geen echte krassen vinden, laat staan iets ergers.
Her en der zal er vast een klein krasje te vinden zijn van de gebruikte case die er vanaf dag 1 opgezeten heeft maar dan moet je echt goed gaan kijken.
Doet het verder prima, heeft een hele tijd oudere software opgestaan en kan evt naar een desgewenst iOS teruggezet worden (niet dat het echt zin heeft om dat te doen maar goed).
Telefoon word uiteraard "kaal" geleverd met alleen iOS ... erop.
Wat zit er in de doos:
iPhone 4 32GB Zwart
Boekjes
Sim pinnetje
Oordopjes, nooit gebruikt maar zit niet meer in het plastic. Geen idee waarom dat ooit eraf gehaald is.
Stekker naar USB
USB kabel (al is deze wel aan vervanging toe, hij zit nu met een klein stukje wit plakband vast aan de usb kant. Hier is het silicoon/plastic van de bedrading af. Waarschijnlijk een keer te hard aan de kabel getrokken) Werkt uiteraard nog wel.
Vraagprijs is 300 euro
Bieden mag maar geen onzin.
Op te halen in Enschede of Verzekerd te versturen.
Ik kom ook heel af en toe in richting Arnhem en Amsterdam maar dit is de komende tijd nog niet aan de orde waarschijnlijk.
Foto's op verzoek, dan moet ik namelijk ff me camera goed instellen om het mooi te fotograferen.
Met de iPhone 5 lukt dat niet goed
[ Bericht 0% gewijzigd door bambino op 11-02-2013 19:14:00 (Vraagprijs omlaag) ]
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.