Als je nog ergens een paar ton rond hebt slingeren.quote:ENGINE
3.9L naturally aspirated flat-six cylinder engine built by Cosworth; LN engineering cylinders; JE pistons; Carillo rods, Jenvey throttle bodies, 996 GT3 intake manifold extrude honed,
ENGINE MANAGEMENT / ELECTRONICS
Pectel SQ6M12 ECU; Apex Speed Technology custom engine harness
DRIVELINE
993 6-speed transmission; custom gears; GT3 lightweight single-mass flywheel, Porsche Motorsport differential
SUSPENSION / CHASSIS
KW Variant3 coilover suspension
BRAKES
993 Turbo calipers and rotors (front), 993 base calipers and rotors (rear)
Dan post je die foto toch gewoon in een ander draadje in plaats van daar waar deze helemaal niet thuis hoort...quote:Op maandag 11 februari 2013 02:25 schreef bas-beest het volgende:
't heeft én geen stijl én geen klasse, maar is toch prachtig op een geheel eigen manier...
Wat mij betreft niet. pijproken is uiting van stijl noch klasse.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:54 schreef Rio het volgende:
De criteria 'zou de eigenaar een pijprokende, tweed-dragende lord kunnen zijn?' worden gelden ook in dit deel weer neem ik aan?
Hmm, verdedigbaar. Iemand anders gebruikte gewoon 'oud geld' als omschrijving.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. pijproken is uiting van stijl noch klasse.
Dan beperk je je wel heel erg tot Rovers en ander Engels spul.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:54 schreef Rio het volgende:
Reeks :-)
De criteria 'zou de eigenaar een pijprokende, tweed-dragende lord kunnen zijn?' worden gelden ook in dit deel weer neem ik aan?
Ik denk dat je het een beetje moet laten aan de indiener. En dan hoop je inderdaad dat petjesauto's niet langs komen, maar iedereen heeft weer een ander gevoel bij stijl en klasse.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Rio het volgende:
If not, hoe moeten we het dan omschrijven volgens jou, ter voorkoming van Subaru Impreza's etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |