Oei, dat laatste had ik jaren geleden met een kanarie. Dat beest was altijd heel erg bang, kon je niet bij in de buurt komen enzo... op een gegeven moment leek hij gewoon niet meer door te hebben dat er iemand in de buurt was, om na een halve minuut ineens op te schrikken en weg te willen vluchten.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Elohel het volgende:
We hebben een kleine vooruitgang geboekt met Mus. Hij liep lichtelijk in paniek door de kamer (weer van zn kooi gesprongen, hij vergeet steeds dat hij ff niet kan vliegen) en hem dus opgepakt en bij me gezet. Duif er ook bij, die was druk met het touwtje van mijn trui, en Mus heeft zowaar 5 hele minuten bij me gezeten voordat hij zich weer bedacht hoe ongelovelijk eng ik wel niet ben. Nou ja, its something.
Dat was een andere die is weg ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Zo ziet het er wel uit ja. Je had de vechtersbaas toch weggedaan?
Doet ie dat de hele tijd? Ik zou ze uit elkaar halen geloof ik.
Hij bijt wel wat van zich af, en schreeuwt wel als Downie erop springt. Alleen kan Cruijffie dus niet vliegen en kan het voorkomen dat hij naar beneden kukkelt als Downie hem lastig valt.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Grasjes zijn feller dan catharina's. Komt ie helemaal niet voor zichzelf op?
Ploep, zojuist is er weer een eitje uit gevallen. Arm voogje, morgen haal ik nepeitjes voor d'r (voordat ik het eitje weer haute cuisine bak) en dan is ze er hopelijk snel klaar mee. Ze zit nu gelukkig lekker rustig te knarsenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:46 schreef warrel het volgende:
Koes gaat vanavond waarschijnlijk het 2e eitje leggen.. Ze is helemaal ongemakkelijk
Heel lekker klein gebakken scharreleitjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Eet je ze echt op? Ik pleur elke week 10 vinkeneitjes de kliko in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |