gewoon stuk van je tetten af knippen op een gat maken bij je tetten, dan past het jurkje vast welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef megamandy het volgende:
Overigens probeerde ik laatst zo'n soort bodycon jurkje. Alleen kreeg ik de rits niet helemaal dicht aan de achterkant en de naad aan de zijkant had ook een mooie boog naar voor op de hoogte van mijn tieten
Ja bijna op allemaal die sitesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat meisje in dat jurkje is net een jongetje qua lijf
Dan heeft hij veel werk te doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, kijk maar uit, anders huur ik ook een slaapexpert voor jou in
Slaap lekker en werkse morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en extra credits voor diegene die het schilderij herkent
吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heeft hij veel werk te doen
En ik had dus een shirt bij Asos besteld, eigenlijk voor mannen maar ik jat zo vaak spullen van M. dat moest wel passen in maat S dacht ik.goeie maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en extra credits voor diegene die het schilderij herkent
Is het de Duitse qualitätsband Scooter op dat shirt?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie maat
Is het de Duitse qualitätsband Scooter op dat shirt?
biiiiiiijna goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:47 schreef megamandy het volgende:
[..]Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Die rechter op dat schilderij lijkt trouwens sprekend op mijn gluurman, serieus
Was hij vroeger ook tandarts?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is echt eng hoor! de bril, de blik, de mond, de houding van zijn hoofd t.o.v. zijn lijf, alles!
Hij is alleen een tikkie ouder en heeft i.p.v. een riek meestal een bezem in zijn hand. Of een schaar, als hij op zijn knietjes het gras gaat liggen bijknippen bij de borders
nee, natuurkundigequote:
Ok, dan is het al minder engquote:
leuk om te lezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok, dan is het al minder eng
Zitten wel grappige verhalen aan dat schilderij http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gothic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |