Dat zal bij de vrouw van deze kandidaat niet het geval zijn. Die buikquote:
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
Nope, ook al kan ik het hebben, achteraf heb ik altijd spijt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...
Ik ook...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik herken dit heel erg. Maar ik haal het gewoon niet in huis. Anders gaat alles op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |