Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer dat hij wel eens een journalist om laat leggen
faalquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, wat een top talkshow van Johan!![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel ja. Lekker met Faber en Cocu. En toppers als Derijck en Marcelo.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Manolev, wat een gemisquote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Lekker met Faber en Cocu. En toppers als Derijck en Marcelo.
Ik dacht dat die promo een beetje oversimplified was, maar het is een goede afspiegeling van ditquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het idd het ideale programma voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
wat een leuke gast die Dick zo leer je een hele andere kant van deze toptrainer en topmens
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Twee vermakelijke horken bij elkaar
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Type-R het volgende:
Prima showtje, volgende week weer kijken.
Dat staat er juist wel al op.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze zitten met die rechten van Anne Murray, dit kan niet zomaar op RTL gemist.
Bron: Mediacourantquote:De nieuwe talkshow Derksen & … van Johan Derksen is zondagavond met 364.000 kijkers begonnen. Daarmee was het programma de meest bekeken RTL 7-titel van de avond. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Derksen overtrof zijn collega Wilfred Genee, die direct voorafgaand aan de Derksen-show begon met zijn praatprogramma Sportcafé: Schaatsen, waarin wordt teruggeblikt op schaatswedstrijden. De eerste uitzending daarvan noteerde slechts 189.000 kijkers.
Hij staat niet op RTL XLquote:Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ce5-c0e4db33b6ae.mp4
Deze link geeft slechts 18 minuten weer van het interview, maar het is beter dan niets.
Derksen zit nu vast met zo'n dampende tampeloeres dat hij 2x de kijkcijfers van Genee heeft. Al is hij natuurlijk wel aan zn derde huwelijk bezig, dan dampt het niet meer zo.quote:
Bepaalde delen zitten er niet in. Van Robben naar het verhaal over Willem van Hanegem bijvoorbeeld. Het Robben-verhaal is wordt niet helemaal afgemaakt, en de vraag en wellicht meer over Van Hanegem zitten er niet in. En dat gedeelte over Poetin naar dat Advocaat weg wil, daar is ook iets weggevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Deel 1:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ce5-c0e4db33b6ae.mp4
Deel 2:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c45-a1927ad6d4a7.mp4
Nummertje bleek ik gewoon al als mp3 op den computer te hebben. Zo trots als een hond met zeven lullen natuurlijk dat mijn muzieksmaak approved is door Johan Derksen.quote:
quote:In navolging van Dick Advocaat is ook Mark van Bommel gast in het interviewprogramma ‘Derksen &…’. De opnames waren woensdag in Eindhoven. De PSV-aanvoerder en de VI-hoofdredacteur praatten uitgebreid over de carrière van Van Bommel, het Nederlands elftal en natuurlijk over PSV. Wanneer de uitzending op televisie komt, is nog niet bekend. Komende zondag is een uitzending met Ronald Koeman aan de beurt.
Hoezo? De verhoudingen waren toch al duidelijk. Al vrouwen kijken sowieso voor Derksen en moest hij afwezig zijn, zappen er honderdduizenden mensen weg. Aldus Derksen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al dit een topshow wordt en die van Wilfred een flopshow zal dat de verhoudingen binnen VI-classic geen goed doen ben ik bang.
Is al weken geleden opgenomen joh.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Evertjan het volgende:
straks met R Koeman die zal er wel chagrijnig bij zitten na de nederlaag vanmiddag
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Johan hem er zo mee gaat stangen, dat Koeman de volgende woorden zal uitspreken: "Nou moet je eens een keer je bek houden, want ik ben er doodziek van."quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Evertjan het volgende:
straks met R Koeman die zal er wel chagrijnig bij zitten na de nederlaag vanmiddag
Zal wel meevallen, zeker omdat Genee al aangegeven heeft dat hij dat schaatsprogramma niks vindt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al dit een topshow wordt en die van Wilfred een flopshow zal dat de verhoudingen binnen VI-classic geen goed doen ben ik bang.
Als ze dat 45 minuten lang uit zouden zenden zou ik kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef DrDentz het volgende:
De intro is eigenlijk altijd het hoogtepunt van de show. Johan die autorijdt met een sigaartje en de blues. Alleen een Mr Big Star kan zo'n intro hebben.
notoire domoor!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je terugschelden, bijvoorbeeld met 'Gelhoofd!'
Ik verlaag met niet tot dat niveauquote:Op zondag 17 februari 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je terugschelden, bijvoorbeeld met 'Gelhoofd!'
Manolev ookquote:Op zondag 17 februari 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verhoek denkt dat hij ook beste goede wedstrijden speelt.
Dat is het niveau van dorpsidioten.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verlaag met niet tot dat niveau
Eng gezelschap bah!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het niveau van dorpsidioten.
Wat dacht je van een Ronaldo/Romario naar PSV, zie je dat nu voor je? Neymar naar PSVquote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Dat dit zomaar kon. Die binnenlandse transfers
Ik zie alleen een hele oude Derksen.quote:
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen & van Breukelen zou leuk zijn
Neymar mag nog niets een de schoenen poetsen van Romarioquote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Ronaldo/Romario naar PSV, zie je dat nu voor je? Neymar naar PSV
Vroeger
Neymar mag niet in de schaduw staan van Ronaldo/Romario.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Ronaldo/Romario naar PSV, zie je dat nu voor je? Neymar naar PSV
Vroeger
Het gaat om het ideequote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Neymar mag nog niets een de schoenen poetsen van Romario
Romario jaaaaaaaaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger
Dat is een deen, geen braziliaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Romario jaaaaaaaa
Nu hebben we Viktor Visser
Echt? Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een deen, geen braziliaan.
Qua status hetzelfde (kwaliteit uiteraard niet einstein)quote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neymar mag niet in de schaduw staan van Ronaldo/Romario.
Michels wilde Gijp ook selecteren, maar die kon het bordje met zijn rugnummer niet meer vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Gijp had in 88 ook in dat Oranje moeten staan
neymar heeft nog helemaal geen status.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua status hetzelfde (kwaliteit uiteraard niet einstein)
alleen bekend om schwalbesquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
neymar heeft nog helemaal geen status.
Qua status ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Qua status hetzelfde (kwaliteit uiteraard niet einstein)
Rob de Wit ookquote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Gijp ging liever een pizza eten op een terras in Aarau met Maarten Spanjer.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Uh echt wel, gehyped als nieuwe Pelle, mega contracten, alle clubs willen hem etc.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
neymar heeft nog helemaal geen status.
Het is vooral een hele grote hype ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh echt wel, gehyped als nieuwe Pelle, mega contracten, alle clubs willen hem etc.
Gijp moest weg bij PSV omdat Gullit ook weg gingquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gijp ging liever een pizza eten op een terras in Aarau met Maarten Spanjer.
hype =/= status.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh echt wel, gehyped als nieuwe Pelle, mega contracten, alle clubs willen hem etc.
Neuh, kan zomaar een keer de gouden bal winnen. Die potentie heeft iequote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral een hele grote hype ja.
Je verwart het één met het ander zie ik. Geen probleem.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, kan zomaar een keer de gouden bal winnen. Die potentie heeft ie
doorrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 februari 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
Derksen is wel een fijne interviewer hij laat mensen uitpraten iets wat je niet veel ziet op de Nederlandse TV
of Pelle de Gillette Bokaalquote:Op zondag 17 februari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie eerder Götze de gouden bal winnen.
Maar hij heeft geen tafeldame van niveau zoals Halina Reijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
Derksen is wel een fijne interviewer hij laat mensen uitpraten iets wat je niet veel ziet op de Nederlandse TV
Als Pelle de Gilette bokaal krijgt denkt hij vast dat het komt vanwege zijn uiterlijk. Vanwege zijn voetbalkwaliteiten zal hij het nooit gelovenquote:
dat is de autocuequote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij staat er een kraamhulp van éénentwintig met een dansende paardenstaart daar rechts, hij blijft er maar naar kijken.
Dat hebben ze nog steedsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Afschuwelijke shirts van Barcelona.
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben allang andere.
Die zijn ook afschuwelijk trouwens.
Die is krom geworden door Uri gellert, wist je dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Van Hanegem is dan ook een luie profiteur.
als het te heet onder zijn voeten werd kroop hij door het hek weg bij Utrechtquote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Van Hanegem is dan ook een luie profiteur.
Vind je dit rullevant om nu op te rakelen?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als het te heet onder zijn voeten werd kroop hij door het hek weg bij Utrecht
Misschien kunnen hij en Aad voor de uitzending eens wat glaasjes drinken.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik hoop dat Sierd een keer zijn mening geeft over Licor 43.
Ik ben benieuwd wie nog meer het met Sylvie heeft gedaan. Ik heb nu alleen Zlatan, Rafaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vraag me af of ze met scharen gingen gooien
Misschien wordt het weer zo'n spannende laatste slotdag.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Ronald kan zomaar Ajax, Feyenoord en PSV kampioen maken.
Maar dat gaat Ronald niet lukken.
Ronaldquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie nog meer het met Sylvie heeft gedaan. Ik heb nu alleen Zlatan, Rafa
Wel huilend, dat hij klaagt over PSV ( die uiteraard kampioen werd)quote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wordt het weer zo'n spannende laatste slotdag.
Dat Ronald weer dronken met Studio Voetbal belt
Was inderdaad een slechte zet van Beenhakker Zlatan te halen, die kan er niks vanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
Derksen moet zijn vriendje Beenhakker even een veer in zijn reet stoppen.
Ging over Zlatan toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Leo heeft Chivu niet gehaald Ronald
Die beeld krijg ik ook ja, VI heeft er overigens niet veel mee te maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis blijkt een beetje een nare man te zijn
Sierd de Vos zat ook eerst bij matige eredivisie potjesquote:Op zondag 17 februari 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb die boosheid over 'de trein' nooit zo begrepen. Koeman kon van de Eredivisie naar de Primera Division. Geef hem eens ongelijk.
Hij ging van PSV naar Valenciaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb die boosheid over 'de trein' nooit zo begrepen. Koeman kon van de Eredivisie naar de Primera Division. Geef hem eens ongelijk.
Haha, nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij ging van PSV naar Valencia
Om een beetje beeld bij te krijgen:
Je verkoopt je Porsche om in een Lada te rijden.
Aad de Mos is er nog steeds jaloers op.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Evertjan het volgende:
6 miljoen voor 7 maanden werk als een baas!!!
Deze manquote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nou naar Valladolid was gegaan had ik je gelijk gegeven.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat je het verdiend hebt. Geef mij maar 7 maanden gezeik op het werk.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Evertjan het volgende:
6 miljoen voor 7 maanden werk als een baas!!!
Schat ik idd ook hoger in, hoger schuld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als hij nou naar Valladolid was gegaan had ik je gelijk gegeven.
Maar Valencia schat ik hoger in dan PSV. Hoger dan elke Nederlandse ploeg.
hij laat zijn gasten tenminste uitpratenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Hoe boeiend ik het ook vind (voornamelijk door de antwoorden van de gast), ik vind Derksen een vervelende manier van interviewen hebben.
Roda JC-MVVquote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos zat ook eerst bij matige eredivisie potjes
Nu zit hij bij de Primera Division, en is hij de bigstar
Hij doet dit ook voor het eerst op tv, eerste aflevering ging hij alles lezend doen. Nu al een ruime verbetering. Dus geef hem de tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Hoe boeiend ik het ook vind (voornamelijk door de antwoorden van de gast), ik vind Derksen een vervelende manier van interviewen hebben.
heeft RKC groot gemaaktquote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Marcel Brands, die man is overal bij betrokken geweest.
Johan was ook de tweede keuze, ze wilden Hugo Borst hebben maar die wilde niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef Cheiron het volgende:
AZ kampioen en nu PSVquote:Op zondag 17 februari 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft RKC groot gemaakt
[ afbeelding ]
Nu zit hij bij matige jupiler leaguepotjes.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos zat ook eerst bij matige eredivisie potjes
Nu zit hij bij de Primera Division, en is hij de bigstar
Dankzij Sierd zijn die potjes superquote:Op zondag 17 februari 2013 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu zit hij bij matige jupiler leaguepotjes,
Neuhquote:Op zondag 17 februari 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Een feestje waar 30.000 man op afkomen wordt nog steeds in het land als indrukwekkend ervaren.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In België zijn ze al blij dat een schaatser derde is geworden
Dat heracles niet europees gingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij was aan het meefeesten toch.
Terwijl alle getuigen zo positief zijn over die vriendelijke manquote:Op zondag 17 februari 2013 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen doet erom om Louis zwart te maken
Poepen is vlaams voor neuken wist je dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
hihihi poep in je schoenen stoppen dat is grappig
maar wat is neuken in het vlaams dan?>quote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Poepen is vlaams voor neuken wist je dat?
poepenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar wat is neuken in het vlaams dan?>
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
zou Edwin Evers volgende week nog inbellen tijdens het interview dat zou echt grappig zijn namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |