Sportsequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes sporten en zo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar uurtjes zelfsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Als test-case vind ik 'm wel kunnen.. zijn we daar ook weer van af...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Ik weet 't mag eigenlijk niet, maar vinden jullie dan dat ik deze moet laten lopen?![]()
[ afbeelding ]
M'n schema kost me ruim anderhalf uur, daarna douchen. Ben bijna 78 kilo nu, dat is aan de bovenkant van m'n streefgewicht. Ik wil ergens tussen de 75 en 78 wegen.quote:
A, je bent aan het afvallen ?? Dan zit je bijna op je streefgewicht, succes met de laatste kilootjes ( pondjes)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n schema kost me ruim anderhalf uur, daarna douchen. Ben bijna 78 kilo nu, dat is aan de bovenkant van m'n streefgewicht. Ik wil ergens tussen de 75 en 78 wegen.
quote:
Getsie gij vieze manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Ik zie in de OP dat `iemand´ zijn gedachten afdwalen naar Hop.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Ik zie in de OP dat `iemand´ zijn gedachten afdwalen naar Hop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |