BB zegt iets wat ik niet kan verstaan en roept daarna Georgie naar de DBK.
Georgie na terugkomst: 'Kinderen van Big Brother, we mogen niet meer op de stellage klimmen.'
Wel toevallig dat Jolanda weg ging op het moment dat de studio volop draaide en er blijkbaar al familie voorhanden was
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 24-09-2000 21:11]
http://www.fokforum.nl/showtopic/19322
of in:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18427
gekund...
hij blijft open maar als het alleen maar als aanvulling blijft op de bovenstaande topics dan verwijs ik jullie graag daar heen en gaat er hier een slotje op
Hou hem maar ff open want ze zal ongetwijfeld op de radio of tv de ware reden uitleggen.
quote:Huh?
Op 24 september 2000 21:26 schreef Avia het volgende:
nouja, het was toch maar een fakewijf....
Voor mij was ze een van de meeste echte en emotioneel ontwikkelde van het hele stel. Erg jammer dat juist zij weg is.
Maar Avia, ook ik ben er van overtuigd dat er meer was. Zij heeft ongetwijfeld de vorige BB gezien en wist dus best waar ze aan begon. Die heimwee, dat geloof ik wel, maar als ze zegt dat ze op een gegeven moment begon na te denken in de trant van "wat doe ik hier", dan denk ik op mijn beurt: "okee meid, vertel maar verder...".
Maar dat zal niet gebeuren, ze weet precies wat ze wil zeggen en vermoedelijk ook precies wat niet.
Rest ons slechts wat gis-werk
1) Het is iets met de medebewoonsters waar ze negatief over is en ze vindt het niet kies t.o.v. hen om daar in het openbaar over te praten.
2) Ze had een verborgen rede om het huis in te gaan. Zocht ze een manier om meer duidelijkheid te krijgen over haar relatie en leek dit haar een mooie manier om tijdelijk afstand van hem te nemen??? En had ze nu besloten dat dit uiteindelijk niet de juiste manier was? En vond ze dat ze het t.o.v. hem niet kon maken om daar en-publique over te gaan praten?
ik denk dat er inderdaad meer is, zoals ze bijv. geemotioneerd reageerde op de vraag wat er aan de hand was en dan met een kutsmoes komt. ik geloof er niks van.
En waar ik helemaal niet in geloof is die lui die het bb-huis ingaan om duidelijkheid in hun relatie te krijgen, dat vind ik iets te makkelijk.
Zoals Mona in eerdere topics haar mond voorbij praat, zal het ons ook tzt duidelijk worden wat de ware reden is.
Voor mij had het in ieder geval met de andere bewoners te maken, want waarom zou je in het BB-huis blijven in zo'n ruzie-achtige sfeer als je er als een 'diva' instapt en vervolgens je imago ziet verknallen door Narcissus.
letten jullie niet op ofzo? hebben jullie haar die opgebrande peuken niet zien verzamelen op de kast? vertrek heeft gewoon te maken met gebrek aan peuken en drank , ja ook drank , want aan die kop van haar te zien drinkt ze af en toe wel eens wat alcohol.
I rest my case
quote:
Op 23 september 2000 20:22 schreef Danny het volgende:
Nu Jolanda weg is vraag ik mij serieus af hoe sterk ze in werkelijkheid is in vergelijking tot hoe sterk we DACHTEN dat ze was.
"De uitdaging was er voor mij af," zei ze. De uitdaging lijkt me te zijn of je het 100 dagen zonder luxe en zonder privacy vol kunt houden in een huis met 11 wildvreemden. Als je dan na 9 dagen afhaakt heb je de uitdaging niet aangekund lijkt me.Ik vraag me alleen af wat de werkelijke reden is. De ruzie met Ali ? Gezien de grote kans dat deze donderdag het huis uit moet lijkt me dat heel, heel sterk. Die paar dagen had ze dan best nog uit kunnen zitten.
Gebrek aan sex ?
Lijkt me ook sterk. Als ze 't zachtjes gevraagd had had ze zo Leo kunnen krijgen (aangenomen dat het haar niet zoveel uitmaakt door wie ze genomen wordt)
Gebrek aan tabak ?
Gezien het 'per ongeluk achterlaten van een pakkie shag dat voor hummie bedoeld was' lijkt 't me niet dat ze daar momenteel een tekort aan had.De enige logische conclusie die ik vooralsnog kan trekken is dat Jolanda zich niet thuis voelt in groepsverband, en simpelweg de kracht niet heeft om het 100 dagen vol te houden.
Kim heeft in dat opzicht in ieder geval al van één persoon gewonnen. En nog wel van een persoon die de meesten hier als een van de sterkere beschouwden...
quote:
Op 24 september 2000 01:54 schreef Harry het volgende:
Danny,Zelf heeft ze als reden, al de dagen ervoor, opgegeven haar ei niet kwijt te kunnen...
Ze miste een goed gesprek vooral !Zelf denk ik dat ze niet in de groep paste.
Met enkelen had ze een oppervlakkig kontakt, zoals met die Leo. Ze lag zelfs de laatste nacht nog enkele momenten met deze man in een bed, en voelde aldaar wellicht de drang tot erotiek, wat tevens ook een reden tot haar vertrek zou kunnen zijn.
Ook het gedonder met Ali heeft vast wel de nodige impact gehad. Je zag haar soms bijna "ploffen".Al met al een mislukte missie, in een omgeving met de verkeerde personen...
( zou ie zich nog meer gaan vergissen??)
Ik vind het ronduit laf om er uit te stappen, je weet toch van te voren waar je instapt??
Wat een zwak wijf zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |