nee alleen maar ove rgehoord, nooit gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:14 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Passie in de polder ken je niet?(ik kwam net even niet op de naam).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies! Daarom dat ik het ook van lin heb geleend.. Ik ga het nooit gebruiken en kleine tubes zijn er niet... ja ok hele dure ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Loqi het volgende:
TT
[..]![]()
en niet 12 euro per tube oid
![]()
maar nu moet ik dus wachten en ik wilde gaan kutten met dat latex spul
ja precies, ik vond een fles latex dan wel even genoeg, wilde er niet ook nog duur bloed bij kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies! Daarom dat ik het ook van lin heb geleend.. Ik ga het nooit gebruiken en kleine tubes zijn er niet... ja ok hele dure ookBeetje zonde...
Maar zoiets ga ik ook wel eens proberenAls ik weer eens als zombie nurse ga hehe
Oh vetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, afleveringen van supersize vs superskinny seizoen 6 staan op youtube![]()
Ik heb die wilson gel dingen en krijg vaak die kleur niet eens van m'n handen af. Ik zou het nooit vrijwillig op m'n gezicht smerenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, ik vond een fles latex dan wel even genoeg, wilde er niet ook nog duur bloed bij kopen![]()
Ik geloof wel dat voedselkleuring je huid heel erg kleurtdus dat moet ik nog even aankijken
Goeden woordkeusquote:
Ja goeden hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden woordkeus![]()
Ooit was dit een programma dat zich voornamelijk richtte op hoe ongezond de te dunne mensen waren. Daarmee was het redelijk uniek in z'n soort. Nu is het vooral van "kiek hoe dik de Amerikanen zijn". Dat is wel jammer. Maar nog steeds vermakelijk
ja precies. Maar waar ik t recept van heb voor dat bloed zegt ze dat t niet heel erg vlekt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb die wilson gel dingen en krijg vaak die kleur niet eens van m'n handen af. Ik zou het nooit vrijwillig op m'n gezicht smeren
21 januari besteld en 30 januari geleverd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn en Spees, wanneer hadden jullie de CC's besteld en wanneer hadden jullie ze binnen?
Ok dan ga ik mailen. 18 januari besteld en nog steeds niks in huisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
21 januari besteld en 30 januari geleverd.
Ja zeiden wij ook alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef megamandy het volgende:
Oja Red Bull Crashed Ice isAlles gemist, nu net een halve finale gezien
Wie verzint dat ook op carnavalszaterdag in Limburg. En in Valkenburg was het nog gratis en nu moest je ook nog eens ¤10,- betalen
Ja precies. Vorig jaar was ik helaas ziek dus ben ik niet gegaan, het daar daarvoor was het super druk, kon alleen op de schermen de baan zien haha maar het was zo gezelligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zeiden wij ook alWe zitten ook te kijken
Valkenburg was echt reeeeete druk; niet normaal. Maar ja nu met carnava.... ín limburg
Niks te doen op die baan
Ja, zou ik ook doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok dan ga ik mailen. 18 januari besteld en nog steeds niks in huis
Zeg dat je in Berlijn zo'n 2 uur moet wachtenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
meh brum zei tegen broertje dat hij geen zin heeft om in de rij te staan bij 21+ tenten want dan kun je weer een half uur ergens anders staan mochten ze mijn ID vragen, krijgt ie als antwoord 'ja zie maar'.
Nu voel ik me dus al super bezwaard om vanavond te gaan met de kans dat ik niet binnen kom
Er zijn toch genoeg tenten waar je geen 21 voor hoeft te zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
meh brum zei tegen broertje dat hij geen zin heeft om in de rij te staan bij 21+ tenten want dan kun je weer een half uur ergens anders staan mochten ze mijn ID vragen, krijgt ie als antwoord 'ja zie maar'.
Nu voel ik me dus al super bezwaard om vanavond te gaan met de kans dat ik niet binnen kom
Ja, dat snap ik ook niet. Hoe komen ze nu weer aan stones?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het wel irritant dat ze het altijd over stones hebben, moet ik weer opzoeken hoeveel dat is
Waar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze hebben een rapportage in NL gemaakt
Klau die je kind les geefttwitter:DollishCake twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 14:34:13Jarig zijn is leuk als je juf bent vN groep 1 en 2. Eindelijk 24 reageer retweet
Denk eerder klassenassistente of hoe heet dat precies als je SPW hebt gedaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau die je kind les geefttwitter:DollishCake twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 14:34:13Jarig zijn is leuk als je juf bent vN groep 1 en 2. Eindelijk 24 reageer retweet
![]()
Kreeg zo'n aankondiging.. Dat het over een paar afleveringen komtquote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kreeg zo'n aankondiging.. Dat het over een paar afleveringen komt.
Over online therapie bij aidstoornissen
Nog steeds zorgelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk eerder klassenassistente of hoe heet dat precies als je SPW hebt gedaan
Klopt maar we zouden met zn broertje gaan maar daar gaat hij dus wel heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg tenten waar je geen 21 voor hoeft te zijn?
Als je samen hebt afgesproken; ga je toch ergens naartoe waar iedereen soberso binnen magquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt maar we zouden met zn broertje gaan maar daar gaat hij dus wel heen
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je samen hebt afgesproken; ga je toch ergens naartoe waar iedereen soberso binnen mag
Ja maar dan nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
blijkbaar nietfijn he
![]()
Ik ben ook de enige die geen 21 is dus
In mijn ervaring is het nooit zo moeilijk om dan gewoon binnen te komen, maar als je eerst nog lang moet wachten...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
blijkbaar nietfijn he
![]()
Ik ben ook de enige die geen 21 is dus
Ja daarom voel ik me dus bezwaard, maar ik vind het ook lullig voor Brumquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nogZij weten toch ook dat jij geen 21 bent. Ik zou al geen zin meer hebben
Zo spreek je imho niet af... als je samen ergens naartoe gaat; dan blijf je samen. Niet 'je ziet maar als je er niet in komt'
Normaal niet, maar als er een dikke rij staat hebben ze tijd zat om te controleren hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het nooit zo moeilijk om dan gewoon binnen te komen, maar als je eerst nog lang moet wachten...
Vind het wel heel gek dat ze dat zo doen! Er zullen vast genoeg plekken zijn waar jullie wel gewoon allemaal naar binnen mogen.
Ja, ook waar natuurlijk. Ik ben wel eens met controle toch gewoon binnen gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als er een dikke rij staat hebben ze tijd zat om te controleren heDaarom heb ik niet eens zin om het te proberen. Want je kunt weer ergens anders in de rij om wel binnen te kunnen
Dan ga maar niet in Berlijn uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja normaal zou ik het gewoon proberen maar dan is het onderhand een uur voor je binnen bent, do not like
Dat is wel heul iets anders dan dit geval toch. Dan moet je sowieso wachten. Hier is het wachten op geweigerd wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan ga maar niet in Berlijn uit
Ja maar dat is daar ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel heul iets anders dan dit geval toch. Dan moet je sowieso wachten. Hier is het wachten op geweigerd worden
Ik stem voor d, zonder gezeik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar goed opties:
a) brum gaat alleen en ik blijf sowieso thuis
b) ik ga me opmaken en moeilijk doen en brum gaat naar binnen en ik naar huis als ik geweigerd word
c) allebei naar huis als geweigerd
d) forever alone met zn 2en naar ander cafe
[ afbeelding ]
Dquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar goed opties:
b) ik ga me opmaken en moeilijk doen en brum gaat naar binnen en ik naar huis als ik geweigerd word
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet zo goed waarom de rest zo moeilijk doet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar goed opties:
[ afbeelding ]
Ja ik wacht wel af wat brum wilquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet zo goed waarom de rest zo moeilijk doet.
Maar dan zou ik lekker d doen, en het gewoon supergezellig hebben samen.
Dat is brum zn broertje en dat zei ik ook, maar goed als hij het niet wil regelen dan niet. Het is zijn broertjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Mirjam het volgende:
E: waarom doet de groep zo lame, dan ga je toch met z'n alleen naar een andere plek of wat.
who gives a crapquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan sta je dus voor jan lul in de rij als geweigerd
ik give een crap omdat je dan een uur later een keer iets kunt drinkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
who gives a crap
Dan steek je je middelvinger op naar die portier en wandel je samen met een opgeheven "bitch please" hoofd weg
dan neem je het heft in eigen hand en stel je in de groep voor dat je naar een 21-min café wilt gaan om dat entreegezeik niet te hebben, opgelost ktnkxbyeslotjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik give een crap omdat je dan een uur later een keer iets kunt drinken
ik zit niet in de groep, het gaat via dat broertje van brum. De rest ken ik niet eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan neem je het heft in eigen hand en stel je in de groep voor dat je naar een 21-min café wilt gaan om dat entreegezeik niet te hebben, opgelost ktnkxbyeslotje
Waarom ga je dan überhaupt met ze uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zit niet in de groep, het gaat via dat broertje van brum. De rest ken ik niet eens
Nieuwe mensen leren kennen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom ga je dan überhaupt met ze uit?
dan doe je het via Brumquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zit niet in de groep, het gaat via dat broertje van brum. De rest ken ik niet eens
wilde brum graagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom ga je dan überhaupt met ze uit?
of een gangbangavond in het verschiet willen hebbenquote:
ik heb t al een paar x tegen hem gezegd, als hij niets doet dan niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan doe je het via Brum
Jij gaat toch mee, dan heb jij ook ene stem in het geheel.
Als je je afhankelijk opstelt (als in "ik zie wel hoe het loopt") weet ej nooit waar ej aan toe bent en zit je jezelf alleen maar op te naaien de hele avond
zit je lipstick nog? (stille hint voor fotoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Languit op de bank thee lurken en series kijken. Optyfen met carnaval
kom hier heen, wij gaan Sjeems Bont kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb t al een paar x tegen hem gezegd, als hij niets doet dan niet hoorals hij niks zegt blijf ik wel thuis
heb je lekkere noms?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom hier heen, wij gaan Sjeems Bont kijken
das toch niet zo gek?quote:
ik ga straks tarte tatin makenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das toch niet zo gek?
Heb ik ook altijd gedaan, is gezellig juist.
quote:
hele relaties en baby's worden er gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stage-genootje van mij heeft daar haar huidige vriend ontmoet. Ik zie het probleem niet zo?
als ik een auto en rijbewijs had was ik gelijk aangeredenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga straks tarte tatin maken
en ik heb chips en chocolade
en pauper mergpijpjes van Lidl
Ik vier het alleen niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hele relaties en baby's worden er gemaakt
Hij zit nog best goed. Alleen aan de binnenranden een beetje weggevaagd maar niet overduidelijk. Overall ben ik wel tevreden. Als ik nog overeind kom vandaag zal ik een foto maken, anders doe ik het morgen nog een keerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je lipstick nog? (stille hint voor foto)
Braboquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als ik een auto en rijbewijs had was ik gelijk aangereden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brabo
Ik moet altijd zo lachen als iemand dat zegt. Ik lees de zin iets anders zeg maar
ga jij weleens stappen eigenlijk?quote:
Nee, ik vind er niks aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga jij weleens stappen eigenlijk?
(en ne,e dan bedoel ik niet met die ene vriendin die jou steeds in de steek liet en zat af te zeiken)
je mag ook een gare telefoonfoto maken hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij zit nog best goed. Alleen aan de binnenranden een beetje weggevaagd maar niet overduidelijk. Overall ben ik wel tevreden. Als ik nog overeind kom vandaag zal ik een foto maken, anders doe ik het morgen nog een keer
seriously? ook niet uit eten of cafeetje in en ouwehoeren ofzo?quote:
Telefoon zit in mn tas welke aan de andere kant van de kamer ligtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je mag ook een gare telefoonfoto maken he
Ik snap de zin niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brabo
Ik moet altijd zo lachen als iemand dat zegt. Ik lees de zin iets anders zeg maar
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Telefoon zit in mn tas welke aan de andere kant van de kamer ligt
Ik geef straks jodokus wel ff opdracht hem te pakken
welke, die van mij of die van spees?quote:
Ja uit eten wel, maar niet stappen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
seriously? ook niet uit eten of cafeetje in en ouwehoeren ofzo?
Of juist heerlijk dansenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
seriously? ook niet uit eten of cafeetje in en ouwehoeren ofzo?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Telefoon zit in mn tas welke aan de andere kant van de kamer ligt
Ik geef straks jodokus wel ff opdracht hem te pakken
ook niet in een pub of een rustig café?quote:
ik lees "aangereden" als in ongeluk krijgen. Spees bedoelde hem als "aan komen rijden"quote:
Ik ken geen enkel rustig café.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook niet in een pub of een rustig café?
de fase van echt stappen in de zin van discotheek of club ben ik lang voorbij, maar als ik vrienden kan verstaan ergens en lekker kan kleppen vind ik het wel tof. Wijntje erbij
ja gewoon aanrijden/aanlopen/aanfietsen ipv vertrekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lees "aangereden" als in ongeluk krijgen. Spees bedoelde hem als "aan komen rijden"
Ah.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lees "aangereden" als in ongeluk krijgen. Spees bedoelde hem als "aan komen rijden"
Op roken? Echt wel hoor. Juist in die rustige café's wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel rustig café.![]()
Eerder ging ik nooit uit omdat er overal gerookt werd en volgens mij wordt er nu nog niet echt gecontroleerd dus tja.
Ooh nu snap ik hetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op roken? Echt wel hoor. Juist in die rustige café's wel.
dan ben je al heel lang nergens meer geweest denk ik. Er wordt vrijwel nergens meer gerookt gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel rustig café.![]()
Eerder ging ik nooit uit omdat er overal gerookt werd en volgens mij wordt er nu nog niet echt gecontroleerd dus tja.
da zeggen wij hier nie hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja gewoon aanrijden/aanlopen/aanfietsen ipv vertrekken
Pub in Eindhoven bijvoorbeeld heeft gewoon een aparte kamer inclusief stoelen tafels etc. als rookruimte.quote:
Ik kom nooit ergens nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ben je al heel lang nergens meer geweest denk ik. Er wordt vrijwel nergens meer gerookt gelukkig
Nouwja in de zaken waar ik de laatste tijd ben geweest voor feesten juist wel weer overalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ben je al heel lang nergens meer geweest denk ik. Er wordt vrijwel nergens meer gerookt gelukkig
Ik was laatst in een vreetschuur (quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pub in Eindhoven bijvoorbeeld heeft gewoon een aparte kamer inclusief stoelen tafels etc. als rookruimte.
ik kom ook niet super vaak in dat soort tenten hoor, maar vind het wel gezellig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kom nooit ergens nee.Omdat ik dus vroeger nooit ging stappen, heb ik nou ook zoiets van meh. Ik ga liever naar de bios of bijvoorbeeld uit eten. Wijntje zuipen bij vrienden.
ja daar kom ik dan ook expres nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja in de zaken waar ik de laatste tijd ben geweest voor feesten juist wel weer overal
ach ja, het was omdat ik geen zin had om boodschappen te doen en als aanvulling voor restje Thais etenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als het uit de oven komt mag je het wel patat noemen.
Ovenfriet
Ziet er goed uit zeg!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gare foto's maar ok
Vanmiddag [ link | afbeelding ]
Nu net
[ link | afbeelding ]
goeden comboquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, het was omdat ik geen zin had om boodschappen te doen en als aanvulling voor restje Thais eten
ja echt hequote:
dat dacht ik al, maar ging twijfelen omdat ik niet wist dat je die hadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Catrice Pink me up, vanmiddag om 15.00 uur opgedaan
Ik durf hiermee wel uit eten iig :-)
ik ook maar kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 30 lipsticks ofzo
Eerst maar eens wat opmaken voor ik weer nieuwe koop
Ik 3.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 30 lipsticks ofzo
Eerst maar eens wat opmaken voor ik weer nieuwe koop
juicytube?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik 3.Oh en nog een Lancome-iets, wat niet echt lipgloss is maar ook geen lippenstift.
Ik heb vooral veeeeeelsteveel Labello's. En dan toch nieuwe kopen.
WELKE HAD JE IN GEDACHTEN??quote:
quote:
geen idee, iets mats ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WELKE HAD JE IN GEDACHTEN??
(sorry voor den capslock, had 'm te laat door en ben lui)
cherryculturequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie weten vast wel die ene site waar je velen NYX en milani kon bestellen. Ik ben het ff kwijt
neem niet die matt about pink van Catrice. Die is echt een rare kleur en kutsubstantiequote:
ik heb 1 ysl lipstickquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oeps.YSL.
Heb het van m'n schoonzus gekregen omdat de kleur mij beter stond dan haar, en nu vergeet ik steeds welk merk het is.
nee, te duur.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neem niet die matt about pink van Catrice. Die is echt een rare kleur en kutsubstantie
ga je voor de pro longwear lipstick van Mac?
en, is dat wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oeps.YSL.
Heb het van m'n schoonzus gekregen omdat de kleur mij beter stond dan haar, en nu vergeet ik steeds welk merk het is.
zondequote:
ik vond mijn ysl foundation wel fijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en, is dat wat?
ik had er een foundation en concealer van maar vond het niks
hehehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik wil nu gewoon ff iets cheaps falen
welke kleuren moet ik nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nyx matte Lipstick is goed! De lip cream is ook mat en heel fijn. Ruikt ook lekker, zoetig maar blijft niet heel lang hangen dus is niet storend
Oh die zijn net nieuw toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.beautyprofesso(...)ain-in-19-beige.html
Deze heb ik. Vind het wel fijn werken, maar zou het er zelf nooit voor betalen.
Neuh niet echt volgensmij. Deze heb ik iig al sinds mei 2012 liggen, en daarvoor had zij hem ook al een tijdje dacht ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh die zijn net nieuw toch?
Misschien wel, als je hem eerst goed op laat drogen. Kwestie van tetsen :-)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
welke kleuren moet ik nemen
ja die lipcream heb ik geloof ik 4 ofzozou daar lipcote overheen werken?
ja ik heb die 1, die is echt baas. Maar ik zit nu alleen te falen om te falen, ik heb niks nodigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik wilde al de rouge allure velvet adviseren van Chanel
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item4ab4ea8397quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik heb die 1, die is echt baas. Maar ik zit nu alleen te falen om te falen, ik heb niks nodig
alles weer weggeklikt![]()
ja was ook al aan het kijken. Maar vraag me af of ik het wel echt nodig hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item4ab4ea8397
?
Nodig heb je het sowieso niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja was ook al aan het kijken. Maar vraag me af of ik het wel echt nodig hebiets met kopen om te kopen
eerst maar eens iets anders opmakenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nodig heb je het sowieso niet natuurlijk.
Fiddler?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kom ook niet super vaak in dat soort tenten hoor, maar vind het wel gezellig.
binnenkort weer met vriendjes en vriendinnetjes afspreken in de pub in Den Haag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik denk ook sinds de meet 'banenen' ipv 'bananen'.
Mja, ik overweeg om weer te stoppen met de pil, omdat ik het idee heb dat ongesteld worden er niet meer perse minder van wordt. En ik vergeet best vaak een pil, dus dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik haat ongesteld zijn, en al helemaal ongewenst
spiraal?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik overweeg om weer te stoppen met de pil, omdat ik het idee heb dat ongesteld worden er niet meer perse minder van wordt. En ik vergeet best vaak een pil, dus dat helpt ook niet.
Maar dan ben ik weer van mijn eigen lichaam afhankelijk in wanneer ik ongesteld word en weet ik nooit meer precies wanneer het komt. Daar heb ik dus ook geen zin in.
zijn er geen 2 voor de prijs van 1 operaties? Ik ga gaarne meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neen dank u. Ik wil de mijne er juist uit laten slopen
heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik denk ook sinds de meet 'banenen' ipv 'bananen'.
quote:
linkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een borderline test aan het doen
Kennis van ons heeft ooit met lingo mee gedaanquote:
no fucking wayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kennis van ons heeft ooit met lingo mee gedaanStonden in de finale en hij spelde de woorden telkens fout zoals banenen en aborus
Sindsdien is het dus baneen geworden. En ik moet er nog stééds om lolleren als ik er aan denk
![]()
Werd toen in de kroeg op groot scherm uitgezonden; was zo garpig
ik ben nog niet klaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En? Wat is je borderlinescore?
quote:Je niet meer jezelf voelen, alsof je buiten jezelf staat, of jezelf ervaart als in een film of een droom (niet door drugs)
Geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
no fucking way
en de screening ervoor is best streng toch?
Living Apart Togetherquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
5. Burgerlijke staat:
single
LAT
wat is LAT
"Living Apart Together"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
5. Burgerlijke staat:
single
LAT
wat is LAT
Ermahgerd ik ben erger dan Speesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
62.00 is uw score op de borderlinetest.
Ik zat me net te bedenken... Welke vrouw zal géén last hebben van stemmingen etcquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ben erger dan Spees
67
ik vind het een toffe pub en er werkt een ontzettend lekkere vent ook nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loik! Is best lang m'n stamkroeg geweest
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het een toffe pub en er werkt een ontzettend lekkere vent ook nog
Dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef Loqi het volgende:
Uw score is verhoogd, maar valt niet in het bereik van borderline. Uw score wijst er wel op dat u de afgelopen maand last had van wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
ja tering.. wie niet
ja, ik ben ongesteld geweest,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef Loqi het volgende:
Uw score is verhoogd, maar valt niet in het bereik van borderline. Uw score wijst er wel op dat u de afgelopen maand last had van wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
ja tering.. wie niet
geen idee of die er nu nog werkt hoor, ben er een maand of 3 niet meer geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt?ik ben er echt in geen jaren meer geweest. Misschien maar weer eens heengaan, best leuk wellicht.
Nee dan heb je een ontwijkende persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.
Mijn score is 50. Maar ze gingen allemaal vragen over bang zijn dat je mensen kwijtraakt enzo. Jonge, mijn verlatingsangst betekent toch niet dat ik een borderliner ben.
bedoel je niet een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan heb je een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan heb je een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Twijfelde tussen die twee welke ik zou zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedoel je niet een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis?
Ik koop impulsief... Ik kan het wel betalen; maar besef me wel dat ik het geld beter kan sparen voor lange termijn...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik koop niet impulsief dingen die ik eigenlijk niet kan betalen, ik koop na zeer lang nadenken dingen die ik niet kan betalen
checkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik koop impulsief... Ik kan het wel betalen; maar besef me wel dat ik het geld beter kan sparen voor lange termijn...
Mijn antwoord:
"een beetje"
Jepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik koop impulsief... Ik kan het wel betalen; maar besef me wel dat ik het geld beter kan sparen voor lange termijn...
Mijn antwoord:
"een beetje"
je had vannacht amper geslapen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik ga slapenBen kapot en geen idee waarvan.
Trustequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik ga slapenBen kapot en geen idee waarvan.
Oh, lijkt me gezellig!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee of die er nu nog werkt hoor, ben er een maand of 3 niet meer geweest
anders meeten we daar een keer? Lijkt me wel gezellig en Guinness is goed voor de borstvoeding toch?
Nee valt mee, rond 3u gaan slapen? En om half 9 opgestaan maar dat is vrij normaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je had vannacht amper geslapen toch?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
51.00.
ERMAGERD I FEEL SO NORMAL![]()
![]()
Geen Persoonlijkheidsstoornis Niet Anders Omschreven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben toen ik pakweg 18 was een keer gediagnostiseerd met "neiging tot borderline-trekken"
Ze hadden het mis jonge!
Zeer matige diagnose sowieso
leuk, doen we keertjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, lijkt me gezellig!
En 49verhoogd-achtig iets, net aan. Had ik echt niet verwacht vlak na een bevalling en twee jaar lang extreme hormoonschommelingen door wel zwanger-niet zwanger-gejojo
oh fijn, ja, daar word je hartstikke gaar van ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee valt mee, rond 3u gaan slapen? En om half 9 opgestaan maar dat is vrij normaalDenk dat het ook komt omdat gister en vandaag totaal niets te doen was op het werk. Alleen maar wat gestaan
Check! Goed planquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk, doen we keertje
op een middag in het weekend ofzo?
dafuk, daar kun je toch niks mee manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen Persoonlijkheidsstoornis Niet Anders Omschreven?Ook altijd zo'n mooie
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Check! Goed planeven kijken wanneer de halo hues er zijn misschien?
Die heeft Lin ook in haar bingolijst als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dafuk, daar kun je toch niks mee man
ik ben als 4 jarige bij een psycholoog geweest, daarna nooit meer. Is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit bij een psycholoog oid geweest einzben ik de enige hier ofzo
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met je zwarte tekeningquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben als 4 jarige bij een psycholoog geweest, daarna nooit meer. Is vrij normaal hoor
ganz kansloosquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heeft Lin ook in haar bingolijst als ik me niet vergis![]()
Ik ook niet hoor. Al heb ik nu van mijn coach wel het advies gekregen om daar eens over na te denken. Wat ik ook wel weer snap.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
preciesquote:
das crap.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een recidiverende matige depressie.
Draaideurdepressie
Ik vraag me ng steeds af of ik me op autisme wil laten testen
Mja, zo werkt PDD-NOS ook; "het is iets met autisme, maar wat precies weten we niet, dus bij deze".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ganz kansloos
Doe er dan tenminste goed onderzoek naar zodat je er een sticker op kunt plakken, dit is te vaag.
zo van "er is iets mis maar we weten niet wat en ach ja laat ook maar"
Gewoon een verzamelaar van allemaal symptomen van verschillende stoornissen maar niet genoeg voor 1quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ganz kansloos
Doe er dan tenminste goed onderzoek naar zodat je er een sticker op kunt plakken, dit is te vaag.
zo van "er is iets mis maar we weten niet wat en ach ja laat ook maar"
waarvoor dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Al heb ik nu van mijn coach wel het advies gekregen om daar eens over na te denken. Wat ik ook wel weer snap.
Plekje delen jonge!quote:
Gewoon fijn om klaar te hebben idd!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Gmrpfl niks meer gehoord van schoonbroer en schoonzusIs het nu wel begonnen.. niet begonnen.... morgen klaar staan? Toch pas over paar weken? Argh
Naja wel blij dat we het geboortebord redelijk af hebben gekregen en cadeaus hebben gekocht
Dat heb ik ook! Ik neem het me steeds voor, maar er komt niks van.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Plekje delen jonge!
Kipske, cool, doen ween ja man, ik ook!! Can't wait
hoop dat ik morgen tijd heb om ff te lakken ook, komt er telkens niet van.
Wel omdat ik me dan niet meer af hoef te vragen of ik het nou wel of niet heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das crap.
maar logisch wel ook gezien je gezondheidsklachten.
waarom zou je wel/niet willen laten testen?
Die is ook matigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen Persoonlijkheidsstoornis Niet Anders Omschreven?Ook altijd zo'n mooie
ach ja, waarom zou je. Als je functioneert is het toch prima zelf te doen. En als je nog zo jong bent mag je af en toe beetje vastlopen en aanklooien, dat heet leren en hoort bij het levenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook niet echt de behoefte om daar heen te gaan. Volgens mij zit ik daar een beetje voor me uit te staren en alleen 'weet ik niet' te antwoorden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, waarom zou je. Als je functioneert is het toch prima zelf te doen. En als je nog zo jong bent mag je af en toe beetje vastlopen en aanklooien, dat heet leren en hoort bij het leven
Voor zover "oma kip vertelt"
Bekend gevoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel omdat ik me dan niet meer af hoef te vragen of ik het nou wel of niet heb.
Niet omdat ik er toch niets aan kan veranderen en het me verder niet echt belemmert in mijn doen en laten
ik ga er morgen nepnagels op knallen denk ik (van die Etos plak dingen). Ik heb weer hele korte nagels, probeer ze wel te laten groeien maar ze zijn echt ieniminie nuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Plekje delen jonge!
ik snap het. Lastig is dat wel ja, dat overwegen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel omdat ik me dan niet meer af hoef te vragen of ik het nou wel of niet heb.
Niet omdat ik er toch niets aan kan veranderen en het me verder niet echt belemmert in mijn doen en laten
Waaromquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga er morgen nepnagels op knallen denk ik (van die Etos plak dingen). Ik heb weer hele korte nagels, probeer ze wel te laten groeien maar ze zijn echt ieniminie nu
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is ook matig. Maar ik kraste, dus dan kreeg je in die tijd al direct een borderline-diagnose
.
Er is een hoop mis met mij, maar borderline heb ik echt niet
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Plekje delen jonge!
Oeh niiiicequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon fijn om klaar te hebben idd!
Had je nog gezien dat ik zei dat het bij Bones over roller derby ging?
mag niet met werkquote:
Eehm, hoe ga ik dat kort samenvatten?quote:
Shakes hands whehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bekend gevoel.
Het wel is bij mij omdat mijn vreemde persoonlijkheid dan een reden zou hebben zeg maar. Een verklaring. Maar feitelijk heb ik er verder niks mee te winnen. Dus ik laat het maar gaan. Eens in de zoveel tijd ga ik weer twijfelen, maar ik kom altijd uit op "meh laat maar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |