nee alleen maar ove rgehoord, nooit gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:14 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Passie in de polder ken je niet?(ik kwam net even niet op de naam).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies! Daarom dat ik het ook van lin heb geleend.. Ik ga het nooit gebruiken en kleine tubes zijn er niet... ja ok hele dure ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:16 schreef Loqi het volgende:
TT
[..]![]()
en niet 12 euro per tube oid
![]()
maar nu moet ik dus wachten en ik wilde gaan kutten met dat latex spul
ja precies, ik vond een fles latex dan wel even genoeg, wilde er niet ook nog duur bloed bij kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies! Daarom dat ik het ook van lin heb geleend.. Ik ga het nooit gebruiken en kleine tubes zijn er niet... ja ok hele dure ookBeetje zonde...
Maar zoiets ga ik ook wel eens proberenAls ik weer eens als zombie nurse ga hehe
Oh vetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, afleveringen van supersize vs superskinny seizoen 6 staan op youtube![]()
Ik heb die wilson gel dingen en krijg vaak die kleur niet eens van m'n handen af. Ik zou het nooit vrijwillig op m'n gezicht smerenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, ik vond een fles latex dan wel even genoeg, wilde er niet ook nog duur bloed bij kopen![]()
Ik geloof wel dat voedselkleuring je huid heel erg kleurtdus dat moet ik nog even aankijken
Goeden woordkeusquote:
Ja goeden hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden woordkeus![]()
Ooit was dit een programma dat zich voornamelijk richtte op hoe ongezond de te dunne mensen waren. Daarmee was het redelijk uniek in z'n soort. Nu is het vooral van "kiek hoe dik de Amerikanen zijn". Dat is wel jammer. Maar nog steeds vermakelijk
ja precies. Maar waar ik t recept van heb voor dat bloed zegt ze dat t niet heel erg vlekt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb die wilson gel dingen en krijg vaak die kleur niet eens van m'n handen af. Ik zou het nooit vrijwillig op m'n gezicht smeren
21 januari besteld en 30 januari geleverd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn en Spees, wanneer hadden jullie de CC's besteld en wanneer hadden jullie ze binnen?
Ok dan ga ik mailen. 18 januari besteld en nog steeds niks in huisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
21 januari besteld en 30 januari geleverd.
Ja zeiden wij ook alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef megamandy het volgende:
Oja Red Bull Crashed Ice isAlles gemist, nu net een halve finale gezien
Wie verzint dat ook op carnavalszaterdag in Limburg. En in Valkenburg was het nog gratis en nu moest je ook nog eens ¤10,- betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |