Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer dat hij wel eens een journalist om laat leggen
faalquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, wat een top talkshow van Johan!![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel ja. Lekker met Faber en Cocu. En toppers als Derijck en Marcelo.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Manolev, wat een gemisquote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Lekker met Faber en Cocu. En toppers als Derijck en Marcelo.
Ik dacht dat die promo een beetje oversimplified was, maar het is een goede afspiegeling van ditquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |