Waarvoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had een goeie tactiek op youtube gezien, zal hem wel opsnorren voor je

thx, maar kende ik alquote:

niks, die zit zo hoog dat ie gewoon wat kan rond kuttenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wat die nummer 1 dude aan het doen is met zijn base

Die heeft denk ik een week schild.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
niks, die zit zo hoog dat ie gewoon wat kan rond kutten

Ja, misschien die nog iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je bronnen enzo, level 8 ofzo?

Air defense gaat tot 6 of 7quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:25 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja, misschien die nog idd
Ik weet niet of die bronnen echt zo hoog nodig zijn omdat ik na het starten van de upgrade nog 8 dagen heb... Elixer hoeft sowieso nog niet
Tesla miss ook en ik denk ook nog air defense level 5, maar ik weet niet hoe hoog die kan..

.
. 

.
.

M'n broertje had een mooie clan opgebouwd, in een aantal maanden, erg z'n best op gedaan. Had 48 leden. Komt er zo'n klootzakje die iedereen gaat kicken. Hele clan uit elkaar gevallen. We zijn nu een nieuwe begonnen maar hebben nog maar 4 leden, dus als iemand nog een leuke NL clan zoekt dan roep je maar, we kunnen alle hulp gebruiken nu
 M'n broertje had een mooie clan opgebouwd, in een aantal maanden, erg z'n best op gedaan. Had 48 leden. Komt er zo'n klootzakje die iedereen gaat kicken. Hele clan uit elkaar gevallen. We zijn nu een nieuwe begonnen maar hebben nog maar 4 leden, dus als iemand nog een leuke NL clan zoekt dan roep je maar, we kunnen alle hulp gebruiken nu  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |