Dat kun je vragen in FB geloof ik, zag dat PB dat ook een keer heeft gedaan maar wat maakt het uit lolquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
gaat niet Bende jammer misschien kan Gert of Pietje ff de uilen in de OP pleuren
Ik heb het in beraad, maar reken nergens op.. dergelijke zwakke streek om Opa's topic wéér te heropenen ten gunste van de dalende postings alhier ten opzichte van de rellen die ongetwijfeld weer komen via de terugkerende Trollengemeendschap doet me even afwachtenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet meer komt?
Je zit ons toch niet blij te maken met een dooi mus, hè
Zo erg dat het een rood kruisje wordtquote:
huh? grrr... stomme blok op doorlinken...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg dat het een rood kruisje wordt
Ja, je moet er wat voor over hebben ha haquote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
huh? grrr... stomme blok op doorlinken...
Geweldig deze ha ha haquote:
Wat wauwel je nou allemaal man, echtquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het in beraad, maar reken nergens op.. dergelijke zwakke streek om Opa's topic wéér te heropenen ten gunste van de dalende postings alhier ten opzichte van de rellen die ongetwijfeld weer komen via de terugkerende Trollengemeendschap doet me even afwachten
valt wel mee hoor 't is zondagavond en morgen maandag, dan ben ik vrij, zo heerlijk rustigquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schiet op jôh, je hebt nog veel te doen..
Nahh geniet ervan, ik ben een beetje misselijkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
valt wel mee hoor 't is zondagavond en morgen maandag, dan ben ik vrij, zo heerlijk rustig
Je krijgt toch geen griep, hè, alshoewel je dan wel lekker in je bedje de hele dag in het nieuwe Opa-topic kan rondhangen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh geniet ervan, ik ben een beetje misselijk
quote:
We zitten effe bij Opa hè, dat je het weetquote:Op zondag 10 februari 2013 23:34 schreef pullup het volgende:
Ik mis mijn vriendjes toch af en toe een beetje hier
[ afbeelding ]
Opa Schmopaquote:Op zondag 10 februari 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
We zitten effe bij Opa hè, dat je het weet
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:28 schreef Jian het volgende:
Mensuh, kunnen jullie even dit topic volspammen, want de OP is een drama en de titel is om te huilen, dus hup, hup, spammen maar.
Ja wees nou eerlijk, ik weet niet eens wat het betekent, ik bedoel er zij ergere TT's maar deze doet best een beetje pijn aan je ogenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]titel om te huilen, zal jou eens laten huilen
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wees nou eerlijk, ik weet niet eens wat het betekent, ik bedoel er zij ergere TT's maar deze doet best een beetje pijn aan je ogen
Er zijn wolken vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
De gevoelstemperatuur ligt vandaag ronde de -10 graden en pullup lacht zich dus de kolere in Sevilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef Gert het volgende:
Dat wordt weer spannend, met die zwarte en witte rook! Leuk hoor, die religieuze tradities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach om die foto met witte rook en zwarte rook.
Niet om dat gebeuren toen laat dat even duidelijk zijn voordat ik weer hoop gezeik over mij heen krijg
Je bent gewoon een radicale moslim, jijquote:Op maandag 11 februari 2013 12:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik lach om die foto met witte rook en zwarte rook.
Niet om dat gebeuren toen laat dat even duidelijk zijn voordat ik weer hoop gezeik over mij heen krijg
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een radicale moslim, jij
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef Gert het volgende:
Dat wordt weer spannend, met die zwarte en witte rook! Leuk hoor, die religieuze tradities.
Jessus dit kan echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind dit echt schandalig, ik kan hier niet om lachen!
![]()
ja jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus dit kan echt niet hoorik vind dit echt schandalig, ik kan hier niet om lachen!
Ga je met mij mee dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Een 48-uurs ban voor danaqui lijkt me wel gepast.
Ik hoop niet dat dit een grap is, want ik ben echt van mening dat iedereen die hierom lacht niet goed wijs is.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Een 48-uurs ban voor danaqui lijkt me wel gepast.
Je hebt gelijk schatje, kusje eropquote:Op maandag 11 februari 2013 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit een grap is, want ik ben echt van mening dat iedereen die hierom lacht niet goed wijs is.
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je hebt gelijk schatje, kusje erop![]()
kom er maar in Gertquote:Op maandag 11 februari 2013 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik verwijt het Gert nog meer dan jou, hij zou beter moeten weten
Dat laat hij zich meestal geen twee keer zeggenquote:
Ein Wolkenkratzer brennt...quote:
Wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laat hij zich meestal geen twee keer zeggen
Dat.quote:
Da's twee keer.quote:
quote:Wat jammer, ik vond het wel een geschikte paus, sympathieke kerel ook lijkt me. Maar goed er is een tijd van komen een tijd van gaan, we zullen hem missen als het zover is!
Het is keurig verwoord en blinkt uit in sympathieke sentimenten. ik zou ook niet weten wat er mis aan kan zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
Ik krijg allemaal rare reacties op mijn post in NWS in het topic van de Paus, ik snap het niet, wat is hier nu zo raar aan;
[..]
Dat is toch een keurige, beschaafde bespiegeling?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:46 schreef Jian het volgende:
Ik krijg allemaal rare reacties op mijn post in NWS in het topic van de Paus, ik snap het niet, wat is hier nu zo raar aan;
[..]
Precies, iemand moest het doen en hij stond daar toch maar mooi.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef Gert het volgende:
Die paus deed gewoon zijn pausending best jofel, weet je.
Ze kunnen hem ook opzetten en dan af en toe op dat balkon Urbi en Orbi laten playbacken.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, iemand moest het doen en hij stond daar toch maar mooi.
quote:
Zo ongeveerquote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen hem ook opzetten en dan af en toe op dat balkon Urbi en Orbi laten playbacken.
ja maar ook het Vaticaan wordt modern, denk dat de paus ziek is want normaal wordt hij opgevolgd net wat jij zegt ( als ie dood is dan)quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat een paus meestal tot aan zijn dood zat/stond.
Ik hoor net dat het pas één keer eerder ois voorgekomen dat een paus aftrad.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar ook het Vaticaan wordt modern, denk dat de paus ziek is want normaal wordt hij opgevolgd net wat jij zegt ( als ie dood is dan)
Kan nog, hij is nog niet weg ......quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat een paus meestal tot aan zijn dood zat/stond.
weten we dan ook weerquote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het pas één keer eerder ois voorgekomen dat een paus aftrad.
las het net in freubeltopicquote:
Als je maar niet naast je schoenen gaat lopen nuquote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de Yvonne Award gewonnen
wie had dat ooit gedacht, he Gert
(geintje)
Wat heb je voor de jury lopen breien dan ?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Toverheks het volgende:
ik heb de Yvonne Award gewonnen
wie had dat ooit gedacht, he Gert
(geintje)
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is alleen voor de mensen op de eerste plaats dacht ik.
Oooh, dus Heks heeft eigenlijk helemaal geen Yvonne Award gewonnen, ze was gewoon 6e ofzo?! Wat een domper, doorlopen mensen, 't was niksquote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de mensen op de eerste plaats dacht ik.
Het was van begin af aan al een tussenpausquote:Op maandag 11 februari 2013 13:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weten we dan ook weerhij is al 85 las ik
Ja, die diskwalificeren we dus waardoor Heks alvast tweede is.quote:
Het is een typische, maar lieve user. Ken hem vooral uit R&P.quote:
kwam door Dottey haar post hoor, die zei dat ik de Yvonne Award gewonnen hadquote:Op maandag 11 februari 2013 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, die diskwalificeren we dus waardoor Heks alvast tweede is.
Wij denken als éénquote:Op maandag 11 februari 2013 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, die diskwalificeren we dus waardoor Heks alvast tweede is.
Ik heb het niet zo op travo's en die bloemetjes jurk die nu op een staat moet ook wel te verwijderen zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij denken als éénone down, one to go
Mooi dat je dat hier zomaar kan zeggenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Het schijnt een travo te zijn, maar dat heb je niet van mij.
dat vroeg ik me ook al af Pullupquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef pullup het volgende:
Waarom is er trouwens geen Yvonne-award voor de categorie RLS
quote:
Maar je bent de liefste mod!quote:
was maar geintje Cc, ben er trots op op de 3e plekquote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Je bent op de derde plek geëindigd, dus ik zou niet zo paranoïde doen over notegevende mods die niet op je stemmen. Anders had je die mooie positie immers toch nooit gehaald?
Daar hebben kenners gestemdquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
En terecht, we houden van je, allemaal
Ik kon een UI aanvragen maar heb het niet gedaan.quote:
Gelukkig! En je hebt een paar heel mooie woorden gekregen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef Toverheks het volgende:
was maar geintje Cc, ben er trots op op de 3e plek
Wie van dit afvallig gepeupel hier, had jij dan een Yvonne-award toegedicht, ik bedoel het is wel een Yvonne-award hè, niet zo maar een lintje ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 13:48 schreef pullup het volgende:
Waarom is er trouwens geen Yvonne-award voor de categorie RLS
Ik zou heel hard mijn best zijn gaan doen voor volgend jaar als dat ding te winnen zou zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie van dit afvallig gepeupel hier, had jij dan een Yvonne-award toegedicht, ik bedoel het is wel een Yvonne-award hè, niet zo maar een lintje ofzo
daaromquote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig! En je hebt een paar heel mooie woorden gekregen.
en nog bescheiden ook, heaven is missing an angelquote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kon een UI aanvragen maar heb het niet gedaan.
Ik geloof dat ik me er ook wel op zou instellen, ja, je bent daar dan toch wel veel mee bezig denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou heel hard mijn best zijn gaan doen voor volgend jaar als dat ding te winnen zou zijn
Jij solliciteert naar een ABO he?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
en nog bescheiden ook, heaven is missing an angel
auw,quote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een ABO he?
Ik ben vrij Ben en ik vind het te koud om naar buiten te gaan, dusquote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Jian zit op z'n lulstoel vandaag hoor
Lol ik geef je geen ongelijk hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben vrij Ben en ik vind het te koud om naar buiten te gaan, dus
snik... en ik moet zo nog naar de winkelquote:Op maandag 11 februari 2013 14:25 schreef Copycat het volgende:
Het is echt verraderlijk koud. Ging vanochtend even met de leenhond naar het bos en op weg naar leenhond benam die ijzige, snijdende wind me op de fiets bijna de adem.
Ondertussen wacht ik nog steeds op input ... Zo irritant.
Wees eens creatief, verzin zelf wat, onderwerpen genoeg, iets over de paus wellicht, "de man achter de homohater" controversieel, met een snufje religie en last but not least; zinnenprikkelendquote:Op maandag 11 februari 2013 14:25 schreef Copycat het volgende:
Het is echt verraderlijk koud. Ging vanochtend even met de leenhond naar het bos en op weg naar leenhond benam die ijzige, snijdende wind me op de fiets bijna de adem.
Ondertussen wacht ik nog steeds op input ... Zo irritant.
Ja, daar zal de klant blij mee zijn, in een witgoedcatalogus.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
Wees eens creatief, verzin zelf wat, onderwerpen genoeg, iets over de paus wellicht, "de man achter de homohater" controversieel, met een snufje religie en last but not least; zinnenprikkelend
Wat een baanbrekend conceptquote:Op maandag 11 februari 2013 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar zal de klant blij mee zijn, in een witgoedcatalogus.
Oh, ja, nou ja, wel eens, in geval van "bruingoed" was ie meer op z'n plaats geweestquote:Op maandag 11 februari 2013 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar zal de klant blij mee zijn, in een witgoedcatalogus.
Heb je het nou over opa?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ja, nou ja, wel eens, in geval van "bruingoed" was ie meer op z'n plaats geweest
Opa blijft maar lekker in zijn eigen topic hoorquote:
oh jee ja das waar ook... shit... straks weer een banquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa blijft maar lekker in zijn eigen topic hoor
Sterkte!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
K.u.t., mijn compagnon belt net, of ik toch maar heeeeel eventjes wil langskomen, want het klopt niet en hij krijgt het niet voor elkaar ............. ttttisssszz zo kouhouhoudnou, gaan we maar even ...
Je kan hetquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
K.u.t., mijn compagnon belt net, of ik toch maar heeeeel eventjes wil langskomen, want het klopt niet en hij krijgt het niet voor elkaar ............. ttttisssszz zo kouhouhoudnou, gaan we maar even ...
Arme jijquote:Op maandag 11 februari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
watje, het is heerlijk weer, vooral als het zonnetje er af en toe bij schijntquote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben vrij Ben en ik vind het te koud om naar buiten te gaan, dus
De arme man moest evengoed nog werken, plaag m niet zoquote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
watje, het is heerlijk weer, vooral als het zonnetje er af en toe bij schijnt
okequote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De arme man moest evengoed nog werken, plaag m niet zo
das om, wanten aan en vergeet je oorwarmers nietquote:Op maandag 11 februari 2013 16:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggenNu ga ik zelf de kou trotseren
Preciesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa blijft maar lekker in zijn eigen topic hoor
En nu een cognacjequote:Op maandag 11 februari 2013 16:30 schreef Jian het volgende:
En terug, ben effe op de fiets heen en weer geweest, tyfuskoud man, rooie wangen, kouwe jatten, wel lekker als je dan weer binnen bent, helemaal frisp
Ja goed wel he? Zonder room blijkt het originele recept te zijn, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]!
Oh en Soury ... De Carbonara smaakte voortreffelijk.
ZO dan, die heeft het niet koudquote:
Tonja lief aankijken, misschien wil ze er wel een voor je breienquote:Op maandag 11 februari 2013 18:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De belangrijkste delen zijn warm
Ze heeft haar eigen peniskoker lolquote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tonja lief aankijken, misschien wil ze er wel een voor je breien
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen peniskoker lol
Daarom heeft ze hem in laten bouwenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar dat loopt zo 'lullig' op straat
![]()
Look in to my eyezzzz ZENNNNNNNN!!!!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
Zelfs mijn yoga moet wijken voor dat kutcarnaval.
Zo word ik toch nooit zen?
Zoek zen in het carnaval, Grassphopperquote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
Zelfs mijn yoga moet wijken voor dat kutcarnaval.
Zo word ik toch nooit zen?
Die schopte ze tenminste nog heel zen de tyfus allemaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoek zen in het carnaval, Grassphopper [ afbeelding ]
Het gaat dus nog steeds goed met je eigen bedrijf?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Copycat het volgende:
En de input is binnen, dus ik kan morgen volle vaart verder.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Opbokken met carnaval en de paus en iedereen die hem wil vervangen
Ik klaag niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef Marrije het volgende:
Het gaat dus nog steeds goed met je eigen bedrijf?
Fijn, goede keuze dus destijds.quote:
Veel te weinig mensen beseffen datquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, misschien geen bakken met geld maar die mate van vrijheid is ook wat waard.
Kanttekening: voor veel ZZP'ers is die vrijheid maar relatief omdat er enorm geleurd en gesleurd moet worden om een nog enigszins acceptabel inkomen binnen te krijgen. Waarbij zaken als pensioenopbouw en een arbeidsongeschiktheidsverzekering er vaak nog bij inschieten.quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
zou pullup nu op de veranda zitten, uitkijkend over het water en zippend aan de sangria
Ik schiet altijd in de lach als ik je ziequote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen![]()
En dan denkt hij aan ons en schiet in de lach. Zo is hij wel
Nou, dat is leukquote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schiet altijd in de lach als ik je zie
Je weet wel beterquote:
Flikker op zegquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Marrije het volgende:
Nooit van gehoord.
Lachen als een geit die de stad uit gaat.
Lachen moet je leren schreien komt vanzelf.
Een Homerisch gelach.
Hoe kan jij binnen een minuut dat bekeken hebbenquote:
heb er oog voorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan jij binnen een minuut dat bekeken hebben
Bull shitquote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er oog vooren BendeB moest naar buiten, ik riep nog wantjes aan en oorwarmers op
Hoe moet ik handschoenen aandoen met 1 hand en een kunstgebit?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb er oog vooren BendeB moest naar buiten, ik riep nog wantjes aan en oorwarmers op
Ja, ja, geniet jij nou maar van je zgn schijnzekerhedenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Kanttekening: voor veel ZZP'ers is die vrijheid maar relatief omdat er enorm geleurd en gesleurd moet worden om een nog enigszins acceptabel inkomen binnen te krijgen. Waarbij zaken als pensioenopbouw en een arbeidsongeschiktheidsverzekering er vaak nog bij inschieten.
O het begint, Kraay afzeiken kijken.
Het type om te leven ...quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je moet er ook wel het type voor zijn.
Jammerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik ben nogal moe, ga zo slapen.
Leuk he en vooral s'nachts of s'morgens vroegquote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Ik heb gvd weer zo'n wiethelicopter boven m'n huis, opflikkeren mafketels
Het nare is dat die kut heli's je wakker houden. En je leest er niks over. Het gaat nergens omquote:Op maandag 11 februari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Ik heb gvd weer zo'n wiethelicopter boven m'n huis, opflikkeren mafketels
Of nu tijdens VI, je bent toch in staat om een Stinger ofzo aan te schaffen ......quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Leuk he en vooral s'nachts of s'morgens vroeg
Dat is toch een trotse aap? Met zeven lullen?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Lachen als een aap met 3 lullen...... of was het een ander dier?
Die heeft t0nja een keer getekendquote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een trotse aap? Met zeven lullen?
Iets met klepel enzoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het leven?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef BendeBielzen het volgende:
Die heeft t0nja een keer getekend
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 11 februari 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind jij een AOV en pensioenopbouw nutteloos dan? Want daar had ik het over.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, geniet jij nou maar van je zgn schijnzekerhedenmensen die denken dat ze zich kunnen verzekeren tegen het leven ...
Ik denk niet dat hij dat bedoeldequote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Als je je bruto verdiende geld netto uitgeeft kan je ook maar beter loonslaaf zijn.
Ik heb voor een baas gewerkt, een goeie, ik heb al jaren een eigen zaak, mijn oude baas zei altijd, beter een kleine baas dan een grote knecht, hij had gelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind jij een AOV en pensioenopbouw nutteloos dan? Want daar had ik het over.
En mijn huidige baan voelt inderdaad toch wel iets relaxter dan toen ik mijn bruto verdiende geld nog netto uitgaf.
Maar je moet er inderdaad het type voor zijn, denk ik. En veel ZZP'ers zijn dat noodgewongen, niet omdat dit nou zo'n bewuste keuze voor De Vrijheid is.
Dan wel denk ik, ach ieder het zijne.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Als je je bruto verdiende geld netto uitgeeft kan je ook maar beter loonslaaf zijn.
Tokkie town, Hier is het rustquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Gvd waar is m'n stinger, dat klote ding vliegt er nog steeds
Zet je lampen uit danquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Gvd waar is m'n stinger, dat klote ding vliegt er nog steeds
Oeps, was al gezegd dus ff edit gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Lachen als een aap met 3 lullen...... of was het een ander dier?
hehehe ze meten ook warmtequote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
De hele zolder zit dik in de alu folie, zien ze niet
Ik geloof het ook nog.quote:
Ik ben ook geïsoleerdquote:
Echt zo erg? Hier vliegen ze 1 of 2 x over... is er niet iets anders aan de hand? www.p2000.nlquote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook geïsoleerd![]()
Maar echt als er een keer zo wietteler komt en die schiet met een stinger dat ding uit de lucht, dan gaat bij mij de vlag uit, rot lekker een end op zeg
Je klaagt als een Rotterdammerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook geïsoleerd![]()
Maar echt als er een keer zo wietteler komt en die schiet met een stinger dat ding uit de lucht, dan gaat bij mij de vlag uit, rot lekker een end op zeg
Heej handig, het is niet heel vaak, maar zo nu en dan zijn ze echt aan het scannen hoor, dan vliegen ze maar heen en weer, die megolen. Volgens mij hadden ze nu door dat ik via internet zo'n stinger aan het ritselen was, want nu zijn ze weg.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Echt zo erg? Hier vliegen ze 1 of 2 x over... is er niet iets anders aan de hand? www.p2000.nl
Is dat zoquote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand kan klagen als een Rotterdammer, die mensen hebben het uitgevonden, geloof me
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej handig, het is niet heel vaak, maar zo nu en dan zijn ze echt aan het scannen hoor, dan vliegen ze maar heen en weer, die megolen. Volgens mij hadden ze nu door dat ik via internet zo'n stinger aan het ritselen was, want nu zijn ze weg.
Het was D_K en Laysaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej handig, het is niet heel vaak, maar zo nu en dan zijn ze echt aan het scannen hoor, dan vliegen ze maar heen en weer, die megolen. Volgens mij hadden ze nu door dat ik via internet zo'n stinger aan het ritselen was, want nu zijn ze weg.
Ja diequote:
D_K is niet weg hoor, die is zichzelf aan het verheerlijken in het NWS-forumquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Volgende topic gaat over Helicopters?
Te zoet voor mequote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
zou pullup nu op de veranda zitten, uitkijkend over het water en zippend aan de sangria
wees blij dat je nu daar zit, hier spiegelglad en koudquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zoet voor meen het was vandaag koud met 14 graden dus de winterjas kon weer even aan.
Karlsson!quote:
Ik heb die periode gemist dat hij hier posttequote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet die naam uitspreken, voor je het weet marcheert ie weer binnen met z'n gezwets
En hierquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D_K is niet weg hoor, die is zichzelf aan het verheerlijken in het NWS-forum
14 graden, het paradijsquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zoet voor meen het was vandaag koud met 14 graden dus de winterjas kon weer even aan.
Hé, hij heeft toevallig altijd wel de leukste grapjes. Als je van Seth G. houdt.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
Niet die naam uitspreken, voor je het weet marcheert ie weer binnen met z'n gezwets
Die periode heb je niet gemist, geloof me ...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die periode gemist dat hij hier postte
Ik haat Seth G.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, hij heeft toevallig altijd wel de leukste grapjes. Als je van Seth G. houdt.
+1 dat is in ieder geval een iemand die zijn bek nooit had open hoeven doen.quote:
Ik vond de tv-serie altijd heel erg leuk, maar vond Karlsson ook best wel een beetje engquote:
Zie FBquote:
Ik hoop dat je naast iets leuks zat.quote:
Ik twijfelde het sprak me niet zo aan en toen zei Gert dat het een kutfilm was, toen heb ik m maar laten liggen. Kunnen jullie nu nooit eens op 1 lijn zitten ....quote:
Geloof Gert maarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik twijfelde het sprak me niet zo aan en toen zei Gert dat het een kutfilm was, toen heb ik m maar laten liggen. Kunnen jullie nu nooit eens op 1 lijn zitten ....
Helen Mirrenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan weer wel benieuwd naar Hitchcock.
Geloof mij dan maarquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Normaal heb ik daar wat moeite mee, maar in het geval van deze film doe ik dat maar wel
Ook nog niet gezien, trekt me ook niet zo moet ik zeggen, ik ken dat verhaal nu wel zo'n beetjequote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
mooi opgezet, maar vond deze erg langdradig
Goede reden om het niet aan te klikkenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
mooi opgezet, maar vond deze erg langdradig
Daar brei je toch een eind aanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
is wel mooi gemaakt, kostuumdrama maar zo uitgemolken dat je af en toe de draad kwijt was.
Lees je in voordat je gaat kijken.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
Ik had Les Misérables binnengehaald, mooi verhaal en ik denk een paar liedjes, daar kom ik wel overheen. Gvd die hele film wordt gezongen, wat een ballezooi, ook uitgezet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |