quote:Welkom bij de Zeroes Request
Live op Nederland 3 vanaf 22.30 t/m 1.30u
Om 22.30 uur begint live de uitzending van de Zeroes Request, de mooiste nummers uit de jaren 2000 t/m 2009 gepresenteerd door Eric Corton en Michiel Veenstra. In deze uitzending kiezen vele 3FM dj’s hun favoriete nummers uit de Zeroes. Maar ook jij, de kijker, hebt invloed op deze uitzending. Bij ‘Verzoekplaat’ kan jij uit de huidige 100 favoriete nummers van de Zeroes Playlist jouw favoriete nummer kiezen. Vertel ons hierbij jouw mooiste verhaal waarom wij dit nummer moeten laten zien. Misschien laten we jouw nummer wel zien en misschien mag je zelfs live in de uitzending (via telefoon of skype) jouw verhaal vertellen.
Kan je er dan nog geen genoeg van krijgen, ga dan naar 3fm.nl/zeroes en stel jouw Zeroes Playlist samen.
Tweede scherm via: http://live.3fm.nlquote:3FM staat van 8 tot en met 18 februari in het teken van de Zeroes; popmuziek uit het eerste decennium van de 21e eeuw. De NTR sluit hierop aan en zendt live de tweede 3FM Zeroes Request uit. Een tv-uitzending met verrassende concerten, niet eerder vertoonde interviews, mooie festivalherinneringen en videoclips van artiesten uit de jaren Zeroes. Met vele 3FM collega dj's te gast. Voortbordurend op het succes van De Nacht van de Popmuziek (NTR) zoeken de dj's interactie met de kijkers thuis. Met behulp van het tweede scherm kan de kijker bijvoorbeeld nummers aanvragen of aangeven welke artiesten beter zijn en daarom uitgezonden moeten worden. Wil je de Kooks of Franz Ferdinand zien? En welke artiesten mogen niet ontbreken in de playlist? Ook is de persoonlijke keuze van de dj's te zien, fragmenten uit bijzondere interviews, mooie herinneringen aan festivals en verrassende optredens.http://www.tvgids.nl/programma/14037174/3FM_Zeroes_Request/
Ja, gewoon, vanwege z'n gebabbel nu. Nog niet eens zozeer vanwege z'n verhaal en zeker niet vanwege het ruknummer dat ie aanvraagt. Maar als ik hem op de radio hoort zet ik hem na een tijdje echt weer uit omdat ik zijn stem en zijn uitspraak echt niet uit kan staan. Als nagels over een schoolbord.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, gewoon, vanwege z'n gebabbel nu. Nog niet eens zozeer vanwege z'n verhaal en zeker niet vanwege het ruknummer dat ie aanvraagt. Maar als ik hem op de radio hoort zet ik hem na een tijdje echt weer uit omdat ik zijn stem en zijn uitspraak echt niet uit kan staan. Als nagels over een schoolbord.
IK GA WEER KRASSEN.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik vind persoonlijk niks mis met Barend, maar kan ook m'n leeftijd zijn.
Hoe heeft leeftijd daar iets mee te maken?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik vind persoonlijk niks mis met Barend, maar kan ook m'n leeftijd zijn.
Omdat Barend ook wat jonger is, generatiekloof? (Sorry Ceequote:Op zondag 10 februari 2013 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe heeft leeftijd daar iets mee te maken?
In dat geval: Ik vind Barend (en Wijnand) ook geen klap aan en ze zijn beiden van hetzelfde bouwjaar als ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat Barend ook wat jonger is, generatiekloof? (Sorry Cee)
Hete hits. Pjiew pjiew.quote:
we hebben Stenders nogquote:Op zondag 10 februari 2013 00:27 schreef Cee het volgende:
Godver, is Michiel aan het terugkrabbelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zijn de MH nooit echt 100% unaniemquote:Op zondag 10 februari 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Kane is kut, maar toch unanieme MH's hoor
Hoe kan je meegaan met een MH als je hem kut vindt?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij zijn de MH nog echt 100% unaniem
Ik vreesde al het zelfde.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
Als maar niet Roosbeef of die andere muts langskomt.
Compromis.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan je meegaan met een MH als je hem kut vindt?
onthouding van je stem?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan je meegaan met een MH als je hem kut vindt?
Dan valt alles wel unaniem te maken jaquote:
Bedoel je op de manier van "Als je nu meegaat krijg jij volgende week je zin"?quote:
quote:
Ik heb 'm in m'n hoofd zitten en ik moet al lachen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Damien Rice.
Wie insert die ene edit?
Idd, voor eeuwig verpestquote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm in m'n hoofd zitten en ik moet al lachen.
http://www.michielveenstr(...)n-nine-crimes-versiequote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
Doe eens een filmpje. Ik kan het me nog vaag herinneren geloof ik
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.michielveenstr(...)n-nine-crimes-versie
Sowieso die scrollbalkquote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef Piles het volgende:
Wat een wansmaak in die scrollbalk zeg, ongelooflijk
Net zoals de sms/Twitterbalk op de 3FM webcam.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso die scrollbalkLomp geval en weinig toevoegends.
Dan komt ie weer in beeld en kan ie reclame maken voor Applequote:Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef Piles het volgende:
Doet Veenstra een recordpoging zovaak mogelijk 2e scherm zeggen trouwens?
Inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef Piles het volgende:
Wat een wansmaak in die scrollbalk zeg, ongelooflijk
Kan er nog wel eentje in hoor;quote:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 10-02-2013 om 00:52:21Ik zou wel een biertje lusten. #zeroes reageer retweet
ff een slokkiequote:Op zondag 10 februari 2013 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik zou wel een biertje lusten. #zeroes
jazekerquote:Op zondag 10 februari 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben jij dé Bert? Die met die bodywarmer?
Ja dat denk ik dus ook steeds.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:01 schreef marcodej het volgende:
Waarom doen ze alsof die tijd al veertig jaar terug is?
Ik haalde het eerst nog in de war met Koop. Kubb/Koop, klein verschilletje.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:04 schreef Evertjan het volgende:
dit is een Ekdom classis in de Arbeidsvitaminen
het is ook al lang bedtijd voor die jongenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien heeft hem ook al hangen.
GEINTJE NATUURLIJK!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Cee het volgende:
Met dat 'geintje natuurlijk' mogen ze ook wel stoppen.
Crapzip?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef Cee het volgende:
I would stay, wat een draak van een nummer is dat toch. Ze hebben zo veel leukere dingen gemaakt.
quote:
Green Day - Holidayquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Cee het volgende:
Ik ben alweer vergeten wat de eerste optie was.
Likken, likken, likkenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jordy van Loon heb ik nog niet gehoord..
Ik ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ken al die opmerkelijke liedjes
Dragosta din tei - O Zonequote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet dat liedje met die 3 homo's op een vliegtuig. Ik kom er even niet op
O-Zonequote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet dat liedje met die 3 homo's op een vliegtuig. Ik kom er even niet op
Thanks, guilty pleasure van mijquote:
quote:
Ambulances en politie's.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef Evertjan het volgende:
wtf is er achter Eric Corton aan de hand?
Demonstranten eisen dat Jody Bernal op 1 komt te staanquote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef Evertjan het volgende:
wtf is er achter Eric Corton aan de hand?
Keane-meisje wel, maar die is niet Nederlands. Haar twitter werd nog in het vorige topic gepost.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef ChatGirl het volgende:
Maar ze hebben het Keane meisje en de vrouw bij John Legend dus niet gevonden?
Verrek ja, ik was ze alweer vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef ChatGirl het volgende:
Maar ze hebben het Keane meisje en de vrouw bij John Legend dus niet gevonden?
3fm kennende worden die compleet genegeerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb niet de volle 3 uur gekeken, maar kwamen de Arctic Monkeys ook langs?
Die is door iemand van hier gevonden, maar niet door iemand die 3FM daarover heeft getipt.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Keane-meisje wel, maar die is niet Nederlands. Haar twitter werd nog in het vorige topic gepost.
Nope. Sowieso heb ik een hoop niet voorbij zien komen die toch wel erg Zeroes zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Haar naam werd ook op de tv genoemd. Laten we 't erop houden dat ze wel gevonden is, maar om allerlei logische redenen geen belletje naar de studio deedquote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is door iemand van hier gevonden, maar niet door iemand die 3FM daarover heeft getipt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef Piles het volgende:
[..]
3fm kennende worden die compleet genegeerd.
Schandaligquote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Sowieso heb ik een hoop niet voorbij zien komen die toch wel erg Zeroes zijn.
Niet gezien.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
10 jaar in 3 uur is erg krap, en het blijft 3FM he, dus die hebben hun eigen voorkeurenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Sowieso heb ik een hoop niet voorbij zien komen die toch wel erg Zeroes zijn.
Ik heb het over typische 3FM-voorkeuren (van die tijd)quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef D. het volgende:
[..]
10 jaar in 3 uur is erg krap, en het blijft 3FM he, dus die hebben hun eigen voorkeuren
Dan wijs ik weer op mijn 'krap' opmerkingquote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het over typische 3FM-voorkeuren (van die tijd)
Commercieel niet aantrekkelijk blijkbaar. Zelfs bij promotie van dat festival waar ze staan hoorde je ze amper.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haar naam werd ook op de tv genoemd. Laten we 't erop houden dat ze wel gevonden is, maar om allerlei logische redenen geen belletje naar de studio deed
Maar dat was geen muziekquote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
Toppertje heb ik ook niet gehoord en dat was ook Zeroes..
"Muziek is een kunstvorm die gebruikmaakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruikgemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte. "quote:
Krijg je Milow en meer van dat soort meuk iddquote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef Cee het volgende:
Maar, wat Roos dus zegt, helemaal niks over Robbie Williams. Die heeft toch ook een paar hits gehad en zalen uitverkocht in de Zeroes.
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:43 schreef CindieY het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, het is laat.
En cassettebandjesquote:Op zondag 10 februari 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is er nog Spofietie en Youtube.
twitter:HagensArjan twitterde op zondag 10-02-2013 om 00:20:28Toch een beetje sneu stel: “@michielveenstra @roos3fm @wijnand3fm @BarendvanDeelen @Domien e.a. #zelfbevlekking #trekhetnietwelleukemuziek reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |