Dat kun je vragen in FB geloof ik, zag dat PB dat ook een keer heeft gedaan maar wat maakt het uit lolquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
gaat niet Bende jammer misschien kan Gert of Pietje ff de uilen in de OP pleuren
Ik heb het in beraad, maar reken nergens op.. dergelijke zwakke streek om Opa's topic wéér te heropenen ten gunste van de dalende postings alhier ten opzichte van de rellen die ongetwijfeld weer komen via de terugkerende Trollengemeendschap doet me even afwachtenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet meer komt?
Je zit ons toch niet blij te maken met een dooi mus, hè
Zo erg dat het een rood kruisje wordtquote:
huh? grrr... stomme blok op doorlinken...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg dat het een rood kruisje wordt
Ja, je moet er wat voor over hebben ha haquote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
huh? grrr... stomme blok op doorlinken...
Geweldig deze ha ha haquote:
Wat wauwel je nou allemaal man, echtquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het in beraad, maar reken nergens op.. dergelijke zwakke streek om Opa's topic wéér te heropenen ten gunste van de dalende postings alhier ten opzichte van de rellen die ongetwijfeld weer komen via de terugkerende Trollengemeendschap doet me even afwachten
valt wel mee hoor 't is zondagavond en morgen maandag, dan ben ik vrij, zo heerlijk rustigquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schiet op jôh, je hebt nog veel te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |